Komunikaty PR

Media Expert z 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III

2020-08-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, kolejny raz z firmą Terg – właścicielem sieci elektromarketów Media Expert. Najemca skorzysta z ponad 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III, położonym w dzielnicy Widzew. Przedsiębiorstwo wprowadzi się do obiektu we wrześniu 2020, a w podpisaniu umowy doradzała firma Colliers International.

Kolejny raz dla Media Expert. Kolejny raz w Łodzi. Panattoni wynajęło 12 115 m kw., w tym 12 049 m kw. magazynu, firmie Terg – właścicielowi sieci elektromarketów Media Expert. W Panattoni Business Center Łódź III najemca będzie składował sprzęt RTV i AGD dostarczany do sklepów i odbiorców w całej Polsce, a działania rozpocznie już 1 września br. Budynek służyć będzie jako obiekt buforowy dla centralnego magazynu Media Expert, dostarczonego przez Panattoni w 2019 roku w Central European Logistics Hub. Wtedy firma zajęła aż 73 300 m kw., konsolidując swoje powierzchnie.

Media Expert to największa sieć RTV/AGD w Polsce, działająca na rynku od 2002 roku. W jej skład wchodzi ponad 480 elektromarketów w niemal 390 miastach w Polsce. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych placówkach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

„Myśląc o przyszłości i naszym rozwoju, musimy sukcesywnie udoskonalać infrastrukturę i wdrażane rozwiązania logistyczne. Chcemy minimalizować czas dostaw i zapewnić ich niezawodność zarówno w obsłudze zamówień internetowych, jak i każdego z niemal 500 elektromarketów Media Expert w całej Polsce. Nasza obecność w Panattoni Business Center Łódź III wpisuje się w realizację tych wyzwań – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Umowę najmu z właścicielem sieci Media Expert komentuje Kamil Kwiatkowski, Senior Leasing Manager z Panattoni: „Rozszerzenie współpracy z firmą Terg cieszy z dwóch powodów. Po pierwsze to dowód, że dostarczony przez nas magazyn centralny zdał egzamin i przedsiębiorstwo chce się rozwijać w naszych obiektach. Po drugie Panattoni Business Center Łódź III stało się kolejnym obiektem wynajętym w całości, potwierdzając, że Łódź, w której działamy od lat, wciąż jest lokalizacją bardzo atrakcyjną”.

„Reprezentacja Media Expert w wynajmie powierzchni w łódzkim parku Panattoni to kolejny projekt, przy którym współpracowaliśmy z tym klientem. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarza. W transakcji firma Panattoni wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb najemcy i elastycznością, która w obecnych warunkach gwałtownego rozwoju logistyki i jej ogromnej roli w firmach jest kluczowa. Posiadanie odpowiednio dużego portfolio nowoczesnych budynków magazynowych oferujących natychmiastowy najem powierzchni jest niezbędne, aby przyciągać najemców na konkurencyjnym rynku magazynowym w Łodzi.” mówi Jan Barbasiewicz, partner w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych w Colliers International.

Dzięki umowie najmu z właścicielem sieci Media Expert, deweloper wynajął całą powierzchnię Panattoni Business Łódź Center III, czyli 30 128 m kw. Elastyczne moduły obiektu pozwalają na działania zarówno produkcyjne, magazynowe i logistyczne. Oprócz sieci elektromarketów, działają tu więc firmy z sektora opakowań kosmetycznych, TSL, czy produkujące zabezpieczenia wrażliwych produktów podczas transportu. Ogromnym atutem Panattoni Business Łódź Center III jest również jego lokalizacja. Budynek leży zaledwie 3,5 km od centrum miasta, co pozwala na wygodny dojazd tramwajem lub autobusem. Ponadto zaledwie 5 km dzieli obiekt od autostrady A1 - leżącej w VI transeuropejskim korytarzu transportowym – i 18 km od autostrady A2, łączącej Łódź m.in. z Poznaniem, Warszawą i Berlinem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.