Kolejna znana marka wzmocni ofertę jubilerską Gemini Park Tychy
Oferta jubilerska w tyskim Gemini Park rośnie w siłę. W połowie listopada uzupełni ją TOUS – globalna marka z ponad 100-letnim doświadczeniem na rynku. Najemca powiększy strefę jubilerską Gemini Park Tychy aż o 60 m kw.
TOUS to hiszpańska marka obecna na rynku od 1920 roku, której oferta obejmuje przede wszystkim ponadczasową biżuterię, ale również szeroki wybór zegarków, torebek i akcesoriów. Choć marka skierowana jest również do mężczyzn i dzieci, serca kobiet na całym świecie podbiła za sprawą dobrze znanego i lubianego motywu misia, który towarzyszy produktom TOUS od blisko 40 lat.
Atrakcyjna i różnorodna oferta jubilerska to jeden z wyróżników Gemini Park Tychy. Dotychczas centrum mogło poszczycić się obecnością najbardziej znanych marek, jak: Apart, Yes, W. Kruk czy też lokalnych, szybko rozwijających się brandów, takich jak np. By Dziubeka. Niebawem strefa jubilerska powiększy się o kolejną topową markę – TOUS, która będzie już siódmym punktem oferującym biżuterię, akcesoria czy też zegarki w portfolio tyskiego centrum. Informacja ta z pewnością ucieszy lokalnych wielbicieli nietuzinkowych produktów z charakterystycznym misiem, które już wkrótce będą mogli zakupić stacjonarnie.
– Niezmiernie cieszymy się z pozyskania tak znanej, międzynarodowej marki jak TOUS do portfolio Gemini Park Tychy. Centrum zyska kolejny brand, dzięki któremu będziemy mogli zapewnić jeszcze bardziej różnorodny tenant-mix, a tym samym kompleksową ofertę jubilerską w jednym miejscu. Mamy też nadzieję na rozszerzenie tej współpracy na kolejne nasze centra – komentuje Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
– Dzięki nawiązaniu współpracy z Gemini Park salon jubilerski TOUS już wkrótce zadebiutuje w Tychach. Przy wyborze lokalizacji kierowaliśmy się w dużej mierze tym, aby przestrzeń handlowa była z jednej strony dopasowana do potrzeb i preferencji klientów, a z drugiej zapewniała nam potencjał dalszego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że nasza różnorodna i ponadczasowa oferta zachwyci nie tylko mieszkańców Tych, ale również lojalnych wielbicieli marki biżuterii i akcesoriów modowych z całego regionu – mówi Kinga Morawska, Retail Development Solutions (RDS).
O Gemini Park Tychy:
Gemini Park Tychy to największe centrum handlowe w Tychach i jedno z najnowocześniejszych na Śląsku, położone w sercu mającego mieć docelowo 100 tys. m kw. hubu handlowego. Na powierzchni 43,6 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć ponad 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Centrum jest doskonale skomunikowane z największymi miastami woj. śląskiego, a także z Podbeskidziem. Rynek konsumencki galerii obejmuje ponad 1 mln potencjalnych klientów. Wśród najemców można znaleźć topowe polskie i zagraniczne marki, w tym przede wszystkim marki segmentu modowego i lifestylowego. Tenant-mix wypełnia m.in.: kompletne portfolio marek LPP, H&M, TK Maxx, HalfPrice, New Yorker, Medicine, Diverse, Big Star, Silesia Jeans, Vistula, Tommy Jeans /CK Jeans, Wólczanka, Bytom, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Apart, W. Kruk, By Dziubeka, Swiss, Yes, Douglas, Rossmann, Hebe, Homla, Jysk, Bel-Pol, Komfort, Pepco, Action, TEDi, Empik, Fabryka Formy, RTV Euro AGD i Media Expert. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. Swoje lokale gastronomiczne mają tutaj m.in. KFC, McDonald's, Lodomania, Olimp i Thai Express. Operatorem kinowym jest Multikino. Galeria otwarta została w 2018 roku. W 2022 roku zakończyła się natomiast jej rozbudowa o ok. 7 tys. m kw., dzięki której galeria zyskała ofertę rozrywkową. Inwestycja była wielokrotnie nagradzana w kraju.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.