Komunikaty PR

Media Expert z 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III

2020-08-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, kolejny raz z firmą Terg – właścicielem sieci elektromarketów Media Expert. Najemca skorzysta z ponad 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III, położonym w dzielnicy Widzew. Przedsiębiorstwo wprowadzi się do obiektu we wrześniu 2020, a w podpisaniu umowy doradzała firma Colliers International.

Kolejny raz dla Media Expert. Kolejny raz w Łodzi. Panattoni wynajęło 12 115 m kw., w tym 12 049 m kw. magazynu, firmie Terg – właścicielowi sieci elektromarketów Media Expert. W Panattoni Business Center Łódź III najemca będzie składował sprzęt RTV i AGD dostarczany do sklepów i odbiorców w całej Polsce, a działania rozpocznie już 1 września br. Budynek służyć będzie jako obiekt buforowy dla centralnego magazynu Media Expert, dostarczonego przez Panattoni w 2019 roku w Central European Logistics Hub. Wtedy firma zajęła aż 73 300 m kw., konsolidując swoje powierzchnie.

Media Expert to największa sieć RTV/AGD w Polsce, działająca na rynku od 2002 roku. W jej skład wchodzi ponad 480 elektromarketów w niemal 390 miastach w Polsce. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych placówkach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

„Myśląc o przyszłości i naszym rozwoju, musimy sukcesywnie udoskonalać infrastrukturę i wdrażane rozwiązania logistyczne. Chcemy minimalizować czas dostaw i zapewnić ich niezawodność zarówno w obsłudze zamówień internetowych, jak i każdego z niemal 500 elektromarketów Media Expert w całej Polsce. Nasza obecność w Panattoni Business Center Łódź III wpisuje się w realizację tych wyzwań – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Umowę najmu z właścicielem sieci Media Expert komentuje Kamil Kwiatkowski, Senior Leasing Manager z Panattoni: „Rozszerzenie współpracy z firmą Terg cieszy z dwóch powodów. Po pierwsze to dowód, że dostarczony przez nas magazyn centralny zdał egzamin i przedsiębiorstwo chce się rozwijać w naszych obiektach. Po drugie Panattoni Business Center Łódź III stało się kolejnym obiektem wynajętym w całości, potwierdzając, że Łódź, w której działamy od lat, wciąż jest lokalizacją bardzo atrakcyjną”.

„Reprezentacja Media Expert w wynajmie powierzchni w łódzkim parku Panattoni to kolejny projekt, przy którym współpracowaliśmy z tym klientem. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarza. W transakcji firma Panattoni wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb najemcy i elastycznością, która w obecnych warunkach gwałtownego rozwoju logistyki i jej ogromnej roli w firmach jest kluczowa. Posiadanie odpowiednio dużego portfolio nowoczesnych budynków magazynowych oferujących natychmiastowy najem powierzchni jest niezbędne, aby przyciągać najemców na konkurencyjnym rynku magazynowym w Łodzi.” mówi Jan Barbasiewicz, partner w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych w Colliers International.

Dzięki umowie najmu z właścicielem sieci Media Expert, deweloper wynajął całą powierzchnię Panattoni Business Łódź Center III, czyli 30 128 m kw. Elastyczne moduły obiektu pozwalają na działania zarówno produkcyjne, magazynowe i logistyczne. Oprócz sieci elektromarketów, działają tu więc firmy z sektora opakowań kosmetycznych, TSL, czy produkujące zabezpieczenia wrażliwych produktów podczas transportu. Ogromnym atutem Panattoni Business Łódź Center III jest również jego lokalizacja. Budynek leży zaledwie 3,5 km od centrum miasta, co pozwala na wygodny dojazd tramwajem lub autobusem. Ponadto zaledwie 5 km dzieli obiekt od autostrady A1 - leżącej w VI transeuropejskim korytarzu transportowym – i 18 km od autostrady A2, łączącej Łódź m.in. z Poznaniem, Warszawą i Berlinem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.