Gemini Park Bielsko-Biała bardziej zielone: ekoKarty Podarunkowe już dostępne

Gemini Park Bielsko-Biała jako jedna z pierwszych galerii handlowych w Polsce oraz jedyna w regionie wprowadza ekoKarty Podarunkowe wykonane w całości z papieru. To kolejny przyjazny klientom krok w kierunku bardziej „zielonych” zakupów, a także skuteczne rozwiązanie wspierające najemców.
Gemini Park Bielsko-Biała od lat z powodzeniem wdraża proekologiczne inicjatywy mające na celu edukację lokalnej społeczności w zakresie ochrony środowiska. Najnowszą z nich jest wykonana w całości z papieru ekoKarta Podarunkowa, z której już teraz skorzystają wszyscy klienci centrum handlowego.
– ekoKarta Podarunkowa to istotny element wsparcia sprzedaży w sklepach i punktach usługowych Najemców Gemini Park w Bielsku-Białej. Kartę można zasilić kwotą od 50 do 1000 zł i wykorzystać w ponad 100 miejscach na terenie galerii. Jest doskonałym podarunkiem na różne okazje, ale także atrakcyjnym rozwiązaniem dla Firm, które będą mogły wyposażyć pracowników w ten praktyczny benefit. Cieszymy się, że Gemini Park Bielsko-Biała wdraża to innowacyjne rozwiązanie jako pierwsza galeria handlowa w naszym regionie – komentuje Krzysztof Brączek, Dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Ekologiczne karty podarunkowe można nabyć w kartomacie, który ku zaciekawieniu klientów pojawił się w pasażu galerii. To nowoczesne, samoobsługowe urządzenie, w którym kartę podarunkową można kupić w trzech prostych krokach, a płatność uregulować przy pomocy karty płatniczej. Kartomat daje również możliwość sprawdzenia salda i daty ważności karty poprzez zeskanowanie kodu QR.
– Wsłuchując się w potrzeby biznesu i najnowsze trendy HR przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ekoKart Podarunkowych dla Firm. Karty, w zależności od zapotrzebowania klientów, będą dostarczane bezpośrednio do biura lub do odbioru w punkcie sprzedaży. Wygodną opcją dla klientów B2B będzie także przekazanie pracownikom kodów odbioru, na podstawie których każdy z nich osobiście odbierze swoją ekoKartę w kartomacie– podkreśla Krzysztof Brączek, Dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
GPBB gra w zielone
Gemini Park jako jedno z największych centrów handlowych w regionie otacza szczególną troską lokalny ekosystem i aktywnie działa na rzecz społeczności z Bielska-Białej i okolic. W ramach nowej eko-inicjatywy Gemini Park Bielsko-Biała przekaże 1 proc. wartości doładowania z każdej karty na organizację akcji proekologicznych, szczególnie na edukację dzieci i młodzieży w zakresie dbałości o środowisko naturalne
Jak przyznaje Gemini Park, zielona będzie nie tylko karta, ale także towarzysząca jej kampania promocyjna. Materiały reklamowe, po zakończeniu akcji promocyjnej, zostaną przetworzone w procesie upcyklingu na unikalne eko-gadżety. Torby i nerki z banerów oraz papierowe portfele i saszetki z plakatów przypomną mieszkańcom Bielska-Białej i okolic o tym, że każdy przedmiot może zyskać nowe życie w eleganckiej, choć nieraz nieoczywistej, formie. GP Bielsko-Biała ogłosił już ambasadorów najnowszej eko-inicjatywy. Zostaną nimi Miss i Mister Beskidów 2023, którzy swoim eko-entuzjazmem zachęcą mieszkańców Podbeskidzia do korzystania z jedynej w regionie ekoKarty Podarunkowej.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.