Komunikaty PR

MLP Group wzmacnia zespół, Karol Kondrat z awansem

2021-05-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Do zespołu MLP Group dołączył Kacper Łycyniak - Leasing Manager, Piotr Meleszko – Junior Leasing Manager, Piotr Piątkowski – Sustainability Project Manager oraz Dominik Krawczyk – Project Manager. Jednocześnie z początkiem maja br. Karol Kondrat awansował na stanowisko Business Development Manager.

W związku z dynamicznym rozwojem rynku nieruchomości i rosnącym  popytem na nowoczesne obiekty magazynowe, MLP Group powiększa i wzmacnia zespół odpowiedzialny za najem powierzchni komercyjnych oraz inwestycji.

Z początkiem maja br. Karol Kondrat awansował na stanowisko Business Development Manager i będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie terenów inwestycyjnych w całej Polsce. Dotychczas zajmował się komercjalizacją parku MLP Gliwice, MLP Czeladź oraz odpowiadał za rewitalizację i renegocjacje umów miejskiego projektu MLP Business Park Poznań. Zrealizował również transakcje z zakresu zakupu nieruchomości gruntowych pod park MLP Wrocław West oraz powiększył teren inwestycyjny parku MLP Pruszków II.

Jednocześnie do zespołu dołączył Kacper Łycyniak jako Leasing Manager, który zajmować się będzie komercjalizacją parków logistycznych w okolicach Poznania. Posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w wynajmie nieruchomości handlowych i magazynowych. Zarządzał komercjalizacją i rekomercjalizacją wymagającego portfolio w całej Polsce. Doświadczenie zdobywał w m.in. w White Star, CBRE, Savills i Panattoni. Kacper Łycyniak jest absolwentem SGH w Warszawie, posiada Państwową Licencję Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami oraz Zarządcy Nieruchomości.

Dodatkowo dział odpowiedzialny za najem powierzchni komercyjnych został wzmocniony przez Piotra Meleszko, który objął stanowisko Junior Leasing Manager. W ramach MLP Group będzie odpowiedzialny za wynajem powierzchni magazynowych w centralnej Polsce. Posiada kilkuletnie doświadczenie w wynajmie powierzchni komercyjnych zdobyte w Knight Frank. Przed dołączeniem do zespołu MLP Group pełnił funkcję Negocjatora współpracując z wieloma międzynarodowymi funduszami inwestycyjnymi oraz deweloperami. Piotr Meleszko był także odpowiedzialny za komercjalizację projektów, opracowywanie strategii leasingowych i marketingowych oraz nowe technologie na rynku nieruchomości komercyjnych.

W dziale inwestycji stanowisko Project Managera objął Dominik Krawczyk. Do jego zadań będzie należał nadzór rozbudowy parków MLP Group. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów budowlanych począwszy od momentu zakupu działki aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wcześniej współpracował ze spółką Less Mess Storage oraz AWBUD S.A. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na wydziale Inżynierii Lądowej.

Z kolei za wdrażanie nowych proekologicznych standardów odpowiedzialny będzie Piotr Piątkowski, który objął stanowisko Sustainability Project Manger. Posiada bogate doświadczenie w zakresie OZE. Swoje doświadczenie zdobywał w spółce KAPE S.A. z którą współpracował od 2014 roku. Do głównych jego obowiązków należało prowadzenie inwestycji, przygotowywanie analiz techniczno-ekonomicznych, audytów energetycznych oraz innych strategicznych dokumentów dla przedsiębiorstw i jednostek samorządów terytorialnych w zakresie poprawy efektywności energetycznej i zastosowania OZE. Ponadto opracowywał optymalne modele biznesowe i koncepcje techniczne dla instalacji PV i modernizacji oświetlenia m.in. w formule ESCO (Energy Saving Company).

Troska o ekologię stała się już codziennością dla Dewelopera, który sukcesywnie podejmuje działania w celu ograniczenia negatywnego wpływu swojej działalności na środowisko naturalne. Zgodnie ze strategią spółki, MLP Group zamierza w ciągu 2-3 lat stać się firmą zeroemisyjną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.