GH Development rozpoczyna sprzedaż inwestycji Livin’ Praga
Tauber Promotion
Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
GH Development rozpoczyna sprzedaż inwestycji Livin’ Praga w Warszawie. Budynek mieszkalny z lokalami usługowymi i garażem podziemnym powstaje przy ulicy Aleksandra Kotsisa 2 na warszawskiej Pradze Północ. W ofercie znajdują się 143 funkcjonalne mieszkania z balkonem, loggią lub ogródkiem oraz 9 lokali usługowych. Belgijski deweloper z sukcesem wdraża swoją strategię biznesową, zakładającą realizację inwestycji mieszkaniowych w Polsce. Livin’ Praga jest już drugim projektem GH Development realizowanym w stolicy, a w najbliższej przyszłości na swoich gruntach w Warszawie firma planuje budowę kolejnych 7 inwestycji.
Livin’ Praga to 7- piętrowy budynek mieszkalny, który charakteryzuje atrakcyjna lokalizacja na warszawskiej Pradze Północ przy ulicy Aleksandra Kotsisa 2. W ofercie znajdują się 143 mieszkania o powierzchni od 33 do 80 m kw. o funkcjonalnych układach liczących od 2 do 4 pokoi. Każde z mieszkań, w zależności od położenia, posiadać będzie balkon, loggię lub ogródek. W sprzedaży dostępnych jest także 9 lokali usługowych, znajdujących się na parterze budynku. W inwestycji przewidziany został parking w jednopoziomowym garażu podziemnym, naziemne miejsca postojowe oraz schowki lokatorskie.
- Projektując Livin’ Praga duży nacisk położyliśmy na komfort przyszłych mieszkańców. W ofercie odpowiadającej zapotrzebowaniu rynku, najwięcej dostępnych jest mieszkań dwupokojowych o powierzchniach od 33 m kw. Niezależnie od wielkości każdy lokal charakteryzuje funkcjonalny układ umożliwiający swobodę w aranżacji przestrzeni. Usytuowanie inwestycji i bliskość przystanków sprawiają, że jest ona bardzo dobrze skomunikowana. Natomiast dojazd samochodem do centrum Warszawy zajmuje zaledwie 15 minut – powiedział Michał Szałajko, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w GH Development.
Realizowana przez GH Development inwestycja Livin’ Praga powstaje w miejscu o znacznym potencjale dla nieruchomości mieszkaniowych - na Pradze Północ, na Żeraniu. Wykorzystanie terenów poprzemysłowych pod zabudowę mieszkaniową to aktualnie silny trend mający na celu powstrzymanie zjawiska rozlewania się miast i rewitalizację tkanki miejskiej. Celem dewelopera jest ożywienie tego obszaru Warszawy. Projekt został dostosowany do potrzeb zarówno przyszłych mieszkańców, jak i lokalnej społeczności. Na parterze inwestycji przewidziano lokale usługowe pozwalające na wprowadzenie szerokiej oferty handlowo-usługowej.
Budowa projektu rozpoczęła się w czerwcu 2023 r. i przebiega zgodnie z planem. Obecnie znajduje się na etapie prac ziemnych. Zakończenie budowy planowane jest na I kwartał 2025 r. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Łucz-Bud.
Więcej informacji na:
www.livinpraga.pl
www.ghdevelopment.pl
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/677-bgk,w_274,_small.jpg)
Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój
Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lichthund-gielda-foto,w_133,r_png,_small.png)
Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.