Komunikaty PR

Media Expert z 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III

2020-08-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, kolejny raz z firmą Terg – właścicielem sieci elektromarketów Media Expert. Najemca skorzysta z ponad 12 000 m kw. w Panattoni Business Center Łódź III, położonym w dzielnicy Widzew. Przedsiębiorstwo wprowadzi się do obiektu we wrześniu 2020, a w podpisaniu umowy doradzała firma Colliers International.

Kolejny raz dla Media Expert. Kolejny raz w Łodzi. Panattoni wynajęło 12 115 m kw., w tym 12 049 m kw. magazynu, firmie Terg – właścicielowi sieci elektromarketów Media Expert. W Panattoni Business Center Łódź III najemca będzie składował sprzęt RTV i AGD dostarczany do sklepów i odbiorców w całej Polsce, a działania rozpocznie już 1 września br. Budynek służyć będzie jako obiekt buforowy dla centralnego magazynu Media Expert, dostarczonego przez Panattoni w 2019 roku w Central European Logistics Hub. Wtedy firma zajęła aż 73 300 m kw., konsolidując swoje powierzchnie.

Media Expert to największa sieć RTV/AGD w Polsce, działająca na rynku od 2002 roku. W jej skład wchodzi ponad 480 elektromarketów w niemal 390 miastach w Polsce. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych placówkach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

„Myśląc o przyszłości i naszym rozwoju, musimy sukcesywnie udoskonalać infrastrukturę i wdrażane rozwiązania logistyczne. Chcemy minimalizować czas dostaw i zapewnić ich niezawodność zarówno w obsłudze zamówień internetowych, jak i każdego z niemal 500 elektromarketów Media Expert w całej Polsce. Nasza obecność w Panattoni Business Center Łódź III wpisuje się w realizację tych wyzwań – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Umowę najmu z właścicielem sieci Media Expert komentuje Kamil Kwiatkowski, Senior Leasing Manager z Panattoni: „Rozszerzenie współpracy z firmą Terg cieszy z dwóch powodów. Po pierwsze to dowód, że dostarczony przez nas magazyn centralny zdał egzamin i przedsiębiorstwo chce się rozwijać w naszych obiektach. Po drugie Panattoni Business Center Łódź III stało się kolejnym obiektem wynajętym w całości, potwierdzając, że Łódź, w której działamy od lat, wciąż jest lokalizacją bardzo atrakcyjną”.

„Reprezentacja Media Expert w wynajmie powierzchni w łódzkim parku Panattoni to kolejny projekt, przy którym współpracowaliśmy z tym klientem. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarza. W transakcji firma Panattoni wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb najemcy i elastycznością, która w obecnych warunkach gwałtownego rozwoju logistyki i jej ogromnej roli w firmach jest kluczowa. Posiadanie odpowiednio dużego portfolio nowoczesnych budynków magazynowych oferujących natychmiastowy najem powierzchni jest niezbędne, aby przyciągać najemców na konkurencyjnym rynku magazynowym w Łodzi.” mówi Jan Barbasiewicz, partner w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych w Colliers International.

Dzięki umowie najmu z właścicielem sieci Media Expert, deweloper wynajął całą powierzchnię Panattoni Business Łódź Center III, czyli 30 128 m kw. Elastyczne moduły obiektu pozwalają na działania zarówno produkcyjne, magazynowe i logistyczne. Oprócz sieci elektromarketów, działają tu więc firmy z sektora opakowań kosmetycznych, TSL, czy produkujące zabezpieczenia wrażliwych produktów podczas transportu. Ogromnym atutem Panattoni Business Łódź Center III jest również jego lokalizacja. Budynek leży zaledwie 3,5 km od centrum miasta, co pozwala na wygodny dojazd tramwajem lub autobusem. Ponadto zaledwie 5 km dzieli obiekt od autostrady A1 - leżącej w VI transeuropejskim korytarzu transportowym – i 18 km od autostrady A2, łączącej Łódź m.in. z Poznaniem, Warszawą i Berlinem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.