Komunikaty PR

Mieszkania Victorii Dom z jesiennym rabatem aż do 96,5 tys. zł

2022-11-08  |  14:00
Biuro prasowe

W październiku sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym była większa niż w poprzednim miesiącu. Powiększyło się też grono klientów Victorii Dom, którzy coraz chętniej urządzają swoje „M” zgodnie z duńską filozofią hygge. Deweloper oferuje nowe lokale z rabatem aż do 96,5 tys. zł.

Z danych serwisu rynekpierwotny.pl wynika, że 14 największych deweloperów sprzedało w październiku łącznie 3524 lokale, czyli o 26 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Rok do roku oznacza to, co prawda, spadek o 47 proc., ale tak dobrego wyniku nie było w tym roku od kwietnia (między majem a wrześniem sprzedaż nie przekraczała ok. 2,8 tys. lokali miesięcznie). Najwięcej lokali znalazło nabywców w Warszawie (1096 mieszkań) i Krakowie (684). – W Victorii Dom zanotowaliśmy wyższą sprzedaż nie tylko w relacji do poprzedniego miesiąca. W III kwartale sprzedaż była wyższa o 19 proc. także rok do roku. Większość naszych klientów kupuje mieszkania za gotówkę. Zdajemy sobie sprawę z trudności z uzyskaniem kredytu. Dlatego zaproponowaliśmy konkretną pomoc – rabat do 96,5 tys. zł – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. Jednocześnie deweloper oferuje możliwość otrzymania 5 tys. zł za skuteczne polecenie zakupu inwestycji w Victorii Dom.

Relaks w kolorach szczęścia

Według serwisu fixly.pl dla 91 proc. Polaków istotne jest to, jak urządzone jest mieszkanie. Jednocześnie większość ankietowanych wskazuje, że podczas urządzania wnętrz bierze pod uwagę praktyczne rozwiązania i funkcjonalność wnętrza. Takie wybory znajdują potwierdzenie także w preferencjach klientów Victorii Dom, która od lat współpracuje z architektami urządzającymi mieszkania. – Przy wykończeniu wnętrz klienci najczęściej wybierają kolory natury. Wyraźnie przy tym podkreślają, że najlepiej czują się w jasnych wnętrzach, które pomagają im cieszyć się chwilą, odpocząć i zrelaksować się w gronie bliskich. Niektórzy mówią wprost, że inspirację przy urządzaniu mieszkań czerpią z duńskiej filozofii hygge – wyjaśnia E. Rathe-Głowacka.

Cieszyć się chwilą w przytulnym wnętrzu

Dania od lat zajmuje wysokie miejsce wśród najszczęśliwszych krajów na świecie. W World Happiness Report 2022 jest na drugim miejscu, zaraz za Finlandią. To właśnie tam powstała koncepcja hygge, swoista filozofia szczęścia. Idealnie wpisuje się ona w poszukiwania work-life-balance, cieszenia się chwilą, docenianiu dobrego jedzenia, otoczenia i radości ze spędzania czasu z najbliższymi. Hygge koncentruje się na docenianiu małych, codziennych przyjemności, które dają nam poczucie szczęścia. O hygge mówimy często w kontekście domowego zacisza. Ta filozofia również w Polsce ma wielu sympatyków. – Coraz chętniej żyjemy w zgodzie z naturą, ale także otaczamy się naturalnymi przedmiotami i cieszymy się z czasu spędzonego z najbliższymi. Architekci mówią, że nasi klienci najczęściej decydują się na jasne barwy z królującymi odcieniami bieli, beżów, szarości, rozbielonych zieleni i błękitów. We wnętrzach coraz chętniej wybieramy odcienie jasnego, naturalnego drewna na podłogach, blatach kuchennych, szafkach oraz meblach ­– mówi dyr. marketingu Victorii Dom.

Hygge zaczyna się od zmiany

Zwolnienie tempa, oderwanie się od codziennych trosk, kubek zimowej herbaty, zapach aromatycznego domowego ciasta, a obok dobra książka lub film – czy to nie częste skojarzenie z jesiennymi wieczorami? Doradcy Victorii Dom podpowiadają, że niewielkimi zabiegami możemy wprowadzić zmiany hygge w każdym wnętrzu. Zmieńmy poszewki, zasłony na dodatki w jaśniejszych barwach. Polarowe, wełniane koce i narzuty w naturalnych kolorach nie tylko rozjaśnią wnętrza, ale z pewnością dodadzą im przytulności. Na ścianach zawieśmy zdjęcia i pamiątki rodzinne. A wieczorem, kiedy planujemy czas z bliskimi lub przyjaciółmi zapalmy aromatyczne świece, które wprowadzą niepowtarzalny nastrój w całym pomieszczeniu. Bo filozofia hygge zaczyna się od zmiany naszych nawyków.

***

Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Deweloper oddał do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.

Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana.

Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.