Komunikaty PR

Gemini Park Tarnów stabilnym liderem w regionie. Najemcy przedłużają umowy

2023-06-16  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Gemini Park Tarnów, największe centrum handlowe w regionie, umacnia swoją silną pozycję na lokalnym rynku retail. Umowy najmu  przedłużyło w ostatnim czasie siedem znanych i popularnych w Polsce marek – Hebe, 50style, Sizeer, Intmissimi, Calzedonia, Coral Travel i Ryłko. Prolongaty umów najmu obejmują łącznie około 1200 m kw. GLA.

Gemini Park Tarnów, największy obiekt w portfolio Gemini Holding, nie zwalnia tempa – w 2022 roku centrum handlowe odnotowało 21 proc. wzrost obrotów w porównaniu z rokiem 2019, czyli przed wybuchem pandemii. Dowodem na niesłabnący potencjał leasingowy Gemini Park Tarnów, które w 2022 r. zyskało 9 nowych najemców i znacznie wzmocniło pozycję lokalnego lidera, jest przedłużenie umów najmu kolejnych marek.

Swój wysoki potencjał Gemini Park Tarnów zawdzięcza przede wszystkim bardzo dobrej lokalizacji i popularności wśród klientów, którzy cenią szeroką, unikalną ofertę sklepów i usług – wiele marek dostępnych na lokalnym rynku jest obecnych wyłącznie w tym centrum handlowym. Dalsze  partnerstwo z takimi markami jak 50style, Sizeer, Intimissimi, Calzedonia czy Ryłko ma na celu umacnianie najbardziej profootfallowego segmentu oferty (fashion). Kontynuacja współpracy z Hebe i Coral Travel dopełnia obecny bogaty tenant mix galerii.

Stale realizujemy i utrzymujemy strategię lidera rynku z naciskiem na najlepszą ofertą modową w regionie. Przedłużenie umów najmu z kolejnymi markami z tego segmentu znacznie umacnia i stabilizuje naszą ofertę. Procentuje również nasze zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z najemcami – stawiamy na współpracę, wspieramy ich rozwój, oferujemy wsparcie marketingowe i działania mające na celu zwiększenie ich widoczności w przestrzeni centrum handlowego. Warto podkreślić, że Gemini Park Tarnów znajduje się w wąskim gronie centrów handlowych, które są całkowicie skomercjalizowane. Tym bardziej cieszy nas, że w ofercie centrum w dalszym ciągu będą znajdować się znane i lubiane marki – mówi Zbigniew Nowak, Dyrektor Gemini Park Tarnów.

Obecność rozpoznawalnych lokalnie marek ma istotny wpływ na obszar oddziaływania centrów handlowych, co tworzy atrakcyjny i dynamiczny rynek dla najemców, którzy chętnie rozwijają się w tych miejscach. Gemini Park Tarnów nieustannie wprowadza innowacje, aby sprostać oczekiwaniom klientów i trendom rynkowym – centrum handlowe chętnie angażuje się w organizację wydarzeń, ekologiczne inicjatywy oraz oferuje nowoczesne rozwiązania i udogodnienia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.