MALTA PŁUKANA
Jaka kostka brukowa? Najlepiej o prostej formie. Malta – szlachetna kostka brukowa, to pięć prostokątów o różnej długości boku oraz jednym kwadracie. Tworzy nawierzchnie kształtowane prostymi liniami i geometrycznymi kształtami.
Standardowa grubość 6 cm pozwala na wszechstronne zastosowanie - od ścieżek ogrodowych po podjazd. Malta jest kostką bezfazową. Ułożona zgodnie ze sztuką budowlaną tworzy równą i gładką nawierzchnię.
Barwy w wersji płukanej powstały w wyniku pokrywania górnej warstwy kostki naturalnymi kruszywami. Spokój i harmonię swojej regularności szlachetna kostka brukowa Malta wzmacnia dostępną kolorystyką. W nawierzchniach o fantazyjnych kształtach i skomplikowanych wzorach, z powodzeniem łączy się z drobną, płukaną kostką Kreta. Otwiera to dodatkowo możliwości w operowaniu barwą i akcentowaniem wybranych fragmentów nawierzchni.
Malta Wymiary: 13,6 x 18,2; 16 x 18,2; 18,2 x 18,2; 20,5 x 18,2; 25,1 x 18,2; 27,4 x 18,2 cm Kolory (wersja płukana kostki): jasnoszara, grafit, melanż antracytowy żółta, kokosowy, mleczny Producent: Buszrem |
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.