Innowacyjny showroom Roadbike w Elektrowni Powiśle
Do grona najemców Elektrowni Powiśle dołączył wielofunkcyjny koncept rowerowy Roadbike. Wywodząca się z Warszawy marka oferuje bogaty asortyment kolarski, dobierany indywidualnie dzięki innowacyjnej usłudze bikefittingu. W salonie w Elektrowni Powiśle klienci znajdą zarówno wysokiej klasy rowery – na przykład wykonane z bambusa czy mające elektryczne przerzutki – jak i specjalistyczną odzież i obuwie, w tym polskich, włoskich i hiszpańskich marek.
Roadbike to miejsce stworzone z pasji do sportu – przede wszystkim kolarstwa i triathlonu. Filarem marki są nasi pracownicy – pasjonaci z wieloletnią historią sportową. W zespole mamy nie tylko świetnych specjalistów, ale też ludzi mających na swoim koncie osiągnięcia w Mistrzostwach Świata Ironman, ultrakolarstwie (3333 km w 10 dni dookoła Polski), triathlonie czy enduro. Bardzo się cieszymy, że możemy szerzyć wiedzę i zarażać pasją do kolarstwa w nowo otwartym salonie naszej marki w Elektrowni Powiśle – mówi Maciej Kozłowski, Founder Roadbike.
Salon Roadbike w Elektrowni Powiśle został zaprojektowany zgodnie z industrialnym klimatem historycznej lokalizacji. Przestrzeń wypełnia naturalny wystrój z ręcznie robionego drewna, oświetlonego lampami w mocnych odcieniach żółci, czerwieni i pomarańczy. Roadbike oferuje zarówno zakup gotowego roweru (np. butikowych włoskich marek Sarto czy Titici), jak i przygotowanie jednośladu za pomocą innowacyjnej usługi bikefittingu, wykonywanej w profesjonalnym studiu. Ramy są ręcznie robione pod wymiar kolarza oraz malowane według własnego projektu. W asortymencie klienci znajdą odzież kolarską i akcesoria, takie jak: okulary, kaski, siodełka, dętki, lampki, opony i inne niezbędne do rowerowego ekwipunku. Wśród marek wyróżniają się m.in. Nalini czy Rapha. Salon w Elektrowni Powiśle ma również małą strefę serwisową, w której klienci mogą dostosować zakupiony rower do swoich potrzeb czy skorzystać z podstawowego przeglądu.
Elektrownia Powiśle angażuje się w tworzenie przyjaznego środowiska dla mieszkańców i odwiedzających stolicę. Salon Roadbike nie tylko świetnie dopełnia tenant-mix, ale też wpisuje się w strategię promowania zdrowego stylu życia i zrównoważonego transportu, do którego zachęcamy. Rowerzyści mogą do nas dotrzeć ścieżką rowerową, zostawić swój jednoślad na parkingu rowerowym czy skorzystać z ogólnodostępnej stacji naprawczej na terenie naszego kompleksu. A od teraz również skompletować kolarską garderobę czy nabyć nowy jednoślad w Roadbike – mówi Dariusz Domański, Managing Partner w White Star Real Estate.
Obsługa Roadbike w Elektrowni Powiśle oferuje także usługę montażu domowych trenażerów, mobilnego serwisu dla firm czy organizację wyjazdów kolarskich. Klienci mogą tu kupić bony na profesjonalny bikefitting czy generalny serwis rowerowy.
Salon Roadbike znajduje się na poziomie 0 w Elektrowni Powiśle.
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/677-bgk,w_274,_small.jpg)
Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój
Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lichthund-gielda-foto,w_133,r_png,_small.png)
Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.