Komunikaty PR

Mieszkaniowy Black Week w Grupie Murapol – można oszczędzić blisko 50 tys. zł

2020-11-16  |  10:40

Mieszkania w promocji można rezerwować zdalnie lub w biurach sprzedaży dewelopera, które zyskały dodatkową ochronę przed Covid 19. Akcja potrwa do 28 listopada.

Mieszkaniowy Black Week to propozycja Grupy Murapol wpisująca się w tradycyjny okres listopadowych okazji. W tym roku ogólnopolski deweloper przygotował akcję, w ramach której 200 mieszkań z jego oferty dostępnych jest w promocji cenowej. Rabat obejmuje duży wybór lokali o zróżnicowanych układach i metrażach w 13 polskich miastach, pozwalając zaoszczędzić nawet blisko 50 tys. zł przy jednej transakcji.

Najwięcej zyskają klienci, którzy wybiorą mieszkania oferowane w pakietach z zewnętrznymi miejscami postojowymi – jednym lub dwoma. Dodatkowo do wybranych lokali Grupa Murapol dodaje bezpłatnie system smart home w wersji premium, technologii automatyki mieszkaniowej pozwalającej na pełną kontrolę oświetlenia, gniazd elektrycznych, ogrzewania i zaworów wody w mieszkaniu z poziomu aplikacji mobilnej lub panelu zainstalowanego na ścianie. Rozwiązanie gwarantuje komfort, bezpieczeństwo i oszczędność zużycia mediów nawet do 23 proc. w skali roku.

Aby poznać listę mieszkań objętych promocją podczas Black Week wystarczy wejść na stronę internetową dewelopera i wypełnić formularz kontaktowy, aby na podany adres e-mail otrzymać taki wykaz.

Z oferty Black Week będzie można skorzystać do 28 listopada, rezerwując mieszkanie zarówno online, jak i stacjonarnie. Klientom zainteresowanym pierwszą z opcji deweloper zapewnia możliwość przeprowadzenia wideo-rozmowy z doradcą oraz zdalnego zawarcia umowy rezerwacyjnej. Nabywców preferujących kontakt osobisty zaprasza do umówienia wizyty w biurach sprzedaży, które zostały wyposażone w dodatkowe rozwiązania zwiększające poziom ochrony przed Covid 19. W każdym pomieszczeniu, w którym odbywają się spotkania pojawiły się nowoczesne oczyszczacze powietrza wyposażone w jonizatory i filtry HEPA eliminujące ponad 90 proc. cząsteczek koronawirusa. Przy wejściach zainstalowano bezdotykowe dozowniki do dezynfekcji rąk z wbudowanym termometrem i detektorem sygnalizującym podwyższoną temperaturę ciała.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.