Grupa Hansgrohe ponownie stawia na zabytkową Halę Koszyki
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Firma Hansgrohe, od wielu lat uznawana za lidera w produkcji armatury łazienkowej i kuchennej, podpisała umowę przedłużenia najmu biura i showroomu o łącznym metrażu 368 mkw. W jednym z najbardziej znanych miejsc spotkań warszawiaków, w którym wnętrza zaprojektowała doskonała pracownia architektoniczna Medusa Group Grupa Hansgrohe ma swoją siedzibę od 2018 roku.
„Hala Koszyki ma do zaoferowania wszystko, czego mogą oczekiwać wymagający najemcy. Przestrzeń, różni się od tych, które dostępne są na warszawskim rynku komercyjnym. Największą siłą zabytkowej hali są wyjątkowe, postindustrialne przestrzenie, o szczególnym charakterze i jej świetna lokalizacja. Grupa Hansgrohe, to jedna z wielu firm, które przedłużają umowy najmu w naszych budynkach, chcąc dalej wspólnie z nami rozwijać społeczność Globalworth, m.in. poprzez uczestnictwo w wyjątkowych wydarzeniach artystyczno-kulturalnych organizowanych właśnie w Koszykach”. – mówi Anna Korwin – Kulesza, Asset Management & Leasing Director, Globalworth Poland.
Showroom Grupy Hansgrohe w Hali Koszyki, to idealne miejsce spotkań architektów i projektantów wnętrz z klientami – poza możliwością zobaczenia nowości produktowych naszych marek AXOR i hansgrohe, oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie doboru armatury. A po spotkaniu nasi goście mogą skorzystać z ciekawej oferty restauracji i barów” – komentuje Przemysław Wojdat, Dyrektor Zarządzający Hangrohe Polska.
Grupa Hansgrohe to międzynarodowy koncern założony ponad 122 lata temu w niemieckim Szwarcwaldzie. Lider w dziedzinie innowacji i wzornictwa, oferujący wysokiej jakości kompleksowe wyposażenie łazienek w systemy prysznicowe, armaturę łazienkową i kuchenną. W swoim portfolio posiada marki premium takie jak AXOR i hanshgrohe – łączące doskonałe wzornictwo, najnowsze technologie oraz najwyższą jakość wykonania.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.