Komunikaty PR

Inwestycja Nowa Murowana 2 z nowymi postępami budowy.

2021-01-19  |  09:00

Nowa Murowana 2 w trakcie budowy: W budynku A wykonywane są prace elewacyjne po położeniu pokrycia dachowego oraz wstawieniu stolarki okiennej, natomiast w budynku B w następstwie położenia fundamentów, prace budowlane obejmują pierwszą kondygnację.

 

Inwestycja Nowa Murowana 2, stanowiąca jednocześnie już VII etap inwestycji deweloperskiej Nowa Murowana, jest budowana szybciej niż założono w harmonogramie. W budynku A ukończono stan surowy zamknięty: położono pokrycie dachowe oraz wstawiono stolarkę okienną. Aktualnie wykonywane są prace elewacyjne. Natomiast w budynku B po postawieniu fundamentów i ścian parteru, prace budowlane obejmują jego pierwszą kondygnację. Zakończenie budowy budynku A – lipiec 2021, a zakończenie budowy budynku B – październik 2021.

 

Oba etapy Nowej Murowanej 2 mają składać się finalnie z 62 lokali mieszkalnych, 26 mieszkań w budynku A oraz 36 mieszkań w budynku B. Będą one zlokalizowane na trzech kondygnacjach o metrażu rozpoczynającym się od 26 m kw. a kończącym na 72 m kw. z prywatnymi ogródkami na parterze, zaś na piętrze z przestronnymi balkonami. - Wiemy jak ważne jest wyjście naprzeciw oczekiwań przyszłych mieszkańców, dlatego tworzymy projekty o zróżnicowanych możliwościach. Duża rozpiętość powierzchni oraz wybór pomiędzy ogrodem a balkonem, pozwoli na zamieszkanie w miejscu, które będzie dostosowane do potrzeb każdego klienta. – podkreśla Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana 2.

 

Lokalizacja, która przyciąga

Murowana Goślina to miejscowość satelicka, która zapewnia swoim mieszkańcom pełne zaplecze handlowo-usługowe, zakłady pracy, a także placówki medyczne i edukacyjne. W mieście znajduje się, leżąca niecałe 300 m od inwestycji, stacja kolejowa, dzięki której można w ponad 20 minut dojechać do Poznania. Ponadto w granicach gminy Murowana Goślina znajduje się rozległy Park Krajobrazowy ,,Puszcza Zielonka’’, oferujący wiele możliwości aktywnej rekreacji. - Różnorodność lokalizacji przyciąga coraz więcej osób. Połączenie dogodnego dojazdu do stolicy Wielkopolski z dostępnością wielu miejscowych udogodnień, skutkuje popularnością naszych projektów deweloperskich. Liczba zarezerwowanych i w konsekwencji sprzedanych lokali ciągle rośnie. Klienci decydują się na zakup mieszkania z wyprzedzeniem, co nas jako dewelopera bardzo cieszy. - podsumowuje Patrycja Pilarczyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.