Moda na przestrzeń
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Oczekiwania osób, które chcą kupić własne „M”, zmieniają się tak, jak ich styl i tryb życia.
Dziś ceniony jest nie tylko dobry projekt mieszkania, ale również osiedla. Oznacza to taką odległość pomiędzy budynkami, która nie pozwala zaglądać sąsiadowi w okna i takie zagospodarowanie terenu, aby mieszkańcy mogli uprawiać sporty, odpoczywać wśród zieleni
i nawiązywać relacje sąsiedzkie.
Dla każdego coś ciekawego
Dlatego niektórzy deweloperzy dokładają starań i wychodzą naprzeciw rosnącym wymaganiom kupujących.
- Ładne osiedle to nie tylko architektura i elewacje budynków, ale również ich otoczenie. Nasi klienci chcą czuć się dobrze nie tylko w swoich mieszkaniach, dlatego z dużą starannością podchodzimy również do projektowania części wspólnych takich jak wejścia do budynków, otaczająca zieleń, miejsca, w których można spędzić czas z rodziną i znajomymi. Duża przestrzeń pomiędzy budynkami i jej atrakcyjne zagospodarowanie odgrywają coraz ważniejszą rolę w procesie zakupu mieszkania, dla tego Aurec Home przykłada bardzo dużo uwagi do zachowania tej równowagi – mówi Shraga Weisman, CEO Aurec Home.
Ważna jest atrakcyjna wizualnie zieleń i miejsca przeznaczone do relaksu. Przemyślany układ i umiejscowienie małej architektury i placów zabaw stwarza mieszkańcom możliwość odpoczynku i rekreacji. Klientów przyciągają rozwiązania przyjazne środowisku oraz im samym. Jednym z ciekawych pomysłów w budowanym na terenie warszawskich Włoch „Miasteczku Jutrzenki” są szklarnie, w których mieszkańcy będą mogli uprawiać własne warzywa, zióła czy kwiaty. Są one doskonałym elementem edukacji dla najmłodszych, którzy wraz z rodzicami mogą uczyć się pielęgnacji roślin. Na dachach budynków zostaną również umieszczone panele fotowoltaiczne, które dostarczą energii do części wspólnych.
- Kupujący mieszkania doceniają przede wszystkim możliwości spędzania czasu wolnego. Oczka wodne, fontanny jak i drewniane leżanki doskonale służą wypoczynkowi. W naszych inwestycjach nie zapomnieliśmy o młodzieży, która również powinna mieć miejsce dla siebie. W „Miasteczku Jutrzenki” enklawami dla nastolatków będą np. ławki solarnymi z ładowarkami do urządzeń mobilnych - mówi Shraga Weisman.
Jak dobrze mieć sąsiada
Kolejnym trendem w zagospodarowywaniu przestrzeni osiedlowych jest odpowiadanie na potrzeby rekreacyjnego uprawiania sportu np. aleje do biegania czy jazdy na rolkach.
W inwestycji Aurec Home znalazły się również miejsca do uprawiania jogi oraz dwie siłownie – jedna plenerowa, a druga w jednym z budynków.
- Place zabaw, gdzie najmłodsi wraz z rodzicami spędzają czas, czy kluby fitness, gdzie
w sąsiedzkiej atmosferze można szlifować formę, to miejsca, które sprzyjają nawiązywaniu sąsiedzkich relacji. Mieszkańcy osiedli powinni tworzyć wspólnotę nie tylko formalną, zarządczą, ale również sąsiedzką. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach, kiedy rośne problem anonimowości wśród sąsiadów – mówi Shraga Weisman.
Warto pamiętać, że estetyka i funkcjonalność osiedli dodaje charakteru inwestycji, wyróżnia ją wśród innych, a dla mieszkańców jest powodem do satysfakcji.
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.