Komunikaty PR

Mieszkania w promocji z 5 bonusami do wyboru od Grupy Murapol

2021-01-18  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras. ( 0.3 MB )

Deweloper mieszkaniowy działający w 17 polskich miastach rozpoczyna noworoczną promocję, obejmującą 5 bonusów do wyboru przy zakupie mieszkania z jego oferty. Można zyskać: zwrot 12 rat kredytu hipotecznego, rabat na wykończenie lub wyposażenie wnętrz, obniżkę ceny mieszkania przy transakcji gotówkowej, gwarancję wsparcia na wypadek nieznalezienia najemcy lub parking w cenie. Promocją objęte są wszystkie lokale mieszkalne w każdej spośród 22 inwestycji mieszkaniowych Grupy Murapol.

Zakup któregokolwiek mieszkania z oferty Murapolu pozwala skorzystać z promocji „5+ Mega bonusy na nowe mieszkania”, w ramach której klient wybiera jeden spośród 5 zaproponowanych przez dewelopera dodatków. Pula obejmuje atrakcyjne rabaty, premie oraz inne korzyści, które docenią zarówno klienci szukający lokalu na potrzeby własne, jak i w celach inwestycyjnych, niezależnie od tego czy planują zakup za gotówkę czy na kredyt. W ramach akcji można otrzymać bonusy: „Rok bez raz”, „Rabat na wykończenie”, „Rabat za gotówkę”, „Pewny najemca” oraz „Parking w cenie”. Aby móc skorzystać z promocji, wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny dostępny na stronach dedykowanych kampanii, zarezerwować wybrane mieszkanie z oferty i spełnić określone w regulaminie promocji warunki. Wcześniej warto umówić się na wideo-rozmowę z doradcą klienta, który pomoże w doborze lokalu i odpowie na wszystkie pytania dotyczące samego mieszkania, jak i poszczególnych bonusów.

ROK BEZ RAT

Pierwszy z bonusów to propozycja skierowana stricte do osób zamierzających skorzystać z finansowania bankowego przy zakupie mieszkania. Zakłada on wypłatę przez dewelopera premii pieniężnej pokrywającej raty kredytu nabywcy przez pierwszy rok jego spłacania. Maksymalna wysokość comiesięcznego wsparcia uzależniona jest od ceny mieszkania, a jej łączna kwota może sięgnąć nawet 22 tys. zł brutto (zostanie pomniejszona o 10% podatku odprowadzonego przez Organizatora promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami) i może być spożytkowana na dowolny, wybrany przez klienta cel. Bonus uruchamiany jest tuż po spłacie pierwszej raty kredytu hipotecznego.

RABAT NA WYKOŃCZENIE

Rabat oferowany w postaci premii na wykończenie lub wyposażenie mieszkania pozwala klientowi obniżyć koszty aranżacji wnętrz lub wykonania jej w wyższym standardzie. Bonus, którego wysokość stanowi równowartość 6% ceny mieszkania, zostanie pomniejszony o 10% podatku pobranego i odprowadzonego przez Organizatora promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Deweloper przyznaje go po dokonaniu odbioru lokalu przez klienta.

RABAT ZA GOTÓWKĘ

Ten bonus to gratyfikacja dla klientów gotowych wpłacić nie mniej niż 90% ceny mieszkania w okresie do dwóch tygodni po podpisaniu umowy deweloperskiej. Pozwala obniżyć cenę katalogową mieszkania nawet o 7%.

PEWNY NAJEMCA

Czwarta z propozycji skierowana jest do klientów inwestycyjnych, chcących zapewnić sobie pewny przychód z wynajmu mieszkania po jego wykończeniu i odpowiednim wyposażeniu. Bonus to zobowiązanie dewelopera, że w przypadku gdy – mimo aktywnego oferowania lokalu na wynajem – właściciel nie znajdzie najemcy przez co najmniej trzy pierwsze miesiące od jego wykończenia, otrzyma wsparcie w postaci kwoty zabezpieczającej. Będzie ona wypłacana nawet przez 9 miesięcy i łącznie może wynieść nawet 7% wartości mieszkania. W tym czasie deweloper dodatkowo wesprze klienta w poszukiwaniu najemcy.

PARKING W CENIE

Klient otrzyma na wyłączność wskazane, niezarezerwowane wcześniej miejsce postojowe na terenie inwestycji. Osoby decydujące się na zakup mieszkania o powierzchni minimum 50 mkw. będą mogły wybrać spośród stanowisk zlokalizowanych nie tylko na zewnątrz, ale i w podziemnej hali garażowej, o ile jej budowa przewidziana jest w projekcie. Klient, który skorzysta z tego bonusu, zobowiązany jest do wpłacenia deweloperowi równowartości kwoty zryczałtowanego podatku dochodowego w wysokości 10% wartości otrzymanego w ramach promocji miejsca postojowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.