Kolejni właściciele mieszkań w łódzkiej Fuzji odbierają klucze

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ostatni budynek mieszkalny w południowej części kompleksu powstającego w dawnych zakładach fabrycznych Karola Scheiblera w Łodzi otrzymał pozwolenie na użytkowanie, a nowi właściciele już rozpoczęli odbiory swoich lokali. W sprzedaży pozostało kilka mieszkań w tej części inwestycji realizowanej przez Echo Investment.
Fuzja F w południowej części 8-hektarowego kompleksu przy ul. Milionowej właśnie otrzymała pozwolenie na użytkowanie. Powierzchnia całkowita inwestycji wynosi blisko 17.000 mkw., z czego powierzchnia użytkowa mieszkań zajmuje niecałe 8.800 mkw. Na 7 kondygnacjach znajduje się 156 mieszkań o zróżnicowanych metrażach w układach od kawalerek do przestrzeni z czterema pokojami. Najmniejsze studio liczy 32 mkw. powierzchni, a największy apartament blisko 100 mkw. Do wszystkich mieszkań przynależą balkony, loggie, ogródki bądź tarasy. W Fuzji F znalazło się także 80 komórek lokatorskich i 29 boksów, a dla wygody mieszkańców na parterze zaplanowano rowerownię i trzy wózkownie. W garażu podziemnym znajduje się parking na 146 miejsc postojowych, w tym 61 stanowisk z możliwością instalacji indywidualnej ładowarki elektrycznej. Na parterze budynku zostały zaplanowane 4 lokale usługowe. Do dyspozycji mieszkańców jest również zielone patio, które sprzyja nawiązywaniu relacji sąsiedzkich i wspólnemu spędzaniu czasu. Znajdują się tu stanowiska na stojaki rowerowe, a także otoczone zielenią drewniane siedziska, leżanki i podesty.
- Cieszymy się, że nasz projekt spotkał się z tak dużym zaufaniem i zainteresowaniem, a kolejni właściciele mieszkań w Fuzji już mogą zacząć urządzać się w swoim wymarzonym M. Całkowity poziom sprzedaży w naszej inwestycji wynosi obecnie 80%, co oznacza 682 sprzedane mieszkania. Te liczby potwierdzają tylko, że stworzyliśmy wyjątkowe miejsce, które spełnia oczekiwania dzisiejszych klientów oraz najwyższe standardy jakości. W Fuzji jeszcze w tym roku otwarte zostaną pierwsze koncepty gastronomiczne: Bakery, Deseo, Zdrowa Krowa, Sakana Sushi czy Chinkalnia, a w biurowcu od strony ulicy Milionowej działa już placówka prywatnej sieci przedszkoli i żłobków Luppo Puppo. Ta oferta oraz zagospodarowane tereny zielone w kompleksie stanowią dodatkową wartość dla społeczności mieszkańców Fuzji. Po raz trzeci organizujemy także letnie atrakcje pod hasłem „Fuzja z latem”, podczas których zarówno mieszkańcy inwestycji jak i łodzianie mogą oglądać hity filmowe w ramach kina letniego, skorzystać z ćwiczeń jogi na trawie czy wziąć udział w potańcówkach międzypokoleniowych w zabytkowej Kotłowni – mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży w Echo Investment.
Nadal trwają prace budowlane od strony ulicy Tymienieckiego, czyli w północnej części kompleksu. Rewitalizację przechodzą tu dwa historyczne budynki, które zyskają funkcję mieszkaniową. Jeden z obiektów zostanie całkowicie odrestaurowany, a w jego wnętrzach powstanie 171 klasycznych loftów. W drugim zrewitalizowane zostaną zewnętrzne historyczne mury, w otoczeniu których pojawi się nowy budynek oferujący 160 mieszkań loftowych.
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyskuje nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na terenie inwestycji w centrum miasta Echo Investment odda do użytku 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.