Komunikaty PR

I etap budowy luksusowego kompleksu Sol Marina już gotowy

2021-06-28  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Dekpol Deweloper zakończył budowę I etapu luksusowego kompleksu Sol Marina. W jego ramach powstało trzynaście kameralnych budynków spełniających najwyższe standardy. 77 gotowych apartamentów czeka na swoich właścicieli. Sol Marina to unikalny projekt w skali całego kraju z własną mariną jachtową, położony na gdańskim wybrzeżu. W przygotowaniu są kolejne etapy inwestycji.

W ofercie I etapu luksusowego kompleksu Sol Marina znalazły się lokale -2, -3 oraz -4 pokojowe o powierzchni od 41 do 89 mkw. Apartamenty mają m.in. panoramiczne okna oraz przestronne balkony, które gwarantują niepowtarzalny widok na marinę, jak i okoliczną dziką przyrodę malowniczego nabrzeża Martwej Wisły i Wyspy Sobieszewskiej. Lokale na parterze posiadają przestronne tarasy i ogródki. W ramach inwestycji możliwy był zakup miejsca na prywatny jacht w marinie. Szerokie, ponad 5-metrowe miejsca do cumowania łodzi pozwolą na ich swobodne manewrowanie. Wyjście na pełne morze zajmuje tylko 20 minut.

Budowa kompleksu wystartowała w 2019 roku. Zgodnie z planem realizacja I etapu została ukończona w II kwartale tego roku. Dzięki Sol Marina nabrzeże Martwej Wisły zyskało wyjątkowy i nowoczesny wygląd.

 „Inwestycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy naprawdę dumni, że udało się ją zrealizować w terminie mimo sytuacji pandemii, w której się znaleźliśmy. Naszym celem było wyjście naprzeciw najwyższym oczekiwaniom i wymaganiom klientów. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w budowaniu obiektów klasy premium potrafimy je odpowiednio zaprojektować i wyposażyć. Kompleks Sol Marina będzie rozbudowywany. W ofercie mamy apartamenty i lokale inwestycyjne powstające w ramach kolejnych etapów” – podkreślił Sebastian Barandziak, Prezes Dekpol Deweloper.

Całość inwestycji zostanie zrealizowana w trzech etapach, w ramach których powstanie łącznie kilkaset apartamentów. Projekt architektoniczny został opracowany przy współpracy z biurami LSA oraz K&M Design i BO Projekty oraz z Pauliną Czurak ze Studia IDEOGRAF, która odpowiada za projekt wnętrz.

W ramach kolejnego etapu rozpocznie się niebawem budowa Condohotelu Sol Marina. Powstanie dominujący na terenie kompleksu 11-kondygancyjny budynek. Znajdzie się w nim 130 lokali o powierzchniach od 22 do 32 mkw. Poza pokojami hotelowymi przygotowana zostanie komfortowa strefa rekreacyjna z basenem oferującym unikatowy widok na marinę. Zaplanowano również wiele atrakcyjnych udogodnień, pozwalających gościom na odpoczynek w wyjątkowych warunkach, m.in.: lobby z recepcją, restaurację, gabinety SPA, salę fitness i centrum konferencyjno-biznesowe. Oddanie obiektu hotelowego do użytkowania zostało zaplanowane na I kwartał 2023 roku. Dekpol Deweloper swoim klientom proponuje zakup apartamentów hotelowych sprzedawanych w systemie condominium. To wyjątkowy w skali kraju bezobsługowy produkt inwestycyjny.

Kompleks Sol Marina jest zlokalizowany zaledwie 500 metrów od Wyspy Sobieszewskiej, tuż nad brzegiem ujścia Martwej Wisły do Bałtyku. Znajdują się tu aż dwa rezerwaty – Ptasi Raj i Mewia Łacha. Cały kompleks jest doskonale skomunikowany z najważniejszymi kierunkami turystycznymi. Inwestycja jest oddalona zaledwie o 14 kilometrów od centrum Gdańska.

Generalnym wykonawcą inwestycji jest Dekpol Budownictwo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Real Management S.A. pozyskał finansowanie na budowę parku magazynowo-produkcy Biuro prasowe
2024-05-13 | 14:30

Real Management S.A. pozyskał finansowanie na budowę parku magazynowo-produkcy

Spółka Real Management S.A., w ramach umowy kredytowej z mBankiem, pozyskała finansowanie w wysokości 14,1 mln euro, które zostanie przeznaczone na budowę parku
Nieruchomości Real Management S.A. secures funding for construction of Good Point V warehouse
2024-05-13 | 14:30

Real Management S.A. secures funding for construction of Good Point V warehouse

Real Management S.A. has signed a loan agreement with mBank for over EUR 14m in funding for construction of the Good Point V warehouse and production park in Łubna. The Good Point V warehouse
Nieruchomości Fundusze PRS konkurencją dla wynajmujących?
2024-05-13 | 11:00

Fundusze PRS konkurencją dla wynajmujących?

Rodzimy rynek najmu jest niewielki w porównaniu na przykład z niemieckim i cechuje się sporym rozdrobnieniem. Ta sytuacja będzie się jednak powoli zmieniać w kolejnych latach. Dowodem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Transport

Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku

Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.