Komunikaty PR

JULA najemcą w Ozimska Park w Opolu

2023-06-14  |  16:30
Biuro prasowe

REDKOM Development podpisał umowę najmu powierzchni ze szwedzką siecią multimarketów dla majsterkowiczów, profesjonalistów i wszystkich osób aktywnych - JULA. Otwarcie odnowionego obiektu zaplanowane jest na IV kwartał br. 

- To niezwykle dobra wiadomość, że JULA dołączyła do najemców Ozimska Park. Tym bardziej, że będzie to pierwszy sklep sieci w mieście i województwie. Już pod koniec bieżącego roku mieszkańcy będą mogli zrobić w nim zakupy. Jednocześnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi firmami zainteresowanymi najmem powierzchni handlowej w Ozimska Park – zaznacza Łukasz Komierowski, prezes REDKOM Development.

Jula, to szwedzka sieć multimarketów, istniejąca na rynku od 1979 roku, a w Polsce od ponad 10 lat. Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów. Produkty Jula cechuje wysoka jakość i przystępne ceny.  

- Otwierając Jula w Ozimska Park otwieramy tym samym nasz pierwszy sklep w województwie opolskim. Dzięki tej lokalizacji nasza sieć obejmuje kolejną ważną część południowo-zachodnich regionów kraju. Niezmiernie się cieszymy, że nasz dwudziesty multimarket w Polsce zaoferuje swoje produkty właśnie mieszkańcom Opola i okolic.  Wiemy, że cieszą się one wielką popularnością, a jednym z powodów są nasze marki własne, których jakość nie ustępuje tym najbardziej znanym, przy czym cenowo są bardzo atrakcyjne w porównaniu do innych produktów dostępnych na rynku. Dodatkowo nasza sieć unika korzystania z pośredników i kupuje bezpośrednio u producentów, co również znajduje odzwierciedlenie w naszych cenach – mówi Arnold Brzeziński, Country Operational Manager Jula Poland. 

Całkowita powierzchnia najmu po przebudowie parku handlowego wyniesie blisko 18 000 mkw, z miejscem na działalność dla ponad 30 punktów handlowych i usługowych. Wśród firm, które wynajęły już przestrzeń w Ozimska Park, jest m. in. niemiecka sieć spożywcza Kaufland oraz polska marka odzieżowa Sinsay. Na terenie obiektu znajdzie się też wydzielona powierzchnia pod strefę gastronomiczną. Pomiędzy budynkami parku stworzony zostanie z kolei pasaż pieszy, który zachęci do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi nie tylko na zakupach 

Ozimska Park zlokalizowany jest przy ul. Ozimskiej 72, w centrum stolicy województwa opolskiego. 

Generalnym Wykonawcą inwestycji jest Daldehog. Za wynajem powierzchni odpowiada Mallson oraz JLL, natomiast za nadzór nad komercjalizacją - Scallier. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.