Komunikaty PR

Mimo pandemii otworzyli w minionym roku 5 hoteli. Architekci nie zwalniają tempa

2021-01-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Pandemia zaskoczyła nas wszystkich i spowodowała duże zmiany na rynku. Z pewnością miniony rok był jednym z najtrudniejszych w historii branży hotelarskiej. Mimo to, wciąż powstają nowe obiekty, które być może niebawem powitają pierwszych gości….

Pomimo pandemii, pracownia Tremend w ubiegłym roku otworzyła aż 5 hoteli. Działania kontynuowano zwykle w formie online, jednak nie stanęło to na przeszkodzie, aby sfinalizować realizacja rozpoczęte przed pojawieniem się koronawirusa. Oto obiekty, które otwarto w 2020 roku.

Crowne Plaza Warsaw the HUB oraz Holiday Inn Express®

Wielkomiejski, odzwierciedlający tętniącą życiem stolicę, ale niepozbawiony nawiązań do natury - hotel Crowne Plaza to nowe miejsce na mapie Warszawy, otwarte w listopadzie ubiegłego roku. Hotele są częścią nowoczesnego centrum biznesowego. Crowne Plaza oferuje ponad 200 pokoi i apartamentów z najwyższej jakości designem, dostosowanych do oczekiwań gości z całego świata. Architekci odpowiadali za projekt architektoniczny i branżowy hoteli oraz za dekorację wnętrz. W projekt zaangażowali się: Magdalena Federowicz-Boule, Łukasz Zalewski, Maksym Szymon Tkacz, , Olga Stępień-Szczepankiewicz, Aleksandra Falba, Daria Cichoń, , Ewa Dolot, Piotr Kanclerowicz, Ula Rymanowicz, Joanna Kuzio, Radosław Klimek, Klaudyna Czechowska, Renata Kuczera, Michał Puchalski, Anna Stachi, Jolanta Grzybowska, Aleksander Dymkowski, Paulina Szarzec.

Gdańsk Novotel Marina

Realizacja w Trójmieście, w której pracownia odpowiadała za odnowienie stref wspólnych. Zostały one utrzymane w eklektycznym stylu. Kolorystyka nawiązuje do morza i nadbałtyckich plaż - stonowane błękity, rattanowe dodatki i stoliki z pni pozwalają poczuć wakacyjny klimat. Nie zabrakło także dekoracji w postaci zielonej ściany oraz neonu w strefie restauracyjnej. Za projekt wnętrz odpowiadali: Magdalena Federowicz-Boule, Paulina Szarzec, Marta Szymanowska, Aleksander Dymkowski, Klaudyna Czechowska.

Hostel A&O: minimalizm z industrialną nutą

Hostel powstał w budynku, w którym wcześniej mieściła się tu siedziba Zakładów Radiowych im. M. Kasprzaka. Odmieniony wygląd dawnego biurowca to efekt współpracy pracowni architektonicznej Tremend oraz BWM Architekten und Partner ZT GmbH. Budynek zachował swoją dawną formę, jednak zyskał odświeżoną elewację i wnętrza o swobodnym klimacie. Za projekt odpowiadali: Magdalena Federowicz-Boule, Piotr Łęgiewicz, Robert Więckowski, Marta Idczak, Marcin Baranowski.

ibis Styles Bolesławiec

Przekraczając próg hotelu, goście przenoszą się do świata ceramiki i poznają jej historię. Na ścianach korytarzy znajduje się motyw charakterystycznego kobaltowego barwnika, fotele w recepcji przybrały kształt filiżanek, do rzemiosła nawiązują także inne elementy wyposażenia. Całość jest kolorowa, wypełniona sztuką i zachęcająca do bliższego przyjrzenia się procesowi powstawania kultowych naczyń. Autorami projektu architektonicznego budynku są: Magdalena Federowicz-Boule, Joanna Staniek, Kamila Stajno, Aleksandra Pawłowska, Maciej Kucharuk Wnętrza zaprojektowali: Magdalena Federowicz-Boule, Kama Kowacz, Daria Cichoń, Paulina Szarzec, Martyna Wojtasik, Renata Kuczera, Marta Szymanowska, Aleksander Dymkowski.

ibis Styles Tomaszów Lubelski

Położony nieopodal malowniczej Krainy Roztocza oraz Puszczy Solskiej hotel nawiązuje do swojego otoczenia. Lokalne nawiązania to wizytówka brandu. Wnętrza hotelu przypominają las. Lampy w kształcie szyszek, stoliki kawowe w kształcie pni, zielona roślinność i paleta barw zaczerpnięta z natury sprawiają, że można poczuć się tu jak w samym sercu lasu. Wnętrza zaprojektowali: Magdalena Federowicz-Boule, Kama Kowacz, Katarzyna Przychodzka, Daria Cichoń, Klaudyna Czechowska, Olga Stępień-Szczepankiewicz.

Więcej na:  http://tremend.pl

Facebook:  https://www.facebook.com/tremendarchitects

LinkedIn:    https://www.linkedin.com/company/12623022/admin/

Instagram:  https://www.instagram.com/tremend_architects/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.