Komunikaty PR

Mieszkanie od Unidevelopment zarezerwujesz również online

2021-01-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Obecna sytuacja epidemiczna w kraju powoduje zmiany w większości sektorów gospodarki. Panujące obostrzenia i zachęcanie do pozostawania w domach wywołują zmiany także w branży mieszkaniowej. Spółka Unidevelopment z końcem listopada umożliwiła rezerwację mieszkań online we wszystkich swoich inwestycjach w Warszawie, Radomiu oraz Bielsku Podlaskim. Na przełomie stycznia i lutego planuje wprowadzić ją również w inwestycjach w Poznaniu. Deweloper oferuje także pełne spektrum narzędzi internetowych służących do zapoznania się z ofertą.

Unidevelopment SA oferuje obecnie mieszkania w sześciu inwestycjach zlokalizowanych w czterech miastach Polski. Od listopada klienci z Warszawy, Radomia oraz Bielska Podlaskiego mają możliwość dokonania rezerwacji mieszkania w trybie online. Za pomocą kilku kliknięć mogą zarezerwować wybrany lokal na dwa dni - bez wychodzenia z domu czy konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania, ani wcześniejszych spotkań z konsultantem w biurze sprzedaży. O zbliżającym się terminie wygaśnięcia rezerwacji przypomina system, który automatycznie wysyła powiadomienie na wskazany wcześniej adres e-mail. Rezerwację można jednak przedłużyć kontaktując się z doradcą sprzedaży. Od wiosny bieżącego roku deweloper umożliwia zdalne zawieranie umów za pośrednictwem platformy Autenti. Dzięki niej, formalności związane z zakupem mieszkania mogą odbywać się za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfona oraz w dowolnym miejscu i czasie: w biurze, w domu lub w podróży. Podpisane umowy są prawnie wiążące na terenie całej Unii Europejskiej.

Pandemia zaskoczyła nas wszystkich, jej realny wpływ na sektor nieruchomości mieszkaniowych będziemy mogli ocenić za kilka miesięcy. Byliśmy jednak przygotowani, aby znaczącą część procesu sprzedaży prowadzić w środowisku online. Sytuacja epidemiczna przyspieszyła u nas rozwój niektórych narzędzi lub wprowadzenie nowych – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Unidevelopment SA. Poza krótkim okresem lockdown’u, który miał miejsce wiosną tego roku, drugi i trzeci kwartał były dla nas bardzo pracowite. Ze względu na obostrzenia związane z przemieszczaniem się oraz podwyższoną liczbą zapytań ofertowych postanowiliśmy wdrożyć dodatkowe rozwiązania w naszych inwestycjach m.in. możliwość rezerwacji mieszkań przez Internet, która z dnia na dzień zyskuje na popularności. Dla przykładu – w ten sposób zarezerwowana została zdecydowana większość naszych mieszkań sprzedanych w warszawskim Ursusie – dodaje. 

Pomimo trwającej pandemii popyt na mieszkania utrzymuje się na podobnym poziomie, co w roku 2019. Agencja JLL w raporcie „Rynek Mieszkaniowy Q3 2020” informuje, że deweloperzy sprzedali od początku roku tyle samo mieszkań, ile wprowadzili do sprzedaży, a liczba mieszkań w ofercie w porównaniu z ubiegłym rokiem prawie się nie zmieniła. Podobnie prezentują się statystyki Unidevelopment SA. Na duże zainteresowanie ofertą dewelopera wpływ miały tegoroczne premiery inwestycji mieszkaniowych - trzeciego etapu Osiedla Coopera oraz Ursa Sky w Warszawie, Osiedla Idea Omega w Radomiu oraz projektów Bookowska i Fama Jeżyce w Poznaniu, a także szereg narzędzi i usprawnień umożliwiających zapoznanie się z ofertą bez konieczności wychodzenia z domu. Za pomocą Internetu klienci mogą obejrzeć osiedle czy konkretne mieszkanie, skontaktować się z konsultantami, a nawet podpisać umowę rezerwacyjną. Na stronach wybranych inwestycji Unidevelopment SA wprowadził wirtualne spacery prezentujące jak dane mieszkanie może wyglądać po jego wykończeniu oraz makiety 3D, które są nowoczesną alternatywą dla tradycyjnych makiet architektonicznych. Pozwalają one na dokładne poznanie budynku czy wybranego mieszkania w trzech wymiarach. Od wiosny br. deweloper informuje również klientów za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz dostępnych na stronach internetowych inwestycji dzienników budowy o postępach prac przy osiedlach. Przedstawiciele firmy dla zainteresowanych ofertą są do dyspozycji zdalnie, przez telefon, e-mail, komunikatory internetowe czy wideo rozmowy.

Osoby, które wolą bezpośredni kontakt mogą poznać ofertę także w biurach sprzedaży. Na spotkanie muszą jednak wcześniej umówić się telefonicznie bądź mailowo. Klienci zapraszani są do lokalu w odpowiednim odstępie czasowym, by nie kontaktowali się z osobami postronnymi oraz by dać personelowi czas na dezynfekcję powierzchni przed kolejnym spotkaniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.