Komunikaty PR

Mindspace a COVID-19

2020-07-22  |  11:40
Biuro prasowe

Zorganizowanie profesjonalnej, bezpiecznej i zgodnej z przepisami przestrzeni do pracy w czasach pandemii wymaga nie tylko szczegółowej analizy obecnej sytuacji, ale i umiejętności szybkiej adaptacji do nowych warunków. Mindspace – globalny operator butikowych, elastycznych powierzchni biurowych, posiadający obecnie 31 lokalizacji w 16 miastach na całym świecie, może podzielić się swoim doświadczeniem w tym zakresie. Na rynkach takich jak Niemcy i Izrael, Mindspace odnotowuje, że aktualny popyt na jego powierzchnie jest jeszcze wyższy niż przed pandemią. Okazją do kolejnych podsumowań w tym temacie będzie wideokonferencja pt. „Wpływ koronawirusa na rynek powierzchni biurowych w Polsce – perspektywa brokera”, która odbędzie się już 30 lipca br. Wśród prelegentów znajdą się zarówno przedstawiciele Mindspace, jak i agencji doradczych JLL, CBRE, Colliers International oraz Cushman & Wakefield. Zapraszamy do uczestnictwa!

Skutki pandemii COVID-19 zauważalne są na całym świecie. Koronawirus spowodował wiele zmian – między innymi w środowisku biurowym. Pomimo odkrycia, że praca w domu jest jak najbardziej możliwa, okazuje się, że jest ona wyzwaniem w różnych aspektach –  głównie ze względu na nasze potrzeby w zakresie kontaktów międzyludzkich. Inne czynniki wpływające na chęć pracy w biurze to: pobudzające kreatywność i efektywność otoczenie, łatwiejsza koncentracja i praca zespołowa.

 

Wzrastającą chęć powrotu do pracy w biurach potwierdza najnowsza ankieta Mindspace przeprowadzona w czerwcu br. wśród ponad 1100 członków operatora z siedmiu krajów. Jak wynika z badania, w Izraelu do swoich biur w Mindspace wróciło już 57% klientów, a kolejne 27% planowało powrót w ciągu następnych 4-8 tygodni. W Niemczech do Mindspace wróciło z kolei 33% respondentów, a kolejne 40% planowało tego dokonać w ciągu następnych 4-8 tygodni. Wyniki ankiety potwierdzają również, że w takim samym okresie do swojego biura chcieli wrócić członkowie polskiego oddziału Mindspace (42%), w którym w czerwcu przebywało 27% społeczności. Na rynkach silnie dotkniętych pandemią, takich jak Wielka Brytania, popyt rozwija się powoli, ale ma tendencję wzrostową. Co ciekawe, w Mindspace w Niemczech i Izraelu jest on jeszcze wyższy, niż przed pandemią.

– Ostatnie kilka miesięcy traktujemy jako czas sprawdzianu – trudny czas, w którym firmy często redefiniowały strategię swojej działalności i mimo wszystko starały się, aby być jak najbardziej efektywnymi zarówno pod względem świadczonych usług, jak i kwestii finansowych. Widzimy, że wiele firm w tym okresie zaczęło traktować elastyczne powierzchnie biurowe jako alternatywę dla tradycyjnego biura. Utwierdza nas to w przekonaniu, że w nadchodzących miesiącach na znaczeniu zyska wszystko to, co elastyczne – szczególnie miejsce pracy. Już teraz obserwujemy, że działania związane z wyborem swojej siedziby, najemcy uzależniają nie tylko od własnej sytuacji finansowej, ale i stabilności oraz elastyczności wynajmowanego miejsca. Mindspace jest jednym z tych graczy na rynku biurowym, który potrafi niezwłocznie dopasować się do zachodzących zmian i sprostać oczekiwaniom swoich klientów „tu i teraz”. W każdej naszej lokalizacji oferujemy elastyczność zarówno pod kątem cen, jak i wynajmowanej powierzchni, co jest dziś bardzo pożądanym rozwiązaniem – powiedział Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu Mindspace.

O tym, z jakimi innymi skutkami pandemii koronawirusa spotkał się sektor biurowy w Polsce i jakie są dalsze prognozy jego rozwoju, już wkrótce  – 30 lipca br. o godz. 10:00 – porozmawiają eksperci rynku nieruchomości na wydarzeniu organizowanym przez Mindspace. Spotkanie będzie miało charakter wideokonferencji i będzie otwarte dla wszystkich zainteresowanych. W wydarzeniu wezmą udział zarówno przedstawiciele Mindspace, jak i agencji doradczych JLL, CBRE, Colliers International oraz Cushman & Wakefield.

Serdecznie zachęcamy do uczestnictwa!

Link do rejestracji: https://www.eventbrite.com/e/impacts-of-coronavirus-on-the-office-market-in-poland-the-brokers-angle-tickets-114286520058

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.