Komunikaty PR

Mindspace z kolejnym oddziałem w Izraelu!

2021-02-11  |  11:00
Biuro prasowe

Mimo trwającej pandemii, Mindspace w dalszym ciągu rozszerza swoją działalność w Izraelu. Innowacyjny model umów o zarządzanie umożliwia wiodącemu dostawcy elastycznych przestrzeni biurowych współpracę z właścicielami nieruchomości. Nowy oddział, Mindspace La Guardia, zostanie otwarty w marcu 2021 roku w nowym budynku Vitania Tower w Tel Awiwie.

Otwierając swoje kolejne lokalizacje, Mindspace działa w oparciu o nowy model umów o zarządzanie, zakładających partnerstwo pomiędzy operatorem a właścicielem budynku. Tego rodzaju porozumienia umożliwiają Mindspace zwiększenie dostępności świadczonych usług  dla wszystkich użytkowników danego obiektu, a nie tylko dla najemców operatora. W ciągu ostatnich dwóch lat Mindspace podpisał już pięć umów tego typu z właścicielami nieruchomości w Izraelu, Europie i Stanach Zjednoczonych. Dotyczyły one m.in. oddziałów Mindspace w Tel Awiwie i Filadelfii. W 2021 roku firma planuje ogłosić następną transakcję - wszystko to za sprawą dalszej ekspansji w Berlinie.

Mindspace będzie zarządzał oddziałem La Guardia w Tel Awiwie w imieniu i we współpracy z firmą Vitania. W lokalizacji, która już wkrótce zaoferuje ponad 4000 mkw. elastycznej powierzchni biurowej, znajdującej się na dwóch piętrach budynku Vitania Tower, będzie mogło pracować mogło aż 600 osób. Do ich dyspozycji będą zarówno różnej wielkości biura prywatne, jak i przestrzenie wspólne, w tym: w pełni wyposażone kuchnie, sale konferencyjne i miejsce przeznaczone do organizacji dużych wydarzeń. La Guardia będzie piątą lokalizacją Mindspace w Izraelu.

Jestem niezwykle szczęśliwy, że pomimo trwającego kryzysu, Mindspace w dalszym ciągu się rozwija. Na skutek pandemii koronawirusa wiele przedsiębiorstw zaczęło traktować elastyczne powierzchnie biurowe jako alternatywę dla swoich tradycyjnych biur. Oczywiście stanowi dla nas pewnego rodzaju szansę. Nie da się jednak ukryć, że większość firm zainteresowanych jest wynajmem takiej przestrzeni na znacznie krótsze okresy czasu, niż standardowe 5-10 lat. Na popularności zyskują nawet kilkumiesięczne umowy. Z drugiej strony, pandemia przyczyniła się do tego, że przestrzenie biurowe typu flex wprowadza do swoich obiektów coraz więcej właścicieli. Często jest to efekt zawarcia umowy o zarządzanie właśnie z takimi operatorami, jak Mindspace. Ten model współpracy tworzy większy potencjał dla obu stron – zarówno pod względem obłożenia, jak i w aspekcie finansowym, zwłaszczaw czasach spowolnienia gospodarczego. Współpraca w tej materii z firmą Vitania stanowi dla nas powód do dumy. To jeden z czołowych graczy na rynku nieruchomości w Izraelu, który doskonale rozumie przyszłość środowiska pracy i stojące przed nim wyzwania– mówi Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu w Mindspace.

Vitania to jedna z najstarszych i najbardziej doświadczonych firm w Izraelu w zakresie realizacji i zarządzania budynkami biurowymi, handlowymi, mieszkaniowymi i hotelowymi. Notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie. W jej portfolio znajduje się m. in. nowoczesny biurowiec Vitania Tower, w którym już w marcu br. swoją działalność zainauguruje Mindspace. Obecnie do dyspozycji najemców tego obiektu są m.in. luksusowe lobby, siłownia, restauracja, przestrzeń eventowa oraz rowerownia.

W czasach, gdy znany nam do tej pory świat pracy przechodzi tak ogromną przemianę, wprowadzenie do swojej oferty elastycznych przestrzeni biurowych jest, w mojej ocenie, właściwym ruchem biznesowym. Ogromnie cieszę się, że w Vitania Tower możemy dokonać tego razem z Mindspace. To firma globalna, o ugruntowanej pozycji, z powodzeniem odnosząca sukcesy na rynku izraelskim. Wybór jej na naszego partnera był nas decyzją absolutnie oczywistą – powiedział Ofer Ziv, dyrektor generalny firmy Vitania.

Obecnie Mindspace posiada łącznie 32 lokalizacje w Europie (w Polsce, Holandii, Niemczech, Rumunii i Wielkiej Brytanii), w Stanach Zjednoczonych oraz w Izraelu. Członkowie społeczności Mindspace mogą swobodnie korzystać z każdej przestrzeni operatora na całym świecie, bez dodatkowych opłat. Dzięki uruchomieniu platformy VIRTUAL by Mindspace, mogą oni także spotykać się ze sobą i uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach online.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.