Komunikaty PR

Mieszkaniowy Dzień Otwarty w Grupie Murapol – dobry moment na zakup lokalu

2023-11-17  |  11:00
Biuro prasowe

Listopadowa promocja Grupy Murapol – Mieszkaniowe Black Weeks – to świetna okazja, by spełnić marzenie o własnym M, jak i atrakcyjnie ulokować oszczędności w nieruchomościach. Z myślą o osobach, które chciałyby porozmawiać na temat aktualnej oferty promocyjnej, już w najbliższą sobotę deweloper organizuje Mieszkaniowy Dzień Otwarty. Dodatkową atrakcją dla osób odwiedzających tego dnia biura sprzedaży w Gdańsku i Łodzi będzie wizyta ambasadora Grupy Murapol - Andrzej Bargiel, znanego na całym świecie skialpinistę.

Nieruchomości to od lat jedna z najbezpieczniejszych form lokowania kapitału, niezależnie czy to zakup mieszkania na własne potrzeby, czy też w celach inwestycyjnych. Zamieszkanie „na swoim” daje poczucie bezpieczeństwa, a nabycie lokalu na wynajem zapewnia dodatkowy dochód, jak i ochronę przed utratą wartości pieniądza w czasie. Listopad to czas atrakcyjnych okazji zakupowych, również tych na rynku nieruchomości. Gdzie zatem szukać ciekawych ofert? Warto zwrócić uwagę na aktualną promocję Grupy Murapol w 14 miastach w Polsce.

- W ramach Mieszkaniowych Black Weeks oferujemy 222 mieszkania i apartamenty inwestycyjne z pakietami bonusów o wartości nawet 122 tys. zł – do każdego lokalu dołączamy m.in. rabat, nawet dwa miejsca postojowe, smart home w wersji premium i ubezpieczenie od utraty źródła dochodu. W listopadowej puli znajdują się nieruchomości gotowe do odbioru, co pozwala na szybką finalizację transakcji. Ponadto, niemal wszystkie lokale objęte promocją spełniają kryteria programu Bezpieczny kredyt 2%, a część z nich także Mieszkania bez wkładu własnego – to doskonała okazja, by spełnić marzenie o posiadaniu własnych czterech kątów. Wiemy, że zakup pierwszego M to wyzwanie dla wielu osób, dlatego serdecznie zapraszamy na Mieszkaniowy Dzień Otwarty wszystkich stojących przed tą ważną decyzją – nasi doradcy z pewnością pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości - mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się 18 listopada w biurach sprzedaży dewelopera w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i Wrocławiu. Fanów górskich wypraw i sportów ekstremalnych ucieszy też wiadomość, że tego dnia biura przy ul. Siennickiej 5 w Gdańsku (godz. 9.00-11.00) oraz przy ul. Wróblewskiego 21 w Łodzi (godz. 15.00-17.00) odwiedzi Ambasador Grupy Murapol – Andrzej Bargiel. Będzie to niepowtarzalna okazja  do zrobienia wspólnych zdjęć i rozmowy z tym słynnym narciarzem wysokogórskim. Podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9:00 do 14:00, z wyjątkiem oddziału przy ul. Wróblewskiego w Łodzi, który będzie otwarty tego dnia do godz. 17:00.

Aby poznać pulę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych objętych listopadową promocją wystarczy wejść na dedykowaną stronę internetową i wypełnić formularz kontaktowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.