Hotel Moxy Warsaw Praga wydzierżawiony Grupie Dobry Hotel
Hotel Moxy Warsaw Praga, będący częścią zrewitalizowanego, warszawskiego kompleksu Centrum Praskie Koneser, został wydzierżawiony na 20 lat Grupie Dobry Hotel. Spółka będzie również zarządzała obiektem. To 11 lokalizacja w ofercie firmy specjalizującej się w zapewnianiu najwyższej jakości usług hotelowych w najatrakcyjniejszych w Polsce miejscach pod względem turystycznym i biznesowym. Komercjalizacja przebiegła pomyślnie pomimo kryzysu związanego z pandemią Covid-19 z uwagi na wyjątkowy potencjał warszawskiego Konesera.
Moxy Warsaw Praga to hotel lifestylowej marki Moxy, należącej do Marriott International. Powstał w 2019 r. w ramach wielofunkcyjnego kompleksu Centrum Praskie Koneser, inwestycji Grupy Liebrecht & wooD oraz BBI Development S.A., położonej na warszawskiej Pradze. Obiekt został stworzony specjalnie z myślą o ludziach, którzy pragną zatrzymywać się w stylowym otoczeniu. Oferuje 141 pokoi, zaskakujące wzornictwo i przestrzeń wspólną, która dzieli się na kilka stref. Goście mogą korzystać również z wygodnych usług, takich jak samoobsługowy serwis cateringowy grab and go, dostępny 24/7.
– Moxy Warsaw Praga to piękny hotel, zlokalizowany w samym sercu warszawskiej Pragi, w Centrum Praskim Koneser. Miejsce to bez wątpienia nie ma konkurencji w tej części stolicy, dlatego bardzo zależało nam na długoterminowej współpracy. Koneser to połączenie najwyższej jakości architektury i bogatej oferty zarówno dla klienta biznesowego, jak i turystów. To powierzchnie biurowe, eventowe, muzea, galerie, restauracje i sklepy. A to wszystko w artystycznej dzielnicy stolicy, jedynie dwa kilometry od Starego Miasta – zaznacza Leszek Mięczkowski, Prezes Zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel.
Hotel Moxy Warsaw Praga był do tej pory zarządzany przez Hotel Professionals Management Group. Firma odpowiedzialna była za bieżące doradztwo operacyjne od początku realizacji inwestycji oraz za zarządzanie hotelem w fazie pre-opening, w tym w szczególności za przygotowanie go do otwarcia, które nastąpiło w lutym 2019 r. Spółka HPMG wprowadziła hotel na rynek i następnie zarządzała hotelem. W tym czasie obiekt zdobył aż 5 nagród, w plebiscytach takich jak Profit Hotel Awards (najlepszy hotel 3-gwiazdkowy oraz najbardziej innowacyjny hotel roku), Eurobuild Awards (New Hotel of the Year in Poland), czy Hotel z Pomysłem organizowany przez magazyn Hotelarz. Na skutek zmiany w strategii komercjalizacji nieruchomości, hotel zarządzany do tej pory przez HPMG, zarządzany będzie przez nowego dzierżawcę.
– Podpisanie umowy z Grupą Dobry Hotel to kolejny etap skutecznej strategii komercjalizacji Centrum Praskiego Koneser. Zdecydowaliśmy się na długoterminową dzierżawę obiektu podmiotowi, który z powodzeniem prowadzi wyjątkowe hotele w całej Polsce: Trójmieście Jastarni, Krakowie, Mikołajkach, Poznaniu, i Zakopanem – wskazuje Magdalena Bartkiewicz-Podoba, CEO (dyrektor generalny) Liebrecht & wooD Poland, dewelopera i zarządzającego Centrum Praskim Koneser – Jesteśmy dumni, że w tak trudnych dla branży HORECA czasach przeprowadziliśmy udaną komercjalizację i to z tak wymagającym i doświadczonym partnerem biznesowym, jakim jest Grupa Dobry Hotel. To świadczy o potencjale Konesera, ale też całej dzielnicy Pragi-Północ – podkreśla Magdalena Bartkiewicz-Podoba.
Przy transakcji dzierżawy Moxy Warsaw Praga pośredniczyła firma Horwath HTL SP. z o.o.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.