Gemini Park stawia na sport. Nowy salon Trespass w Tychach.
W połowie lata do Gemini Park Tychy wprowadziła się szkocka marka sportowa Trespass. To pierwszy salon tej marki w Tychach i trzynasty w Polsce. Na 180 metrach kwadratowych klienci mogą skorzystać z bogatej oferty outdoorowej.
Trespass to marka stworzona w 1984 roku przez firmę Jacobs and Turner, jej siedziba mieści się w Glasgow. Swoje sklepy posiada w 60 krajach, jest ich ponad 300 na całym świecie. Sklep dysponuje kompletną ofertą outdoor dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. Asortyment dostępny dla klientów jest szeroki – od odzieży sportowej, poprzez obuwie oraz gadżety i różnorodne akcesoria sportowe. Rozwiązanie dla siebie odnajdą tu zarówno osoby uprawiające sport dla przyjemności, jak i profesjonaliści. Propozycja Tresspass obejmuje dział dla kobiet i mężczyzn oraz dzieci, a nawet linię ubrań i akcesoriów dedykowaną psom.
- Oferta Gemini Park Tychy wzbogaciła się o kolejnego oczekiwanego przez naszych klientów najemcę. Trespass to uznana marka outdoor o międzynarodowym doświadczeniu i wyjątkowym design. Cieszymy się z jej obecności w Gemini Park Tychy – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
Gemini Park Tychy zdecydowanie stawia na rozwój tenant-mix, także w obszarze sportu. W obiekcie oprócz Trespass swoje punkty ulokowały takie marki jak Martes Sport, 4F, 50 Style, New Balance. Olimp Store i SFD oferują natomiast szeroki wybór suplementów diety, odżywek i żywności dietetycznej. W sportowy tenant-mix wpisuje się również działający od ponad 5 lat klub fitness – na terenie Gemini Park Tychy znajduje się Fabryka Formy, która łączy siłownię z szerokim wyborem zajęć ruchowych
- Długoletnia umowa, którą podpisaliśmy z Trespass, to element szerszej strategii Gemini Park Tychy mającej na celu rozwój oferty outdoor w naszej galerii. Od kilku lat obserwujemy coraz większe zainteresowanie klientów zdrowym stylem życia i aktywnością fizyczną. Poszerzanie udziału marek sportowych w tenant-mix to dowód na to, że wsłuchujemy się w trendy, proponując kupującym dostęp do brandów, które wspierają rozwój ich pasji i zdrowych nawyków – podkreśla Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.
O Gemini Park Tychy:
Gemini Park Tychy to największe centrum handlowe w Tychach i jedno z najnowocześniejszych na Śląsku, położone w sercu mającego mieć docelowo 100 tys. m kw. hubu handlowego. Na powierzchni 43,6 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć ponad 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Centrum jest doskonale skomunikowane z największymi miastami woj. śląskiego, a także z Podbeskidziem. Rynek konsumencki galerii obejmuje ponad 1 mln potencjalnych klientów. Wśród najemców można znaleźć topowe polskie i zagraniczne marki, w tym przede wszystkim marki segmentu modowego i lifestylowego. Tenant-mix wypełnia m.in.: kompletne portfolio marek LPP, H&M, TK Maxx, HalfPrice, New Yorker, Medicine, Diverse, Big Star, Lee/Wrangler/Levi’s, Vistula, Tommy Jeans, CK Jeans, Wólczanka, Bytom, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Yes, Douglas, Rossmann, Hebe, Homla, Jysk, Bel-Pol, Komfort, Pepco, Action, TEDi, Empik, Fabryka Formy, RTV Euro AGD i Media Expert. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. Swoje lokale gastronomiczne mają tutaj m.in. KFC, McDonald's, Lodomania, Olimp i Thai Express. Operatorem kinowym jest Multikino. Galeria otwarta została w 2018 roku. W 2022 roku zakończyła się natomiast jej rozbudowa o ok. 7 tys. m kw., dzięki której galeria zyskała ofertę rozrywkową. Inwestycja była wielokrotnie nagradzana w kraju.
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
![Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_262116203,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.