Komunikaty PR

Inwestycja, jakiej jeszcze nie było - Condohotel Sol Marina już w sprzedaży

2021-01-19  |  12:00

Dekpol Deweloper wzbogacił swoją ofertę o 130 pokoi condohotelowych w ramach prestiżowego kompleksu Sol Marina w Gdańsku. Równolegle z trwającymi pracami budowlanymi I etapu inwestycji, powstaje reprezentacyjny budynek, którego elewacja w kształcie rozpostartego na 11 kondygnacjach żagla góruje nad otaczającą go zabudową. Wewnątrz, oprócz pokoi hotelowych, będzie również komfortowo wyposażona strefa relaksu i czynnego wypoczynku. Deweloper będzie prowadził sprzedaż lokali w oparciu o sprawdzony i niezwykle korzystny model biznesowy. Ceny kompletnie wyposażonych i luksusowo wykończonych lokali zaczynają się od ok. 16,6 tys. zł netto za metr kwadratowy powierzchni.

Dekpol Deweloper w ramach prestiżowego kompleksu Sol Marina wprowadził do sprzedaży 130 pokoi o powierzchniach od 22 do 32 m2. Każdy z oferowanych lokali zostanie w pełni wykończony i wyposażony z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów. Unikalny klimat aranżacji wnętrz będzie stanowił wyjątkowe nawiązanie do lokalnej architektury. Przynależące do apartamentów przestronne balkony zagwarantują niepowtarzalny widok na marinę oraz okoliczną dziką przyrodę malowniczego nabrzeża Martwej Wisły i Wyspy Sobieszewskiej.

Wszystkie pokoje sprzedawane w ramach condohotelu Sol Marina oferowane są w oparciu o sprawdzony i bardzo efektywny model biznesowy. Uwzględnia on wiele korzyści dla inwestorów, m.in. zakup lokalu z odrębną własnością, umowę dzierżawy na okres 15 lat, podział przychodów w stosunku 50/50 z usług noclegowych z minimalnym czynszem w wysokości 5%*. Dodatkowo nabywcy pokoi hotelowych mogą liczyć zgodnie z umową na utrzymywanie obiektu podczas okresu dzierżawy oraz mają możliwość skorzystania z 14-dniowego pobytu właścicielskiego. Ceny pokoi hotelowych zaczynają się od 16,6 tys. zł netto za m2 powierzchni. Obiektem zarządzać będzie profesjonalny oraz doświadczony podmiot odpowiedzialny za funkcjonowanie hoteli i apartamentów sieci Grano.

Od lat zajmujemy się budową hoteli. Wiemy, jak powinny być zaprojektowane i wyposażone. Świadome i dokładne zaplanowanie inwestycji sprawia, że wszystkie zrealizowane przez nas obiekty cechują się najwyższą jakością wykonania oraz dużą wartością inwestycyjną. Co więcej, dzięki doświadczeniu spółek operatorskich wiemy, jak prowadzić hotele, które przynoszą stałe zyski dla inwestorów, nawet w obecnych czasach. Nasz unikalny model biznesowy został zastosowany m.in. w takich inwestycjach jak: Hotel Number One oraz Hotel Grano, gdzie cały czas doskonale się sprawdza – mówi Sebastian Barandziak, Prezes Zarządu Dekpol Deweloper.

Lokale powstaną w dominującym na terenie całej inwestycji 11-kondygancyjnym budynku, w którym poza pokojami hotelowymi przygotowana będzie komfortowa strefa rekreacyjna z basenem oferującym unikatowy widok na marinę. Zaplanowano również wiele atrakcyjnych udogodnień, pozwalających gościom na odpoczynek w wyjątkowych warunkach, m.in.: lobby z recepcją, restaurację, gabinety SPA, salę fitness i centrum konferencyjno-biznesowe. Dzięki tak bogatej infrastrukturze kompleks będzie stanowił idealne miejsce zarówno dla osób przyjeżdżających w celach biznesowych, jak i dla gości szukających przestrzeni do udanego wypoczynku. Oddanie obiektu hotelowego do użytkowania planowane jest na I kwartał 2023 roku.

– Nasza prestiżowa inwestycja Sol Marina adresowana jest zarówno do pasjonatów żeglarstwa oraz sportów wodnych, jak i do osób poszukujących całorocznego apartamentu w atrakcyjnej turystycznie okolicy. Ofertę sprzedaży poszerzamy o część hotelową, będącą uzupełnieniem luksusowego kompleksu z prywatną mariną. Szereg wyjątkowych funkcjonalności zapewniających m.in. odnowę biologiczną i relaks z pewnością zachęci do przyjazdu i umili pobyt przyszłym gościom. Profesjonalna oferta biznesowa umożliwi organizację spotkań i eventów w wyjątkowym otoczeniu, pozwalającym na aktywne spędzanie wolnego czasu – mówi Dariusz Radtke Dyrektor ds. marketingu i PR Dekpol S.A.

Złożona z 3 etapów inwestycja Sol Marina przewiduje powstanie łącznie ponad 400 apartamentów oraz pokoi hotelowych. Aktualnie, w ramach budowanego od 2019 roku etapu I, powstają 92 luksusowe lokale o powierzchniach od 30 do 85 m2, których oddanie do użytku planowane jest już na II kwartał br.

Olbrzymim atutem całego kompleksu jest jego unikatowa lokalizacja. Sol Marina powstaje w nadmorskiej części Gdańska, tuż nad brzegiem ujścia Martwej Wisły do Bałtyku i zaledwie 500 metrów od Wyspy Sobieszewskiej. Takie położenie pozwoli na relaksujący wypoczynek w otoczeniu niepowtarzalnych krajobrazów. Na tym wyjątkowym obszarze znajdują się aż dwa rezerwaty – Ptasi Raj i Mewia Łacha, dzięki którym osoby przebywające w Sol Marinie będą mogły odciąć się od miejskiego zgiełku i wyciszyć przy kojącym szumie lasów i wód. Inwestycja posiada także doskonałe połączenie komunikacyjne z najważniejszymi kierunkami turystycznymi, co będzie stanowiło duże udogodnienie dla wszystkich planujących częste odwiedziny w mieście. Od centrum Gdańska kompleks oddalony jest zaledwie o 14 kilometrów.

Projekt Sol Marina kryje w sobie olbrzymi potencjał. Inwestycja stanowi ostoję spokoju i dzikiej przyrody, uzupełnioną o całą gamę wysokiej klasy udogodnień, dzięki czemu tworzy idealne miejsce na podróże zarówno w celach turystycznych, jak i biznesowych. To wręcz wymarzona lokalizacja dla pasjonatów żeglarstwa i sportów motorowych. Unikalne połączenie prywatnej mariny z luksusowymi apartamentami i bogatą infrastrukturą sprawia, że Sol Marina stanowi wyjątkowe przedsięwzięcie w skali naszego kraju, ale wyróżnia się również na tle innych ekskluzywnych tego typu obiektów na świecie – mówi Mateusz Kusznierewicz, Ambasador inwestycji Sol Marina.

Projekt architektoniczny kompleksu został opracowany przy współpracy z biurami LSA oraz K&M Design i BO Projekty. Niepowtarzalne wnętrza zaprojektowane zostały przez pracownię Ideograf Pauliny Czurak. Funkcję generalnego wykonawcy pełni Dekpol Budownictwo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.