Hybrydowy model pracy – czy to może się udać?
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Widzisz, jakie zmiany zachodzą na rynku pracy i chcesz za nimi nadążyć? A może Twoja firma już stara się wdrożyć nową formę w postaci hybrydowego modelu pracy i cały czas dyskutujecie nad rozwiązaniami? Stopniowe odmrażanie gospodarki i znoszenie restrykcji to dobry moment na zastanowienie się, jak będziemy pracować w najbliższej przyszłości i jaką funkcję będzie pełnić biuro? O tym na czym polega hybrydowy model pracy, jakie są jego odmiany, jakie ma plusy i minusy, jak go skutecznie zaplanować i wdrożyć w organizacji, porozmawiają uczestnicy webinaru, który odbędzie się z inicjatywy Adgar Poland już 25 maja 2021 roku o 10.30. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
W trakcie webinaru, o swoich doświadczeniach w implementacji systemów hybrydowych oraz o perspektywie funkcjonowania biur w przyszłości, podyskutuje grono specjalistów, w tym przedstawiciel najemców i właścicieli obiektów komercyjnych, a także firmy rekrutacyjnej i branży projektantów inspirujących przestrzeni do pracy.
Udział w webinarze potwierdzili: Monika Szelenberger, Head of Leasing and Asset Management z Adgar Poland, Katarzyna Kozieł, kierownik zespołu ds. administracji w Link 4, Marta Pryczkowska – Gbiorczyk, Business Development Manager z Kinnarps oraz Wiktoria Bożek, Lider zespołu Construction & Property w firmie rekrutacyjnej i outsourcingowej Devire. Moderatorem dyskusji będzie Bartosz Dobrowolski, Proptech Expert, Proptech Foundation.
Już dzisiaj zapraszamy do uczestnictwa w bezpłatnym webinarze. Możliwość zapisu, dostępna jest pod poniższym linkiem:
https://adgarwebinar.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.