Komunikaty PR

Legendarna krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard

2023-11-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Legendarna krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard Architecture & Interior Design

Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jJJcWVzMF-NoPOqhIg?e=CycOjF

 

Nowy projekt wnętrz od Iliard pozwala gościom Hotelu Małopolanka zanurzyć się w klasycznym designie w stylu retro i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zasmakować w elegancji, jaką do miasta wprowadziła dawna polska arystokracja. Krynica, miasto znane ze swoich uzdrowiskowych walorów, jak i imprez, do których należy Festiwal im. Jana Kiepury czy Forum Ekonomiczne, stopniowo staje się najbardziej eleganckim górskim uzdrowiskiem w Polsce. Swoimi wnętrzami dowodzi, że kurort ma wiele do zaoferowania wymagającym gościom, poszukującym prawdziwego ducha klasycznego designu.

 

Zespół projektowy Iliard przygotował wnętrza restauracji Dwóch Świętych oraz Retro Natura SPA w jednym z najstarszych krynickich hoteli, który od 1924 roku funkcjonował jako Pensjonat Małopolanka. Zadaniem projektantów było stworzenie wnętrz nawiązujących klimatem do tradycji miejsca oraz dopasowanych do stylu lobby, kawiarni i pokoi hotelu.

 

Styl restauracji to esencja elegancji. Naturalne materiały, stonowane kolory, klasyczne dodatki i oświetlenie tworzą unikalną atmosferę dla romantycznych kolacji, jak również rodzinnych spotkań. Wielobarwne aksamitne obicia kanap i krzeseł pozwalają nadać miejscu wyjątkową energię. Ekskluzywny charakter tworzą klasyczne żyrandole, eleganckie wykończenie drewnianego baru i regały, oferujące selekcję wykwintnych alkoholi. Podłogi łączą w sobie klasykę drewnianej mozaiki z czernią i bielą ponadczasowych wzorów kafli w części barowej. Unikalnym akcentem wnętrza jest rzemieślnicza maszyna do krojenia szynki Van Berkel International, włoskiej manufaktury produkującej maszyny kuchenne od 1848 roku. Całość wnętrza wieńczy klasyczny kasetonowy sufit, w białym kolorze.

 

Projektując Spa, architekci Iliard postawili sobie za cel stworzenie prawdziwej oazy spokoju i relaksu w klasycznym, a równocześnie przytulnym stylu. Tutaj również dominują naturalne materiały o stonowanych barwach w połączeniu z akcentami o żywych kolorach welurowych obić kanap i siedzisk. Na podłodze znalazł się oryginalny drewniany parkiet, a całość uzupełniają meble w ciemnych odcieniach brązu i złote dodatki. Na ścianach w części mokrej SPA dominuje naturalny, grafitowy kamień z żółtymi użyleniami, co doskonale koresponduje z mosiężnymi akcentami regałów i armatury. Na posadzkach architekci zaproponowali gres z klasycznymi wzorami, nawiązującymi do wiodących akcentów stylistycznych pozostałej części hotelu.

 

Jak podkreśla Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design, projektantom pracującym przy koncepcji wnętrz Małopolanki zależało na oddaniu ducha dawnej elegancji: To miejsce przenosi nas do czasów, w których elegancja i klasyka była na porządku dziennym. Wnętrza SPA wręcz emanują atmosferą i klasą lat 20. Elegancki gres z mozaiką, meble z ciemnego drewna ze złotymi dodatkami oraz aksamitne obicia mebli w kolorze granatu czy dekoracyjne oświetlenie tworzą przytulny klimat. Hotel Małopolanka z pewnością pozwoli zanurzyć się w wyjątkowej atmosferze Krynicy Zdroju. Tutaj można cieszyć się luksusem, oderwać się od codziennego biegu i podziwiać piękno całego urokliwego regionu.

 

 Realizacja projektu zdecydowanie wpisuję się w styl oraz charakterystykę naszego obiektu – podkreśla Ewelina Migacz, właścicielka Małopolanki. Głównym naszym celem było zachowanie klimatu lat 20-tych starej arystokratycznej Krynicy. Chcieliśmy również zachować „ducha Małopolanki” tak, aby każdy z Gości odpoczywających w naszych wnętrzach czul się nietuzinkowo, a jednocześnie swobodnie i wyjątkowo.  Zależało nam, aby Goście po spędzeniu czasu w naszych wnętrzach, zarówno w części hotelowej, gastronomicznej, jak i Spa doznali niezapomnianych wrażeń. Na co dzień spotykamy się z pozytywnymi opiniami o zrealizowanym projekcie, czego dowodem jest zwiększenie zainteresowania obiektem.  Goście doceniają nasze usługi oraz atmosferę panującą w Małopolance, dlatego też chętnie wracają w nasze progi. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.