ING Bank Śląski dołącza do programu #BankPartnerMurapol
Grupa Murapol rozszerza program #BankPartnerMurapol – pierwszy na rynku projekt zakładający wsparcie klienta ze strony dewelopera w otrzymaniu kredytu hipotecznego. Do grona partnerów finansowych programu dołącza ING Bank Śląski, który przygotował dla klientów dewelopera udogodnienia w procesie wnioskowania o finansowanie bankowe zakupu mieszkań.
Oferta ING Banku Śląskiego w ramach programu #BankPartnerMurapol obejmuje uproszczoną ścieżkę składania wniosków kredytowych. Dla klientów Grupy Murapol oznacza to ograniczenie liczby dokumentów niezbędnych do uzyskania kredytu hipotecznego. Dzięki tej współpracy klienci dewelopera mogą liczyć na szybsze i sprawniejsze przejście przez proces kredytowy i uzyskanie decyzji .
Wypracowane w drodze negocjacji prowadzonych przez dewelopera udogodnienia to realizacja założeń uruchomionego na wiosnę br. programu #BankPartnerMurapol. Projekt jest odpowiedzią Grupy Murapol na wyzwania, z jakimi przyszło się zmagać nabywcom mieszkań w „nowej rzeczywistości” wynikającej z pandemii koronawirusa. Zaostrzone kryteria wniosków kredytowych czy wydłużające się procedury to tylko niektóre z nich.
- Przez ponad pół roku funkcjonowania programu #BankPartnerMurapol kilkuset klientów skorzystało z ułatwień jakie oferujemy w ramach tego przedsięwzięcia. To dowodzi, że pomysł, oryginalny na polskim rynku deweloperskim, był trafiony i znajduje zastosowanie u tych, którym ma służyć. To z jednej strony cieszy, z drugiej pokazuje, że klienci potrzebują wsparcia, aby realizować swoje plany zakupowe i nie odkładać ich na spokojniejsze czasy. Mając tę wiedzą jesteśmy tym bardziej zmotywowani, aby stale pracować nad poszerzaniem listy partnerów współpracujących i tworzyć dla naszych klientów dogodne warunki do dokonywania zakupów mieszkań – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Uproszczenie procesu w ramach programu #BankPartnerMurapol to nie jest jedyne ułatwienie oferowane przez ING Bank Śląski. Wszyscy klienci mogą liczyć na szereg udogodnień, w tym uruchamianie transz, nadpłatę kredytu i zakup polisy ubezpieczeniowej nieruchomości bez konieczności wizyty w banku korzystając z systemu bankowości elektronicznej. Bank planuje również w najbliższym czasie wdrożyć kolejne udogodnienie, tzn. otrzymanie wstępnej decyzji finansowej już przy pierwszym spotkaniu lub rozmowie telefonicznej ze specjalistą banku. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient będzie mógł szukać dla siebie nieruchomości mając wcześniej wiedzę na jaki kredyt może liczyć.
ING Bank Śląski to drugi partner finansowy współtworzący program #BankPartnerMurapol. Pierwszy do projektu przystąpił mBank, który zaoferował klientom dewelopera priorytetowe rozpatrywanie złożonych wniosków kredytowych oraz uproszczoną dokumentację wnioskowania o kredyt.
Grupa Murapol, poza programem #BankPartnerMurapol, od kilku lat zapewnia swoim klientom bezpłatną obsługę doradców Notus Finanse, którzy pomagają w wyborze optymalnego dla potrzeb i możliwości klienta kredytu, negocjacji korzystnych warunków oraz przygotowaniu niezbędnej dokumentacji.
– Jako deweloper mieszkaniowy działający na wielu rynkach dostrzegamy potrzebę wsparcia nabywców mieszkań na różnych frontach. Niebawem zaproponujemy pakiet rozwiązań, będących odpowiedzią na obawy klientów wynikające z obecnej sytuacji. Postaramy się je zminimalizować do tego stopnia, by klient nie musiał odkładać w czasie decyzji o zakupie mieszkania – niezależnie od tego czy nabywa je na potrzeby własne czy też chce w ten sposób zainwestować oszczędności. Nie da się bowiem ukryć, że właśnie teraz nieruchomości są jedną z najbezpieczniejszych przystani dla gromadzonego przez lata kapitału – dodaje Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.