Komunikaty PR

Integrujemy społeczność najemców w naszych budynkach biurowych

2021-10-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Jak zacieśniać relacje biznesowe poprzez nieformalną aktywność? Jak angażować pracowników firm oraz lokalną społeczność do wspólnej zabawy? Inspiracją do znalezienia odpowiedzi na te pytania może być wydarzenie, które odbyło się we wrześniu z inicjatywy Adgar Poland. Spotkanie w ramach imprezy „Dzień Rodzinny – Pożegnanie Lata” okazało się doskonałą przestrzenią do integracji pracowników firm, których siedziby mieszczą się w mokotowskim biurowcu Adgar BIT oraz mieszkańców okolicznych apartamentowców.

Proces tworzenia przyjaznych miejsc pracy i przestrzeni, które inspirują nas do budowania bliższych relacji musi uwzględniać dbałość o poczucie wspólnoty. Wspólnoty miejsca, wartości, zainteresowań oraz poszukiwania równowagi w obszarze życia prywatnego i zawodowego. Identyfikacja tego typu potrzeb to specjalność Adgar Poland. „Nowoczesne biura, uwzględniające wszystkie oczekiwania najemców, ergonomiczne rozwiązania, troska o każdy element funkcjonowania firm w przestrzeniach biurowych to tylko cześć naszej oferty. Chcemy bowiem zachęcić naszych najemców i lokalną społeczność do angażowania się w ciekawe projekty kulturalne i rozrywkowe, do współorganizacji i współuczestnictwa w przedsięwzięciach, które zbliżają ludzi, budują świadomość, rozwijają horyzonty” – mówi Angelika Wilk, Marketing and Business Relationship Manager w Adgar Poland. „Dzięki temu, z jednej strony umożliwiamy uczestnikom naszych wydarzeń nawiązywanie relacji na zupełnie innych płaszczyznach, w atmosferze zabawy, wymiany pozytywnych emocji i tzw. dobrej energii. Z drugiej zaś nawiązywanie kontaktów biznesowych i możliwość prezentowania produktów i usług w niestandardowej formie” – dodaje.

To właśnie Angelika Wilk wraz ze swoimi współpracownikami odpowiada w głównej mierze za opracowanie ekskluzywnych projektów dla społeczności najemców, w tym również za program wydarzeń, a także imprez kulturalnych, które odbywają się w przestrzeniach Adgar Poland oraz uruchomionym w zeszłym roku amfiteatrze przy mokotowskim biurowcu Adgar BIT. Organizowane tu wydarzenia cieszą się coraz większym zainteresowaniem najemców i mieszkańców biznesowej części Mokotowa. Funkcjonalność Amfiteatru doceniają ponadto firmy, które poszukują nieszablonowych przestrzeni do promocji, autorskich spotkań, koncertów, spektakli i konferencji.
„Dzień Rodzinny – Pożegnanie Lata” zrealizowano we współpracy z Przedszkolem Europejskim oraz Mieszko S.A., które są jednocześnie najemcami powierzchni biurowej w Adgar BIT. Wśród atrakcji, które cieszyły się największą frekwencją i zainteresowaniem uczestników warto wspomnieć kącik sensoplastyczno-kreatywny, konkurs rodzinny, zagrodę z alpakami, teatr familijny, skręcanie baloników oraz artystyczny pokaz baniek z dymem i ogniem, malowanie buziek, występy dzieci z przedszkola, mini zawody sportowe.

Więcej o Adgar Poland: https://www.adgar.pl/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.