Inwestycja Baltic Line w pełni gotowa do użytku!

Dekpol Deweloper zakończył realizację i otrzymał pozwolenie na użytkowanie ostatniego z budynków w ramach kameralnego kompleksu Baltic Line. Już teraz wszystkie 60 apartamentów jest gotowych do odbioru.
Na kompleks Baltic Line składa się zespół 3 kameralnych budynków obejmujących w sumie 60 apartamentów o zróżnicowanych metrażach od 26 do 38 m2. Każdy lokal posiada balkon, loggię lub ogródek. Ostatni z planowanych w ramach inwestycji budynków (B3) otrzymał właśnie pozwolenie na użytkowanie.
Baltic Line zawiera liczne udogodnienia. W budynkach znajdują się windy, a na terenie inwestycji powstały prywatne miejsca parkingowe. Kompleks wyróżnia się prostą, nowoczesną architekturą otoczoną liczną roślinnością. Inwestycję charakteryzuje wysoki standard wykończenia oraz utrzymana w stonowanej kolorystyce elegancko zaprojektowana przestrzeń.
Obiekt położony jest na malowniczej Wyspie Sobieszewskiej w Gdańsku, zaledwie 170 m od nadwiślańskiej przystani jachtowej i 1,2 km od nadmorskiej plaży. W odległości zaledwie 2 km od kompleksu znajduje się Rezerwat Ptasi Raj oraz Rezerwat Mewia Łacha, dzięki czemu miejsce to stanowi jeden z najcenniejszych przyrodniczo obszarów nad polskim morzem.
Dzięki bliskości drogi ekspresowej S7 inwestycja jest dobrze skomunikowana z kluczowymi miastami Polski. Rozwinięta infrastruktura drogowa gwarantuje także wygodny dostęp do miejskich udogodnień - dojazd do centrum Gdańska zajmuje zaledwie 20 minut.
Położony na Wyspie Sobieszewskiej kompleks to doskonała inwestycja zarówno dla osób szukających miejsca do życia i odpoczynku nad morzem, jak i tych, którzy oczekują dodatkowego źródła dochodu z najmu krótkoterminowego.
Aktualnie w ofercie sprzedaży dostępnych jest 9 lokali. Więcej informacji znaleźć można na stronie: https://dekpol.pl/mieszkania/baltic-line/.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.