Komunikaty PR

Galeria sztuki najemcą Galerii Północnej

2023-06-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Galeria Północna przyciąga nie tylko popularne marki modowe i lifestylowe. Także świat sztuki interesuje się najmem w obiekcie. W centrum handlowym zadebiutowała niedawno prawdziwa galeria – Jarocki Art. Artyści wynajęli tam lokal mający 67 m kw.

– To pierwszy przypadek w Galerii Północnej, kiedy najemcą zostaje galeria sztuki, w dodatku prezentująca prace jednej artystycznej rodziny. To najlepiej pokazuje, jak wielofunkcyjnym jesteśmy dziś obiektem i jak daleko możemy wykraczać poza tradycyjne ramy najmu – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC SA.

– Powstanie galerii w ciekawy sposób dopełnia nasz tenant-mix, tworzy także w Północnej unikalne miejsce, które tętni życiem kulturalnym, przyciąga wielbicieli np. malarstwa, ale także promuje twórczość, zachęca do nabycia prezentowanych prac i wspiera życie artystyczne – dodaje.

W nowo powstałej przestrzeni odwiedzający Północną znajdą kilkadziesiąt prac aż 4 artystów z rodziny Jarockich – Krzysztofa, Jędrzeja, Wojciecha i Zbigniewa. W ofercie galerii pojawiają się natomiast m.in. obrazy olejne, rysunki, rzeźby i prace powstałe w technice cyfrowej. Galeria urządza też pokazy malowania na żywo.

– To przestrzeń i oferta, która mocno wyróżnia się na tle całego miksu Galerii Północnej. Pokazuje jednak naszą leasingową elastyczność i otwartość, zwłaszcza na ciekawe, w pełni autorskie koncepty, które zaskakują klienta i wyróżniają nasz obiekt na warszawskim rynku – mówi Katarzyna Żuchowska.

– Jarocki-Art jest tego najlepszym przykładem. To miejsce, które służy nie tylko do pokazywania prac artystów, jest także przestrzenią zakupową, w której można zapoznać się z ofertą rodziny Jarockich, nabyć oryginalny prezent dla bliskich czy kupić od artystów obraz do swojej własnej, domowej kolekcji – dodaje.

Tym bardziej, że prace twórców skupionych wokół Jarocki-Art są cenione na rynku w kraju i zagranicą. Wojciech Jarocki, którego ulubionym tworzywem jest drewno, to absolwent studiów na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Zbigniew Jarocki to także absolwent Wydziału Rzeźby na warszawskiej ASP, na co dzień tworzący w brązie.

Krzysztof Jarocki z kolei od ponad 30 lat zajmuje się malarstwem, rysunkiem i rzeźbą, a głównym motywem jego twórczości są konie. Najmłodszy z tej grupy – Jędrzej, ukończył Polsko-Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie na wydziale animacji. Obecnie studiuje malarstwo w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.