Komunikaty PR

Kolejna znana marka wzmocni ofertę jubilerską Gemini Park Tychy

2023-11-14  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.21 MB )

Oferta jubilerska w tyskim Gemini Park rośnie w siłę. W połowie listopada uzupełni ją TOUS – globalna marka z ponad 100-letnim doświadczeniem na rynku. Najemca powiększy strefę jubilerską Gemini Park Tychy aż o 60 m kw.

 

TOUS to hiszpańska marka obecna na rynku od 1920 roku, której oferta obejmuje przede wszystkim ponadczasową biżuterię, ale również szeroki wybór zegarków, torebek i akcesoriów. Choć marka skierowana jest również do mężczyzn i dzieci, serca kobiet na całym świecie podbiła za sprawą dobrze znanego i lubianego motywu misia, który towarzyszy produktom TOUS od blisko 40 lat.  

 

Atrakcyjna i różnorodna oferta jubilerska to jeden z wyróżników Gemini Park Tychy. Dotychczas centrum mogło poszczycić się obecnością najbardziej znanych marek, jak: Apart, Yes, W. Kruk czy też lokalnych, szybko rozwijających się brandów, takich jak np. By Dziubeka. Niebawem strefa jubilerska powiększy się o kolejną topową markę – TOUS, która będzie już siódmym punktem oferującym biżuterię, akcesoria czy też zegarki w portfolio tyskiego centrum. Informacja ta z pewnością ucieszy lokalnych wielbicieli nietuzinkowych produktów z charakterystycznym misiem, które już wkrótce będą mogli zakupić stacjonarnie.

 

– Niezmiernie cieszymy się z pozyskania tak znanej, międzynarodowej marki jak TOUS do portfolio Gemini Park Tychy. Centrum zyska kolejny brand, dzięki któremu będziemy mogli zapewnić jeszcze bardziej różnorodny tenant-mix, a tym samym kompleksową ofertę jubilerską w jednym miejscu. Mamy też nadzieję na rozszerzenie tej współpracy na kolejne nasze centra – komentuje Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

 

– Dzięki nawiązaniu współpracy z Gemini Park salon jubilerski TOUS już wkrótce zadebiutuje w Tychach. Przy wyborze lokalizacji kierowaliśmy się w dużej mierze tym, aby przestrzeń handlowa była z jednej strony dopasowana do potrzeb i preferencji klientów, a z drugiej zapewniała nam potencjał dalszego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że nasza różnorodna i ponadczasowa oferta zachwyci nie tylko mieszkańców Tych, ale również lojalnych wielbicieli marki biżuterii i akcesoriów modowych z całego regionu – mówi Kinga Morawska, Retail Development Solutions (RDS).

 

O Gemini Park Tychy:

Gemini Park Tychy to największe centrum handlowe w Tychach i jedno z najnowocześniejszych na Śląsku, położone w sercu mającego mieć docelowo 100 tys. m kw. hubu handlowego. Na powierzchni 43,6 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć ponad 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Centrum jest doskonale skomunikowane z największymi miastami woj. śląskiego, a także z Podbeskidziem. Rynek konsumencki galerii obejmuje ponad 1 mln potencjalnych klientów. Wśród najemców można znaleźć topowe polskie i zagraniczne marki, w tym przede wszystkim marki segmentu modowego i lifestylowego. Tenant-mix wypełnia m.in.: kompletne portfolio marek LPP, H&M, TK Maxx, HalfPrice, New Yorker, Medicine, Diverse, Big Star, Silesia Jeans, Vistula, Tommy Jeans /CK Jeans, Wólczanka, Bytom, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Apart, W. Kruk, By Dziubeka, Swiss, Yes, Douglas, Rossmann, Hebe, Homla, Jysk, Bel-Pol, Komfort, Pepco, Action, TEDi, Empik, Fabryka Formy, RTV Euro AGD i Media Expert. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. Swoje lokale gastronomiczne mają tutaj m.in. KFC, McDonald's, Lodomania, Olimp i Thai Express. Operatorem kinowym jest Multikino. Galeria otwarta została w 2018 roku. W 2022 roku zakończyła się natomiast jej rozbudowa o ok. 7 tys. m kw., dzięki której galeria zyskała ofertę rozrywkową. Inwestycja była wielokrotnie nagradzana w kraju. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.