Komunikaty PR

Marki Gorenje i Hisense w apartamentach Marvipol Development

2021-07-12  |  12:00
Biuro prasowe

Hisense i Gorenje, czołowi producenci urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, będący częścią Hisense Group, ogłosiły dziś rozpoczęcie strategicznej współpracy z Marvipol Development - jednym z liderów rynku developerskiego. Firmy mają długofalowe plany wspólnych działań marketingowych i promocyjnych, skierowanych do aktualnych oraz przyszłych klientów.

Jako pierwsi z efektów współpracy będą mogli skorzystać mieszkańcy inwestycji Marvipol Development w Gdańsku - Dwie Motławy oraz W Apartments na warszawskiej Woli. Podczas odbioru mieszkań ich nabywcy otrzymają specjalnie przygotowane vouchery rabatowe na produkty AGD marki Gorenje. To dopiero początek współpracy, obie firmy planują rozwiązania długofalowe, które przyniosą obopólną korzyść klientom Gorenje, należącej do Hisense Group oraz Marvipol Development. Ideą, która przyświecała obu strategicznym partnerom, było wyjście naprzeciw potrzebom klientów w momencie zakupu nowego mieszkania - to bowiem idealny moment na wyposażenie je w nowy sprzęt AGD czy RTV.

W ramach pierwszego etapu współpracy zostaną stworzone specjalne oferty, spełniające szczególne wymagania i potrzeby przyszłych mieszkańców inwestycji Marvipol. Kolejne kroki strategicznego partnerstwa będą skierowane na rozwinięcie współpracy, m.in. o działania B2B, kolejne oferty promocyjne czy marketingowe.

- Zawarcie partnerstwa strategicznego z jednym z czołowych developerów jest dla nas całkowicie nową płaszczyzną działań. Szczególnie cieszy nas, że marki Hisense i Gorenje będą mogły towarzyszyć naszym konsumentom w wyjątkowych i ważnych dla nich chwilach – jak zakup mieszkania czy decyzja o remoncie. Wierzymy, że dzięki bezpośredniemu kontaktowi z Odbiorcami końcowymi, zyskamy możliwość jeszcze skuteczniejszej promocji rozwiązań naszych marek i dotarcia z ofertą do coraz większego grona odbiorców – komentuje rozpoczęcie współpracy Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager, Gorenje Polska.

Marvipol to jeden z liderów rynku developerskiego. Mieszkania i apartamenty oferuje m.in. w Warszawie oraz Gdańsku. Dlatego rozwinięcie współpracy z Grupą Hisense - wiodącym producentem urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, w którego portfolio znajduje się bliska Polakom marka Gorenje, jest naturalnym krokiem dla Marvipol Development.

- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z markami Hisense i Gorenje. Robimy to z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach, tak, aby mieli możliwość wyboru rozwiązań na najwyższym poziomie w ramach dedykowanej oferty produktowej i cenowej. Mamy nadzieję, że w najbliższych miesiącach nasza współpraca rozwinie się o kolejne grupy produktowe – ocenia Anna Juchimiuk, Dyrektor Marketingu, Marvipol Development.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.