Mieszkania Victorii Dom z jesiennym rabatem aż do 96,5 tys. zł
W październiku sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym była większa niż w poprzednim miesiącu. Powiększyło się też grono klientów Victorii Dom, którzy coraz chętniej urządzają swoje „M” zgodnie z duńską filozofią hygge. Deweloper oferuje nowe lokale z rabatem aż do 96,5 tys. zł.
Z danych serwisu rynekpierwotny.pl wynika, że 14 największych deweloperów sprzedało w październiku łącznie 3524 lokale, czyli o 26 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Rok do roku oznacza to, co prawda, spadek o 47 proc., ale tak dobrego wyniku nie było w tym roku od kwietnia (między majem a wrześniem sprzedaż nie przekraczała ok. 2,8 tys. lokali miesięcznie). Najwięcej lokali znalazło nabywców w Warszawie (1096 mieszkań) i Krakowie (684). – W Victorii Dom zanotowaliśmy wyższą sprzedaż nie tylko w relacji do poprzedniego miesiąca. W III kwartale sprzedaż była wyższa o 19 proc. także rok do roku. Większość naszych klientów kupuje mieszkania za gotówkę. Zdajemy sobie sprawę z trudności z uzyskaniem kredytu. Dlatego zaproponowaliśmy konkretną pomoc – rabat do 96,5 tys. zł – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. Jednocześnie deweloper oferuje możliwość otrzymania 5 tys. zł za skuteczne polecenie zakupu inwestycji w Victorii Dom.
Relaks w kolorach szczęścia
Według serwisu fixly.pl dla 91 proc. Polaków istotne jest to, jak urządzone jest mieszkanie. Jednocześnie większość ankietowanych wskazuje, że podczas urządzania wnętrz bierze pod uwagę praktyczne rozwiązania i funkcjonalność wnętrza. Takie wybory znajdują potwierdzenie także w preferencjach klientów Victorii Dom, która od lat współpracuje z architektami urządzającymi mieszkania. – Przy wykończeniu wnętrz klienci najczęściej wybierają kolory natury. Wyraźnie przy tym podkreślają, że najlepiej czują się w jasnych wnętrzach, które pomagają im cieszyć się chwilą, odpocząć i zrelaksować się w gronie bliskich. Niektórzy mówią wprost, że inspirację przy urządzaniu mieszkań czerpią z duńskiej filozofii hygge – wyjaśnia E. Rathe-Głowacka.
Cieszyć się chwilą w przytulnym wnętrzu
Dania od lat zajmuje wysokie miejsce wśród najszczęśliwszych krajów na świecie. W World Happiness Report 2022 jest na drugim miejscu, zaraz za Finlandią. To właśnie tam powstała koncepcja hygge, swoista filozofia szczęścia. Idealnie wpisuje się ona w poszukiwania work-life-balance, cieszenia się chwilą, docenianiu dobrego jedzenia, otoczenia i radości ze spędzania czasu z najbliższymi. Hygge koncentruje się na docenianiu małych, codziennych przyjemności, które dają nam poczucie szczęścia. O hygge mówimy często w kontekście domowego zacisza. Ta filozofia również w Polsce ma wielu sympatyków. – Coraz chętniej żyjemy w zgodzie z naturą, ale także otaczamy się naturalnymi przedmiotami i cieszymy się z czasu spędzonego z najbliższymi. Architekci mówią, że nasi klienci najczęściej decydują się na jasne barwy z królującymi odcieniami bieli, beżów, szarości, rozbielonych zieleni i błękitów. We wnętrzach coraz chętniej wybieramy odcienie jasnego, naturalnego drewna na podłogach, blatach kuchennych, szafkach oraz meblach – mówi dyr. marketingu Victorii Dom.
Hygge zaczyna się od zmiany
Zwolnienie tempa, oderwanie się od codziennych trosk, kubek zimowej herbaty, zapach aromatycznego domowego ciasta, a obok dobra książka lub film – czy to nie częste skojarzenie z jesiennymi wieczorami? Doradcy Victorii Dom podpowiadają, że niewielkimi zabiegami możemy wprowadzić zmiany hygge w każdym wnętrzu. Zmieńmy poszewki, zasłony na dodatki w jaśniejszych barwach. Polarowe, wełniane koce i narzuty w naturalnych kolorach nie tylko rozjaśnią wnętrza, ale z pewnością dodadzą im przytulności. Na ścianach zawieśmy zdjęcia i pamiątki rodzinne. A wieczorem, kiedy planujemy czas z bliskimi lub przyjaciółmi zapalmy aromatyczne świece, które wprowadzą niepowtarzalny nastrój w całym pomieszczeniu. Bo filozofia hygge zaczyna się od zmiany naszych nawyków.
***
Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Deweloper oddał do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana.
Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.