Mieszkanie od Unidevelopment zarezerwujesz również online

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Obecna sytuacja epidemiczna w kraju powoduje zmiany w większości sektorów gospodarki. Panujące obostrzenia i zachęcanie do pozostawania w domach wywołują zmiany także w branży mieszkaniowej. Spółka Unidevelopment z końcem listopada umożliwiła rezerwację mieszkań online we wszystkich swoich inwestycjach w Warszawie, Radomiu oraz Bielsku Podlaskim. Na przełomie stycznia i lutego planuje wprowadzić ją również w inwestycjach w Poznaniu. Deweloper oferuje także pełne spektrum narzędzi internetowych służących do zapoznania się z ofertą.
Unidevelopment SA oferuje obecnie mieszkania w sześciu inwestycjach zlokalizowanych w czterech miastach Polski. Od listopada klienci z Warszawy, Radomia oraz Bielska Podlaskiego mają możliwość dokonania rezerwacji mieszkania w trybie online. Za pomocą kilku kliknięć mogą zarezerwować wybrany lokal na dwa dni - bez wychodzenia z domu czy konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania, ani wcześniejszych spotkań z konsultantem w biurze sprzedaży. O zbliżającym się terminie wygaśnięcia rezerwacji przypomina system, który automatycznie wysyła powiadomienie na wskazany wcześniej adres e-mail. Rezerwację można jednak przedłużyć kontaktując się z doradcą sprzedaży. Od wiosny bieżącego roku deweloper umożliwia zdalne zawieranie umów za pośrednictwem platformy Autenti. Dzięki niej, formalności związane z zakupem mieszkania mogą odbywać się za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfona oraz w dowolnym miejscu i czasie: w biurze, w domu lub w podróży. Podpisane umowy są prawnie wiążące na terenie całej Unii Europejskiej.
Pandemia zaskoczyła nas wszystkich, jej realny wpływ na sektor nieruchomości mieszkaniowych będziemy mogli ocenić za kilka miesięcy. Byliśmy jednak przygotowani, aby znaczącą część procesu sprzedaży prowadzić w środowisku online. Sytuacja epidemiczna przyspieszyła u nas rozwój niektórych narzędzi lub wprowadzenie nowych – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Unidevelopment SA. Poza krótkim okresem lockdown’u, który miał miejsce wiosną tego roku, drugi i trzeci kwartał były dla nas bardzo pracowite. Ze względu na obostrzenia związane z przemieszczaniem się oraz podwyższoną liczbą zapytań ofertowych postanowiliśmy wdrożyć dodatkowe rozwiązania w naszych inwestycjach m.in. możliwość rezerwacji mieszkań przez Internet, która z dnia na dzień zyskuje na popularności. Dla przykładu – w ten sposób zarezerwowana została zdecydowana większość naszych mieszkań sprzedanych w warszawskim Ursusie – dodaje.
Pomimo trwającej pandemii popyt na mieszkania utrzymuje się na podobnym poziomie, co w roku 2019. Agencja JLL w raporcie „Rynek Mieszkaniowy Q3 2020” informuje, że deweloperzy sprzedali od początku roku tyle samo mieszkań, ile wprowadzili do sprzedaży, a liczba mieszkań w ofercie w porównaniu z ubiegłym rokiem prawie się nie zmieniła. Podobnie prezentują się statystyki Unidevelopment SA. Na duże zainteresowanie ofertą dewelopera wpływ miały tegoroczne premiery inwestycji mieszkaniowych - trzeciego etapu Osiedla Coopera oraz Ursa Sky w Warszawie, Osiedla Idea Omega w Radomiu oraz projektów Bookowska i Fama Jeżyce w Poznaniu, a także szereg narzędzi i usprawnień umożliwiających zapoznanie się z ofertą bez konieczności wychodzenia z domu. Za pomocą Internetu klienci mogą obejrzeć osiedle czy konkretne mieszkanie, skontaktować się z konsultantami, a nawet podpisać umowę rezerwacyjną. Na stronach wybranych inwestycji Unidevelopment SA wprowadził wirtualne spacery prezentujące jak dane mieszkanie może wyglądać po jego wykończeniu oraz makiety 3D, które są nowoczesną alternatywą dla tradycyjnych makiet architektonicznych. Pozwalają one na dokładne poznanie budynku czy wybranego mieszkania w trzech wymiarach. Od wiosny br. deweloper informuje również klientów za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz dostępnych na stronach internetowych inwestycji dzienników budowy o postępach prac przy osiedlach. Przedstawiciele firmy dla zainteresowanych ofertą są do dyspozycji zdalnie, przez telefon, e-mail, komunikatory internetowe czy wideo rozmowy.
Osoby, które wolą bezpośredni kontakt mogą poznać ofertę także w biurach sprzedaży. Na spotkanie muszą jednak wcześniej umówić się telefonicznie bądź mailowo. Klienci zapraszani są do lokalu w odpowiednim odstępie czasowym, by nie kontaktowali się z osobami postronnymi oraz by dać personelowi czas na dezynfekcję powierzchni przed kolejnym spotkaniem.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.