MLP Pruszków II z nowym najemcą
Dystrybutor odzieży wynajął 8,7 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni w ramach centrum logistycznego MLP Pruszków II. Przekazanie gotowego obiektu planowane jest w sierpniu 2024 r. W zawartej transakcji najemcę wspierała agencja MAXON Nieruchomości.
Spółka z grupy kapitałowej MLP Group zawarła umowę najmu z dystrybutorem odzieży na wynajem obiektu magazynowego w parku logistycznym MLP Pruszków II. Najemca prowadzący sprzedaż poprzez sieć sklepów tradycyjnych oraz sklep online będzie korzystał łącznie z 8,7 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni w ramach największego kompleksu magazynowego w regionie. Z tego ponad 8,1 tys. mkw. będzie przeznaczone na cele magazynowe oraz prowadzenie sklepu internetowego, a pozostałą część wynoszącą 550 mkw. stanowić będą nowoczesne powierzchnie biurowe i socjalne. Zgodnie z ustaleniami przekazanie nowego obiektu jest planowane w sierpniu 2024 roku. W zawarciu transakcji najemcę wspierała agencja MAXON Nieruchomości.
„Witamy nowego Klienta w gronie najemców największego kompleksu logistycznego w regionie. Budowa nowej hali już jest w zaawansowanej fazie, a przekazanie gotowej powierzchni zakładamy w sierpniu przyszłego roku. Pomimo intensywnej rozbudowy park logistyczny dysponuje wciąż sporym potencjałem do dalszego rozwoju. Warto podkreślić, że wszystkie oferowane przez nas nieruchomości spełniają najwyższe wymagania. Olbrzymim atutem przyciągającym do nas nowe podmioty jest również doskonała lokalizacja. Zgodnie ze strategią wszystkie powstające obiekty, są poddawane procesowi certyfikacji BREEAM. Stosujemy rozwiązania mające pozytywny wpływ na środowisko naturalne i zwiększające komfort dla pracowników” – powiedziała Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.
„Bardzo długo i wnikliwie analizowaliśmy rynek nieruchomości. Braliśmy pod uwagę wiele aspektów, które są kluczowe dla działalności klienta, a także uwzględniają rozwiązania gwarantujące bezpieczeństwo najmu. Równie ważną kwestią była lokalizacja zapewniająca sprawną komunikację z firmami kurierskimi oraz bliskość istotnych węzłów komunikacyjnych i lotniska. Wybór padł na powierzchnię w MLP Pruszków II. Zarówno położenie jak i proponowane rozwiązania, spełniły oczekiwania klienta.” – powiedziała Barbara Stańczak, Senior Land Acquisition & Property Negotiator w MAXON Nieruchomości.
MLP Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 420 tys. mkw. Wszystkie nowe budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM. Zgodnie ze strategią MLP Group w zakresie ESG na dachach montowane są instalacje fotowoltaiczne. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami.
Park położony jest między drogą lokalną nr 760, a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej. Na terenie parku znajduje się przystanek autobusowy oraz działa samoobsługowa stacja wynajmu rowerów Nextbike.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.