Inwestycja Baltic Line w pełni gotowa do użytku!
Dekpol Deweloper zakończył realizację i otrzymał pozwolenie na użytkowanie ostatniego z budynków w ramach kameralnego kompleksu Baltic Line. Już teraz wszystkie 60 apartamentów jest gotowych do odbioru.
Na kompleks Baltic Line składa się zespół 3 kameralnych budynków obejmujących w sumie 60 apartamentów o zróżnicowanych metrażach od 26 do 38 m2. Każdy lokal posiada balkon, loggię lub ogródek. Ostatni z planowanych w ramach inwestycji budynków (B3) otrzymał właśnie pozwolenie na użytkowanie.
Baltic Line zawiera liczne udogodnienia. W budynkach znajdują się windy, a na terenie inwestycji powstały prywatne miejsca parkingowe. Kompleks wyróżnia się prostą, nowoczesną architekturą otoczoną liczną roślinnością. Inwestycję charakteryzuje wysoki standard wykończenia oraz utrzymana w stonowanej kolorystyce elegancko zaprojektowana przestrzeń.
Obiekt położony jest na malowniczej Wyspie Sobieszewskiej w Gdańsku, zaledwie 170 m od nadwiślańskiej przystani jachtowej i 1,2 km od nadmorskiej plaży. W odległości zaledwie 2 km od kompleksu znajduje się Rezerwat Ptasi Raj oraz Rezerwat Mewia Łacha, dzięki czemu miejsce to stanowi jeden z najcenniejszych przyrodniczo obszarów nad polskim morzem.
Dzięki bliskości drogi ekspresowej S7 inwestycja jest dobrze skomunikowana z kluczowymi miastami Polski. Rozwinięta infrastruktura drogowa gwarantuje także wygodny dostęp do miejskich udogodnień - dojazd do centrum Gdańska zajmuje zaledwie 20 minut.
Położony na Wyspie Sobieszewskiej kompleks to doskonała inwestycja zarówno dla osób szukających miejsca do życia i odpoczynku nad morzem, jak i tych, którzy oczekują dodatkowego źródła dochodu z najmu krótkoterminowego.
Aktualnie w ofercie sprzedaży dostępnych jest 9 lokali. Więcej informacji znaleźć można na stronie: https://dekpol.pl/mieszkania/baltic-line/.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.