Komunikaty PR

Grupa Murapol zaprasza na Mieszkaniowy Dzień Otwarty

2023-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

Jeden z czołowych deweloperów na polskim rynku zaprasza wszystkich zainteresowanych kupnem nowego lokalu na Mieszkaniowy Dzień Otwarty, który odbędzie się już w najbliższą sobotę, 22 kwietnia. Podczas spotkań w biurach sprzedaży Grupy Murapol będzie można porozmawiać m.in. o aktualnej kampanii „Małe mieszkania – duże bonusy”.

Decyzja o zakupie nowego „M” nie należy do łatwych, dlatego by wesprzeć swoich klientów Grupa Murapol organizuje cyklicznie Mieszkaniowy Dzień Otwarty w biurach sprzedaży w całej Polsce. Podczas spotkań z doradcami można porozmawiać nie tylko o ofercie katalogowej dewelopera, ale też o aktualnych promocjach. W ramach kwietniowej akcji specjalnej „Małe mieszkania – duże bonusy” Grupa Murapol stawia do dyspozycji klientów pulę 150 lokali o metrażach od 29 mkw. w 12 miastach. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z oferty specjalnej, mogą liczyć na atrakcyjne pakiety bonusów, w skład których wchodzi rabat w cenie, smart home w wersji premium i nawet 2 miejsca postojowe zewnętrzne lub w hali garażowej. Kupując lokal w kwietniowej promocji można zaoszczędzić nawet 133 tys. zł!

- Kupując lokal zarówno na własne potrzeby mieszkaniowe, jak i w celach inwestycyjnych warto lepiej poznać dewelopera i jego projekty. Temu właśnie służy organizowany przez nas Mieszkaniowy Dzień Otwarty. 22 kwietnia zapraszamy do naszych biur sprzedaży wszystkich, którzy mają wątpliwości związane z kupnem mieszkania, chcą porozmawiać o zaletach danej inwestycji lub sfinalizować zakup. Nasi doradcy z chęcią udzielą także informacji na temat aktualnej akcji promocyjnej. Kompaktowe mieszkania od 29 mkw. z puli specjalnej dostępne są w ramach 14 inwestycji zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy i Wrocławia. Pakiety bonusów różnią się w zależności od miasta, inwestycji i wybranego lokalu, dlatego przed rozmową z doradcą warto zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną. Pomoże to w podjęciu ostatecznej decyzji zakupowej podczas sobotniego spotkania w naszym biurze sprzedaży – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9:00 do 14:00. Aby poznać pulę lokali objętych promocją wystarczy wejść na stronę internetową dedykowaną kampanii i wypełnić formularz kontaktowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.