Komunikaty PR

Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta gościem kolejnego webinaru AQINA TV

2021-02-18  |  13:00
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Do pobrania 02 ( 0.86 MB )

Wystarczy zarejestrować się na spotkanie klikając na link: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta. 

AQINA TV to cykl edukacyjnych webinarów, którego celem jest popularyzacja dobrego designu. Dzięki nim uczestnicy zyskują dostęp do wiedzy oraz know-how największych i najbardziej charyzmatycznych designerów i architektów z całego świata. 

Pracownia Snøhetta, od kilku dekad tworzy projekty architektoniczne, kreuje także krajobrazy, wnętrza, produkty i grafiki. Swoją działalność rozpoczynała od warsztatów architektoniczno-krajobrazowych i mimo upływu czasu, wciąż pozostaje wierna swojemu transdyscyplinarnemu sposobowi myślenia. W 1989 roku wygrała międzynarodowy konkurs na projekt wielkiej Biblioteki Aleksandryjskiej w Egipcie i tak zyskała popularność. Jej dziełem jest wielokrotnie nagradzany gmach Norweskiej Opery Narodowej i Baletu w Oslo. Architekci z pracowni Snøhetta stoją za projektem budynku kulturalnego w miejscu pamięci World Trade Center w Nowym Jorku, SFMOMA (San Francisco Museum of Art.) oraz największej podwodnej restauracji na świecie,  Under w Lindesnes, w Norwegii. Słynie ze skandynawskiego, minimalistycznego stylu. Dziś Snøhetta jest znaną na całym świecie firmą, zatrudniającą ponad 240 pracowników z 32 różnych krajów, z biurami w Oslo (HQ), Innsbrucku, Paryżu, Hongkongu i Adelajdzie. 

Już 18 lutego o godz.15.00 będzie można posłuchać na żywo o filozofii, misji i stylu działania tej jednej z największych pracowni architektonicznych na świecie. Opowie o nich Jette Cathrin Hopp, odpowiedzialna za projekty realizowane w Europie. Link do rejestracji: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta 

- Wierzymy, że dobry design to nie kaprys, a standard, dzięki któremu wspieramy w to, co w ludziach i świecie najlepsze. Dlatego stworzyliśmy cykl webinariów edukacyjnych pod nazwą AQINA TV, w ramach którego organizujemy spotkania z najbardziej utalentowanymi postaciami z naszej branży. Cieszę, się bardzo, że nasze zaproszenie przyjęła Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta. Mam nadzieję, że możliwość czerpania inspiracji od najlepszych będzie miała pozytywny wpływ na kolejne pokolenia architektów i projektantów – mówi Marcin Zieliński, zarządzający AQINA. To firma specjalizująca się w aranżacji i wyposażeniu biur oraz wnętrz komercyjnych, dystrybutor wykładzin Milliken oraz mebli biurowych międzynarodowych marek Knoll, Wilkhahn, Bulo i Gufram.  

Cykl webinarów AQINA TV został objęty patronatem przez organizacje branżowe: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i LOVE ORIGINAL, a także przez magazyny: Architektura&Biznes, Builder, Label i Magaziff. 

Gośćmi poprzednich spotkań byli: FOKKE MOEREL z MVRDF, Ron Arad i duet JEHS&LAUB. 

Więcej informacji www.aqina.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Primoloko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.