Komunikaty PR

Kolejna znana marka wzmocni ofertę jubilerską Gemini Park Tychy

2023-11-14  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.21 MB )

Oferta jubilerska w tyskim Gemini Park rośnie w siłę. W połowie listopada uzupełni ją TOUS – globalna marka z ponad 100-letnim doświadczeniem na rynku. Najemca powiększy strefę jubilerską Gemini Park Tychy aż o 60 m kw.

 

TOUS to hiszpańska marka obecna na rynku od 1920 roku, której oferta obejmuje przede wszystkim ponadczasową biżuterię, ale również szeroki wybór zegarków, torebek i akcesoriów. Choć marka skierowana jest również do mężczyzn i dzieci, serca kobiet na całym świecie podbiła za sprawą dobrze znanego i lubianego motywu misia, który towarzyszy produktom TOUS od blisko 40 lat.  

 

Atrakcyjna i różnorodna oferta jubilerska to jeden z wyróżników Gemini Park Tychy. Dotychczas centrum mogło poszczycić się obecnością najbardziej znanych marek, jak: Apart, Yes, W. Kruk czy też lokalnych, szybko rozwijających się brandów, takich jak np. By Dziubeka. Niebawem strefa jubilerska powiększy się o kolejną topową markę – TOUS, która będzie już siódmym punktem oferującym biżuterię, akcesoria czy też zegarki w portfolio tyskiego centrum. Informacja ta z pewnością ucieszy lokalnych wielbicieli nietuzinkowych produktów z charakterystycznym misiem, które już wkrótce będą mogli zakupić stacjonarnie.

 

– Niezmiernie cieszymy się z pozyskania tak znanej, międzynarodowej marki jak TOUS do portfolio Gemini Park Tychy. Centrum zyska kolejny brand, dzięki któremu będziemy mogli zapewnić jeszcze bardziej różnorodny tenant-mix, a tym samym kompleksową ofertę jubilerską w jednym miejscu. Mamy też nadzieję na rozszerzenie tej współpracy na kolejne nasze centra – komentuje Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

 

– Dzięki nawiązaniu współpracy z Gemini Park salon jubilerski TOUS już wkrótce zadebiutuje w Tychach. Przy wyborze lokalizacji kierowaliśmy się w dużej mierze tym, aby przestrzeń handlowa była z jednej strony dopasowana do potrzeb i preferencji klientów, a z drugiej zapewniała nam potencjał dalszego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że nasza różnorodna i ponadczasowa oferta zachwyci nie tylko mieszkańców Tych, ale również lojalnych wielbicieli marki biżuterii i akcesoriów modowych z całego regionu – mówi Kinga Morawska, Retail Development Solutions (RDS).

 

O Gemini Park Tychy:

Gemini Park Tychy to największe centrum handlowe w Tychach i jedno z najnowocześniejszych na Śląsku, położone w sercu mającego mieć docelowo 100 tys. m kw. hubu handlowego. Na powierzchni 43,6 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć ponad 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Centrum jest doskonale skomunikowane z największymi miastami woj. śląskiego, a także z Podbeskidziem. Rynek konsumencki galerii obejmuje ponad 1 mln potencjalnych klientów. Wśród najemców można znaleźć topowe polskie i zagraniczne marki, w tym przede wszystkim marki segmentu modowego i lifestylowego. Tenant-mix wypełnia m.in.: kompletne portfolio marek LPP, H&M, TK Maxx, HalfPrice, New Yorker, Medicine, Diverse, Big Star, Silesia Jeans, Vistula, Tommy Jeans /CK Jeans, Wólczanka, Bytom, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Apart, W. Kruk, By Dziubeka, Swiss, Yes, Douglas, Rossmann, Hebe, Homla, Jysk, Bel-Pol, Komfort, Pepco, Action, TEDi, Empik, Fabryka Formy, RTV Euro AGD i Media Expert. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. Swoje lokale gastronomiczne mają tutaj m.in. KFC, McDonald's, Lodomania, Olimp i Thai Express. Operatorem kinowym jest Multikino. Galeria otwarta została w 2018 roku. W 2022 roku zakończyła się natomiast jej rozbudowa o ok. 7 tys. m kw., dzięki której galeria zyskała ofertę rozrywkową. Inwestycja była wielokrotnie nagradzana w kraju. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć