Komunikaty PR

Lifestyle by… Marta Czerkies

2021-11-03  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Zakłada on stworzenie przez architektów i projektantów wnętrz, specjalnie dla Marcin Dekor, autorskich kolekcji tkanin roletowych. Znajdą się one w ofercie handlowej marki dla klientów B2B. Do tej pory swoje wybory zaprezentowali Konrad Sojka, Iza Gemzała i Jakub Wiśniewski. Dziś zapraszamy do poznania kolekcji skomponowanej przez Martę Czerkies, właścicielkę warszawskiej pracowni Marta Czerkies, Home Designer.

- Dekoracja okien to ostatni etap tworzenia wnętrza. Gdy staną już meble, lampy zawisną, a ściany przyozdobią obrazy, przychodzi czas na tekstylia i dekoracje okienne. Ich rola jest nie do przecenienia. Otulają, wnętrze, sprawiając, że staje się ono przytulne – podkreśla Marta Czerkies. - Wnętrze z ubranymi oknami lubię porównywać do pięknej czerwonej kokardy finezyjnie zawiązanej na urodzinowym prezencie. Bez zasłon, rolet, plisów wnętrze nigdy nie będzie w stu procentach skończone. Bez dekoracji okiennych nigdy też nie osiągniemy tak pożądanego efektu “wow” – dodaje projektantka.

Kolekcja Lifestyle by… Marta Czerkies to kwintesencja tego, co aktualnie obowiązuje w modnych wnętrzach. To także wybór podyktowany indywidualnymi preferencjami projektantki. W kolekcji znajdziemy kolorystykę bliską kolorom ziemi. Zielenie, beże, brązy podkreślają faktury wybrane przez Martę Czerkies – na przykład grubo tkanego płótna, przypominającego jutowy worek, czy spranej bawełny. Kolekcja Lifestyle by… Marta Czerkies nawiązuje do trendów oraz zjawisk zaobserwowanych nie tylko podczas tegorocznych mediolańskich targów wnętrzarskich, lecz również i w stylu życia jej świadomych klientów , którym przyświeca idea bycia eko, vege, bio.

- Nasza pracownia projektuje i oddaje rocznie kilkadziesiąt wnętrz “pod klucz”, trudno więc określić jednoznacznie styl naszych projektów. Jesteśmy wszechstronni. Równie dobrze czujemy się, tworząc wnętrze inspirowane paryską kamienicą w VII dzielnicy, jak i siedliskiem na skandynawskich bezdrożach – mówi Marta Czerkies.

Projektantka uważnie wsłuchuje się w życzenia inwestorów, stąd zróżnicowanie, także i w sposobie dekoracji wnętrz. Najczęściej w inwestycjach realizowanych przez pracownię stosuje zasłony, plisy oraz rolety rzymskie. Od przewidzianego budżetu zależy, czy dekoracje okienne sterowane są elektronicznie, czy też manualnie.

- Z firmą Marcin Dekor współpracuję już ponad cztery lata. Mamy zbliżone priorytety oraz podejście do biznesu. Jesteśmy firmami rodzinnymi, a dobre relacje z klientem są dla nas w pracy najważniejsze – podsumowuje projektantka.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.