Komunikaty PR

Murapol: sprzedaż i przekazania po 3Q2020

2020-10-09  |  12:20
Biuro prasowe
Do pobrania Press ( 0.13 MB )

W ciągu dziewięciu miesięcy br. Grupa Murapol podpisała 2140 umów deweloperskich i przedwstępnych, wobec 1902 w analogicznym okresie ubiegłego roku. W analizowanym czasie deweloper przekazał klientom klucze do 2480 lokali wobec 1545 w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2019 r.

SPRZEDAŻ

W okresie od stycznia do września br. Grupa Murapol podpisała 2140 umów deweloperskich i przedwstępnych, z czego 655 w trzecim kwartale br.

Największym zainteresowaniem mieszkania Murapolu cieszyły się w Krakowie i Wieliczce, a także w Katowicach, gdzie nabywców znalazło odpowiednio 402 i 359 lokali. Znaczącą liczbę umów dot. sprzedaży mieszkań Spółka podpisała także w Łodzi – 273, Poznaniu – 218 i Gdyni – 205. W Warszawie Murapol sprzedał 150 lokali, we Wrocławiu – 137, a w Tychach - 126. Po blisko 100 umów zostało podpisanych klientami w Gliwicach, Toruniu i Mikołowie.

PRZEKAZANIA

W ciągu trzech kwartałów br. Murapol przekazał klucze do 2480 lokali mieszkalnych, w tym 1391 w okresie od lipca do września.

Najwięcej mieszkań zostało wydanych klientom w Katowicach – 512, Warszawie – 432, Łodzi – 320, Krakowie i Wieliczce – 256 i Wrocławiu – 224. Ponadto klucze do swoich lokali odebrało 178 klientów w Gdyni, 172 w Tychach i 151 w Toruniu. Po blisko 100 mieszkań zostało przekazanych nabywcom w Gliwicach i Mikołowie.

- Od stycznia do września br. podpisaliśmy o ponad 12,5 proc. więcej umów deweloperskich i przedwstępnych niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. To wynik bardzo satysfakcjonujący, zwłaszcza w tak specyficznej sytuacji, jaką mamy od wczesnych miesięcy tego roku. To także potwierdzenie, że właśnie w tak trudnych warunkach nieruchomości darzone są największym zaufaniem jako ta najbardziej stabilna i opłacalna forma lokowania kapitału. Oczywiście nie bez znaczenia jest nasz model biznesowy rozproszonej geograficznie działalności, który pozwala nam docierać z ofertą do nabywców z różnych zakątków Polski,a także produkt pozycjonowany w najbardziej chłonnej części rynku mieszkaniowego, w segmencie popularnym i affordable premium. – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Dodam, że pomimo nadzwyczajnej sytuacji pandemicznej, od początku jej trwania ani przez moment nie zwolniliśmy tempa rozwoju. Wręcz przeciwnie, nie rezygnując ze stacjonarnej obsługi, dodatkowo umożliwiliśmy klientom odbywanie wideorozmów z naszymi doradcami i zdalną rezerwację lokali. Ponadto powołaliśmy program wsparcia dla naszych klientów kredytowych – BankPartnerMurapol, a w ostatnich miesiącach weszliśmy do kolejnej, 16. lokalizacji na naszej mapie działalności wprowadzając do sprzedaży premierową inwestycję w Bydgoszczy. To wszystko zaprocentowało bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi zrealizowanymi od początku tego roku – dodaje Nikodem Iskra.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.