MNK Partners poszerzyło portfolio funduszu Polska by MNK
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Poinformowała o nabyciu wielofunkcyjnego budynku Point.44 w Piasecznie, który znajduje się na południowych obrzeżach Warszawy.
Trzypiętrowy budynek, oddany do użytku w marcu 2020 roku, znajduje się przy ul. Puławskiej 44D. Point.44 to kompleks dwóch obiektów: handlowo-usługowo-biurowego oraz gastronomicznego typu Drive-thru. Budynek posiada trzy kondygnacje naziemne o łącznej powierzchni najmu 5 708 m2 oraz jedną kondygnację garażu podziemnego oferującego 83 miejsca parkingowe. Przed budynkiem znajduje się parking z 43 miejscami postojowymi dla klientów, kurierów i dostawców. Budynek został podzielony tak by pełnić dwie funkcje – handlowo-usługową w dolnej części oraz biurową na wyższych kondygnacjach.
« Cieszymy, że Point.44 został częścią portfolio MNK Partners. Ten budynek cenimy przede wszystkim za jego funkcjonalność i świetną lokalizację. Point.44 znajduje się w pobliżu obwodnic Warszawy i tras wyjazdowych. Stale podkreślamy, że Polska jest jednym z najatrakcyjniejszych krajów w Europie z perspektywami rozwoju, które uważamy za zrównoważone i obiecujące. Z pewnością dalej będziemy się rozwijać w Polsce » mówi Mansour Khalifé, prezes MNK Partners.
Point.44 cechuje elegancka i nowoczesna architektura oraz bezpośrednia ekspozycja i dojazd od ulicy Puławskiej. Takie usytuowanie jest doskonałym rozwiązaniem dla osób ceniących swój czas i wygodę. Budynek na stałe wpisał się w krajobraz Piaseczna, zapewniając wygodne miejsce pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic.
O MNK Partners
Grupa MNK Partners, z siedzibą w Paryżu, Luksemburgu i Warszawie, jest firmą specjalizującą się w ogólnoeuropejskich inwestycjach w nieruchomości o wysokim potencjale wartości dla francuskich i międzynarodowych klientów profesjonalnych. Stworzona w 2017 roku przez Mansoura Khalifé, MNK Partners Group pozycjonuje się jako jeden z wiodących graczy w świecie paneuropejskich profesjonalnych funduszy nieruchomości.
Grupa organizuje i zarządza poprzez swoją firmę zarządzającą MNK partners France, rozwiązaniami inwestycyjnymi w ramach mandatów zarządzania zbiorowego i zarządzania prywatnego (fundusze dedykowane, transakcje klubowe...).
Unikalne doświadczenie MNK Partners w zarządzaniu inwestycjami i aktywami, jakość badań i "butikowe" podejście do wyzwań stawianych przez klientów pozwalają grupie wykorzystać ogromną wiedzę w zakresie strukturyzacji finansowej i nieruchomości oraz lepiej identyfikować i realizować możliwości inwestycyjne.
Grupa zatrudnia obecnie 15 pracowników w 3 europejskich biurach (Paryż, Luksemburg i Warszawa) i jest zaangażowana w aktywa o wartości prawie 400 milionów euro, z czego około 300 milionów euro znajduje się pod zarządzaniem.
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.