III etap kompleksu Sol Marina już w sprzedaży!
Kompleks położony jest w przy nabrzeżu Martwej Wisły nieopodal Wyspy Sobieszewskiej i zachwyca niezwykłym otoczeniem dzikiej przyrody oraz mnóstwem udogodnień, m.in. własną mariną, oferującą możliwość zakupu prywatnego miejsca do cumowania jachtu lub łodzi motorowej.
W III etapie inwestycji Sol Marina powstanie 140 luksusowych apartamentów o zróżnicowanych powierzchniach od 25 do ponad 81 m2. Zostaną one zrealizowane w ramach 16 nowoczesnych budynków o niskiej zabudowie, która zagwarantuje poczucie prywatności. Apartamenty będą wyposażone m.in. w panoramiczne okna, które zapewnią doskonałe doświetlenie wnętrz, a także umożliwią podziwianie pięknej okolicy. Lokale na parterze wyposażone będą w przestronne ogródki, a te na wyższych kondygnacjach posiadać będą balkony i tarasy. Oprócz miejsc parkingowych, właściciele będą mieli również możliwość zakupu miejsca na swój prywatny jacht w marinie. Zakończenie realizacji tego etapu planowane jest na przełomie 2024 i 2025 roku.
W ramach całego kompleksu apartamentowo-hotelowego zaplanowano wiele udogodnień. Wewnątrz Grano Marina Hotel powstanie m.in. lobby z recepcją, restauracja i centrum konferencyjno-biznesowe. Do dyspozycji gości i mieszkańców przeznaczona będzie także komfortowa strefa rekreacyjna z basenem oferującym unikatowy widok na marinę, a także rozbudowana strefa Wellness&SPA obejmująca aż 8 gabinetów zabiegowych oraz salę fitness. Dodatkowo na dachu budynku hotelowego powstanie część restauracyjna „SEA ROOF”, gwarantująca malowniczy widok na Wyspę Sobieszewską.
Budowa luksusowego, 3-etapowego kompleksu Sol Marina rozpoczęła się w 2019 roku. W ramach inwestycji został już zrealizowany I etap, w którym powstało 77 apartamentów o powierzchniach liczących od 41 do 89 m2. Zakończenie II etapu inwestycji planowane jest na przełomie II i III kwartału br.
Niekwestionowany wyróżnik Sol Mariny stanowi ścisłe powiązanie z wodą. Na terenie inwestycji znajdzie się w pełni wyposażone nabrzeże z własnym kapitanatem. Szerokie, ponad 5-metrowe miejsca do cumowania jachtów oraz łodzi motorowych pozwolą na swobodne manewrowanie, a wyjście na pełne morze z tego miejsca trwa tylko 20 minut.
Sol Marina zlokalizowana jest zaledwie 500 metrów od Wyspy Sobieszewskiej, tuż nad brzegiem ujścia Martwej Wisły do Bałtyku, w otoczeniu dzikiej natury. W sąsiedztwie kompleksu położone są dwa rezerwaty przyrody – Ptasi Raj i Mewia Łacha. Jest to jedno z ostatnich takich miejsc na polskim wybrzeżu, choć jednocześnie położone blisko tętniącego życiem centrum miasta. Cała inwestycja jest doskonale skomunikowana z najważniejszymi kierunkami turystycznymi, a odległość od centrum Gdańska wynosi jedyne 14 kilometrów.
Projekt architektoniczny inwestycji Sol Marina został opracowany przy współpracy z biurami LSA oraz K&M Design i BO Projekty, a także z Pauliną Czurak ze Studia IDEOGRAF, która odpowiada za wygląd wnętrz.
Generalnym wykonawcą inwestycji jest spółka Dekpol Budownictwo.
Luksusowe apartamenty Sol Marina dostępne są w cenach już od około 750 000 zł netto. Szczegółowe informacje na temat inwestycji można znaleźć na stronie: https://apartamenty.solmarina.pl/.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.