Komunikaty PR

Kilkaset mieszkań niedaleko Malty na ukończeniu

2021-03-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Już w tym roku zakończy się budowa Soleil de Malta w Poznaniu. To inwestycja, która napędza rynkowy trend budowania osiedli z prywatnym terenem zielonym, infrastrukturą wypoczynkową i sportową. To także największa inwestycja Bouygues Immobilier Polska w Poznaniu oraz jedna z największych w kraju.

Soleil de Malta to dwa 5-piętrowe budynki z lokalami usługowymi i podziemną halą garażową. Budowa trwa przy ul. Milczańskiej w dzielnicy Łacina. Obecnie wykańczane są elewacje oraz wnętrza, gdzie trwa układanie płytek na posadzkach oraz malowanie ścian w korytarzach. Rozpoczęło się wykonywanie patio oraz zielonego dachu. Zapowiadany przez dewelopera – Bouygues Immobilier Polska – termin zakończenia inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie to trzeci kwartał 2021 roku.

Osiedlowe strefy zewnętrzne w modzie

Charakterystyczną cechą Soleil de Malta jest wyjątkowa strefa relaksu połączona z placem zabaw. O jej nietypowości świadczy boisko do siatkówki plażowej. Oprócz tego na atrakcyjnie zaprojektowanym terenie zielonym, który będzie do wyłącznej dyspozycji mieszkańców, znajdą się leżaki, nowoczesne ławki oraz pergola. – Ważną i pożądaną częścią współczesnych osiedli jest część rekreacyjna. Każdy chce mieć teraz możliwość spędzenia czasu na świeżym powietrzu tuż koło domu. Osiedla wielorodzinne też mogą spełniać taką potrzebę, dlatego Soleil de Malta idealnie wpisuje się w trendy – zauważa Jarosław Majka, menedżer ds. sprzedaży Bouygues Immobilier Polska.

Rekreacja w pobliżu mieszkania

W aspekcie aktywnego spędzania czasu na zewnątrz bardzo ważna jest lokalizacja osiedla, a w tym przypadku jest ona bardzo sprzyjająca. Soleil de Malta powstaje 10 minut spacerem od Jeziora Maltańskiego, przy którym atrakcji nie brakuje. Wystarczy wymienić te największe: kąpielisko, tor regatowy, termy, lodowisko i stok narciarski.

Zawsze szukamy dla naszych przyszłych mieszkańców najlepszych lokalizacji w pobliżu zieleni i infrastruktury sportowej – tłumaczy Jarosław Majka. – Bardzo zależy nam na tym, aby okolica była kompletna, tak żeby na osiedlu żyło się wygodnie – dodaje.

W sąsiedztwie znajdują się liczne punkty usługowe, szkoły i przedszkola, a także dwa duże centra handlowe: Galeria Malta oraz Posnania. Dojazd komunikacją miejską z pobliskiego przystanku do ścisłego centrum zajmuje zaledwie kilka minut.

Ogródki, tarasy i zróżnicowanie wielkości

Osiedlowa strefa relaksu i bliskość Malty to jeszcze nie wszystko. Z punktu widzenia nowych potrzeb bardzo istotne są ogródki, balkony i tarasy, które w Soleil de Malta ma każde mieszkanie. Niektóre położone na parterze mają ogródki z dwóch stron. Część mieszkań rozlokowanych na ostatnim piętrze ma natomiast przestronne tarasy umieszczone na dachu budynku. Te mieszkania wyróżniają się ponadto nietypową wysokością – 3 metry.

Wszystkich mieszkań w obu budynkach będzie 316. Ta liczba czyni Soleil de Malta największą inwestycją Bouygues Immobilier Polska w Poznaniu i jedną z największych w Polsce. Metraże mieszczą się w przedziale od 25 do 128 mkw. To układy od 1 do 4 pokoi.

Zawsze stawiamy na różnorodność, tak aby każdy znalazł wielkość i układ na swoje potrzeby. Duży wybór, świetna lokalizacja i atrakcyjne dodatki to czynniki, które w największym stopniu wpłynęły na popularność osiedla – informuje Jarosław Majka.

W Soleil de Malta zostały jeszcze wolne mieszkania. Najwięcej jest 3-pokojowych i 4-pokojowych. One także są zróżnicowane. Przykładowo: dostępne jest mieszkanie 3-pokojowe o wielkości 57 mkw. oraz ten sam układ o wielkości 87 mkw.

Soleil de Malta to trzecia inwestycja mieszkaniowa Bouygues Immobilier Polska w Poznaniu. Pozostałe dwie, ukończone, to: Manufaktura Stare Miasto przy ul. Bóżniczej oraz Cerisier Résidence przy ul. Smardzewskiej. Deweloper buduje mieszkania także w Warszawie i w Poznaniu, począwszy do 2001 roku. Przez ten czas ukończył 51 inwestycji mieszkaniowych, w ramach których oddał do użytku ponad 7200 mieszkań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.