Komunikaty PR

Mieszkaniowy Dzień Otwarty w Grupie Murapol w ostatnią sobotę wakacji

2023-08-24  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

26 sierpnia w biurach sprzedaży Grupy Murapol w całej Polsce upłynie pod znakiem Mieszkaniowego Dnia Otwartego. Sobotnie spotkanie z doradcami to doskonała okazja, by porozmawiać i skorzystać z aktualnej promocji, w ramach której deweloper oferuje 195 lokali z pakietami bonusów, kwalifikujących się do programu Bezpieczny kredyt 2%, a znaczna część także do programu Mieszkanie bez wkładu własnego. Co można zyskać wybierając mieszkanie w promocji?

Klienci, którzy zdecydują się na zakup lokalu z sierpniowej puli mogą otrzymać w ramach pakietu bonusów rabat w cenie, nawet dwa miejsca postojowe zewnętrzne lub w podziemnej hali garażowej oraz smart home w wersji premium. Warto przemyśleć ofertę dewelopera, bo wartości bonusów sięgają nawet 132 tys. zł. W ramach promocji, do dyspozycji nabywców Grupa Murapol postawiła 195 nowoczesnych i kompaktowych mieszkań w aż 18 inwestycjach na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławia.

- Nasza aktualna promocja to nie tylko atrakcyjne pakiety bonusów. Co ważne, wszystkie lokale z sierpniowej puli spełniają kryteria programu Bezpieczny kredyt 2%, a wybrane z nich także programu Mieszkanie bez wkładu własnego. To duże ułatwienie dla osób, które chciałyby kupić swoje pierwsze lokum, ale nie posiadają oszczędności. Teraz mogą skorzystać z podwójnego wsparcia, bo obydwa programy można ze sobą połączyć. Własne mieszkanie jest więc praktycznie na wyciągnięcie ręki. Dlaczego warto odwiedzić nasze biura sprzedaży podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego? Klienci zastanawiający się nad zakupem lokalu będą mogli podczas spotkań z doradcami uzyskać szczegółowe informacje na temat interesujących ich inwestycji, a także porozmawiać o sierpniowej promocji. Mieszkaniowy Dzień Otwarty w Grupie Murapol cieszy się zawsze dużym zainteresowaniem, dlatego zalecamy wcześniejszy kontakt celem rezerwacji terminu spotkania – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9:00 do 14:00 w biurach sprzedaży w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gliwicach (dot. inwestycji w Chorzowie), Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i we Wrocławiu. Listę mieszkań w promocji i wysokość oszczędności warto jednak poznać już teraz, wypełniając formularz kontaktowy na stronie internetowej dedykowanej kampanii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.