JULA najemcą w Ozimska Park w Opolu
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2099595054.png)
REDKOM Development podpisał umowę najmu powierzchni ze szwedzką siecią multimarketów dla majsterkowiczów, profesjonalistów i wszystkich osób aktywnych - JULA. Otwarcie odnowionego obiektu zaplanowane jest na IV kwartał br.
- To niezwykle dobra wiadomość, że JULA dołączyła do najemców Ozimska Park. Tym bardziej, że będzie to pierwszy sklep sieci w mieście i województwie. Już pod koniec bieżącego roku mieszkańcy będą mogli zrobić w nim zakupy. Jednocześnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi firmami zainteresowanymi najmem powierzchni handlowej w Ozimska Park – zaznacza Łukasz Komierowski, prezes REDKOM Development.
Jula, to szwedzka sieć multimarketów, istniejąca na rynku od 1979 roku, a w Polsce od ponad 10 lat. Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów. Produkty Jula cechuje wysoka jakość i przystępne ceny.
- Otwierając Jula w Ozimska Park otwieramy tym samym nasz pierwszy sklep w województwie opolskim. Dzięki tej lokalizacji nasza sieć obejmuje kolejną ważną część południowo-zachodnich regionów kraju. Niezmiernie się cieszymy, że nasz dwudziesty multimarket w Polsce zaoferuje swoje produkty właśnie mieszkańcom Opola i okolic. Wiemy, że cieszą się one wielką popularnością, a jednym z powodów są nasze marki własne, których jakość nie ustępuje tym najbardziej znanym, przy czym cenowo są bardzo atrakcyjne w porównaniu do innych produktów dostępnych na rynku. Dodatkowo nasza sieć unika korzystania z pośredników i kupuje bezpośrednio u producentów, co również znajduje odzwierciedlenie w naszych cenach – mówi Arnold Brzeziński, Country Operational Manager Jula Poland.
Całkowita powierzchnia najmu po przebudowie parku handlowego wyniesie blisko 18 000 mkw, z miejscem na działalność dla ponad 30 punktów handlowych i usługowych. Wśród firm, które wynajęły już przestrzeń w Ozimska Park, jest m. in. niemiecka sieć spożywcza Kaufland oraz polska marka odzieżowa Sinsay. Na terenie obiektu znajdzie się też wydzielona powierzchnia pod strefę gastronomiczną. Pomiędzy budynkami parku stworzony zostanie z kolei pasaż pieszy, który zachęci do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi nie tylko na zakupach
Ozimska Park zlokalizowany jest przy ul. Ozimskiej 72, w centrum stolicy województwa opolskiego.
Generalnym Wykonawcą inwestycji jest Daldehog. Za wynajem powierzchni odpowiada Mallson oraz JLL, natomiast za nadzór nad komercjalizacją - Scallier.
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/677-bgk,w_274,_small.jpg)
Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój
Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lichthund-gielda-foto,w_133,r_png,_small.png)
Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.