Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta gościem kolejnego webinaru AQINA TV
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_605952834,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko
Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Wystarczy zarejestrować się na spotkanie klikając na link: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta.
AQINA TV to cykl edukacyjnych webinarów, którego celem jest popularyzacja dobrego designu. Dzięki nim uczestnicy zyskują dostęp do wiedzy oraz know-how największych i najbardziej charyzmatycznych designerów i architektów z całego świata.
Pracownia Snøhetta, od kilku dekad tworzy projekty architektoniczne, kreuje także krajobrazy, wnętrza, produkty i grafiki. Swoją działalność rozpoczynała od warsztatów architektoniczno-krajobrazowych i mimo upływu czasu, wciąż pozostaje wierna swojemu transdyscyplinarnemu sposobowi myślenia. W 1989 roku wygrała międzynarodowy konkurs na projekt wielkiej Biblioteki Aleksandryjskiej w Egipcie i tak zyskała popularność. Jej dziełem jest wielokrotnie nagradzany gmach Norweskiej Opery Narodowej i Baletu w Oslo. Architekci z pracowni Snøhetta stoją za projektem budynku kulturalnego w miejscu pamięci World Trade Center w Nowym Jorku, SFMOMA (San Francisco Museum of Art.) oraz największej podwodnej restauracji na świecie, Under w Lindesnes, w Norwegii. Słynie ze skandynawskiego, minimalistycznego stylu. Dziś Snøhetta jest znaną na całym świecie firmą, zatrudniającą ponad 240 pracowników z 32 różnych krajów, z biurami w Oslo (HQ), Innsbrucku, Paryżu, Hongkongu i Adelajdzie.
Już 18 lutego o godz.15.00 będzie można posłuchać na żywo o filozofii, misji i stylu działania tej jednej z największych pracowni architektonicznych na świecie. Opowie o nich Jette Cathrin Hopp, odpowiedzialna za projekty realizowane w Europie. Link do rejestracji: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta
- Wierzymy, że dobry design to nie kaprys, a standard, dzięki któremu wspieramy w to, co w ludziach i świecie najlepsze. Dlatego stworzyliśmy cykl webinariów edukacyjnych pod nazwą AQINA TV, w ramach którego organizujemy spotkania z najbardziej utalentowanymi postaciami z naszej branży. Cieszę, się bardzo, że nasze zaproszenie przyjęła Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta. Mam nadzieję, że możliwość czerpania inspiracji od najlepszych będzie miała pozytywny wpływ na kolejne pokolenia architektów i projektantów – mówi Marcin Zieliński, zarządzający AQINA. To firma specjalizująca się w aranżacji i wyposażeniu biur oraz wnętrz komercyjnych, dystrybutor wykładzin Milliken oraz mebli biurowych międzynarodowych marek Knoll, Wilkhahn, Bulo i Gufram.
Cykl webinarów AQINA TV został objęty patronatem przez organizacje branżowe: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i LOVE ORIGINAL, a także przez magazyny: Architektura&Biznes, Builder, Label i Magaziff.
Gośćmi poprzednich spotkań byli: FOKKE MOEREL z MVRDF, Ron Arad i duet JEHS&LAUB.
Więcej informacji www.aqina.eu
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.