Małe mieszkania – duże bonusy w kwietniowej promocji Grupy Murapol
Małe mieszkania najszybciej znikają z oferty rynku pierwotnego. Na ich zakup decydują się nie tylko osoby marzące o pierwszym, własnym „M”, ale też nabywcy inwestycyjni, szukający bezpiecznej przystani dla swoich oszczędności. Grupa Murapol, jeden z czołowych przedstawicieli branży deweloperskiej, rusza z nową akcją promocyjną, która z pewnością pomoże klientom w wyborze niedużego, kompaktowego lokalu. Ofertą specjalną zostało objętych 150 mieszkań o metrażach od 29 mkw. w 12 miastach. Co można zyskać, decydując się na zakup lokalu w ramach kwietniowej kampanii?
Mieszkania z puli promocyjnej dostępne są w ramach 14 inwestycji zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy i Wrocławia. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z oferty specjalnej dewelopera, mogą liczyć na atrakcyjne pakiety bonusów, w skład których wchodzi rabat w cenie, smart home w wersji premium i nawet 2 miejsca postojowe zewnętrzne lub w hali garażowej. Kupując lokal w kwietniowej promocji można zaoszczędzić nawet 133 tys. zł!
- Jedną z największych zalet zakupu mieszkania o małym metrażu jest z pewnością jego sumaryczna cena. Mniejszy wkład na starcie, oznacza, że więcej pieniędzy można przeznaczyć na wykończenie lokalu. Małe mieszkanie to także niższe koszty utrzymania. Taka powierzchnia wymaga mniej energii elektrycznej do oświetlenia, mniej ciepła do ogrzania czy mniej wody podczas sprzątania. W dobie stale rosnących kosztów życia oraz zmieniającego się podejścia do ochrony środowiska i zasobów naturalnych to dla wielu osób bardzo istotna kwestia. Klientom inwestycyjnym z kolei łatwiej będzie wynająć mieszkanie o niewielkiej powierzchni. Kawalerki i lokale 2- lub 3-pokojowe zazwyczaj nie muszą długo czekać na nowych lokatorów, a takie właśnie przeważają w naszej kwietniowej puli promocyjnej – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Kampania trwa do końca kwietnia, jednak już teraz warto poznać listę lokali objętych promocją, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.