Komunikaty PR

Grupa Hansgrohe ponownie stawia na zabytkową Halę Koszyki

2023-04-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Firma Hansgrohe, od wielu lat uznawana za lidera w produkcji armatury łazienkowej i kuchennej, podpisała umowę przedłużenia najmu biura i showroomu  o łącznym metrażu 368 mkw. W jednym z najbardziej znanych miejsc spotkań warszawiaków, w którym wnętrza zaprojektowała doskonała pracownia architektoniczna Medusa Group Grupa Hansgrohe  ma swoją siedzibę od 2018 roku.

„Hala Koszyki ma do zaoferowania wszystko, czego mogą oczekiwać wymagający najemcy. Przestrzeń, różni się od tych, które dostępne są na warszawskim rynku komercyjnym. Największą siłą zabytkowej hali są wyjątkowe, postindustrialne przestrzenie, o szczególnym charakterze i jej świetna lokalizacja. Grupa Hansgrohe, to jedna z wielu firm, które przedłużają umowy najmu w naszych budynkach, chcąc dalej wspólnie z nami rozwijać społeczność Globalworth, m.in. poprzez uczestnictwo w wyjątkowych wydarzeniach artystyczno-kulturalnych organizowanych właśnie w Koszykach”. – mówi Anna Korwin – Kulesza, Asset Management & Leasing Director, Globalworth Poland.

Showroom Grupy Hansgrohe w Hali Koszyki, to idealne miejsce spotkań architektów i projektantów wnętrz z klientami – poza możliwością zobaczenia nowości produktowych naszych marek AXOR i hansgrohe, oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie doboru armatury. A po spotkaniu nasi goście mogą skorzystać z ciekawej oferty restauracji i barów” – komentuje Przemysław Wojdat, Dyrektor Zarządzający Hangrohe Polska.

Grupa Hansgrohe to międzynarodowy koncern założony ponad 122 lata temu w niemieckim Szwarcwaldzie. Lider w dziedzinie innowacji i wzornictwa, oferujący wysokiej jakości kompleksowe wyposażenie łazienek w systemy prysznicowe, armaturę łazienkową i kuchenną. W swoim portfolio posiada marki premium takie jak AXOR i hanshgrohe – łączące doskonałe wzornictwo, najnowsze technologie oraz najwyższą jakość wykonania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.