Komunikaty PR

MNK Partners poszerzyło portfolio funduszu Polska by MNK

2022-01-20  |  13:29
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Poinformowała o nabyciu wielofunkcyjnego budynku Point.44 w Piasecznie, który znajduje się na południowych obrzeżach Warszawy.

Trzypiętrowy budynek, oddany do użytku w marcu 2020 roku, znajduje się przy ul. Puławskiej 44D. Point.44 to kompleks dwóch obiektów: handlowo-usługowo-biurowego oraz gastronomicznego typu Drive-thru. Budynek posiada trzy kondygnacje naziemne o łącznej powierzchni najmu 5 708 m2 oraz jedną kondygnację garażu podziemnego oferującego 83 miejsca parkingowe. Przed budynkiem znajduje się parking z 43 miejscami postojowymi dla klientów, kurierów i dostawców. Budynek został podzielony tak by pełnić dwie funkcje – handlowo-usługową w dolnej części oraz biurową na wyższych kondygnacjach.

« Cieszymy, że Point.44 został częścią portfolio MNK Partners. Ten budynek cenimy przede wszystkim za jego funkcjonalność i świetną lokalizację. Point.44 znajduje się w pobliżu obwodnic Warszawy i tras wyjazdowych. Stale podkreślamy, że Polska jest jednym z najatrakcyjniejszych krajów w Europie z perspektywami rozwoju, które uważamy za zrównoważone i obiecujące. Z pewnością dalej będziemy się rozwijać w Polsce » mówi Mansour Khalifé, prezes MNK Partners.

Point.44 cechuje elegancka i nowoczesna architektura oraz bezpośrednia ekspozycja i dojazd od ulicy Puławskiej. Takie usytuowanie jest doskonałym rozwiązaniem dla osób ceniących swój czas i wygodę. Budynek na stałe wpisał się w krajobraz Piaseczna, zapewniając wygodne miejsce pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic.

 

O MNK Partners

Grupa MNK Partners, z siedzibą w Paryżu, Luksemburgu i Warszawie, jest firmą specjalizującą się w ogólnoeuropejskich inwestycjach w nieruchomości o wysokim potencjale wartości dla francuskich i międzynarodowych klientów profesjonalnych. Stworzona w 2017 roku przez Mansoura Khalifé, MNK Partners Group pozycjonuje się jako jeden z wiodących graczy w świecie paneuropejskich profesjonalnych funduszy nieruchomości.

Grupa organizuje i zarządza poprzez swoją firmę zarządzającą MNK partners France, rozwiązaniami inwestycyjnymi w ramach mandatów zarządzania zbiorowego i zarządzania prywatnego (fundusze dedykowane, transakcje klubowe...).

Unikalne doświadczenie MNK Partners w zarządzaniu inwestycjami i aktywami, jakość badań i "butikowe" podejście do wyzwań stawianych przez klientów pozwalają grupie wykorzystać ogromną wiedzę w zakresie strukturyzacji finansowej i nieruchomości oraz lepiej identyfikować i realizować możliwości inwestycyjne.

Grupa zatrudnia obecnie 15 pracowników w 3 europejskich biurach (Paryż, Luksemburg i Warszawa) i jest zaangażowana w aktywa o wartości prawie 400 milionów euro, z czego około 300 milionów euro znajduje się pod zarządzaniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.