Komunikaty PR

Murapol: sprzedaż i przekazania po 3Q2020

2020-10-09  |  12:20
Biuro prasowe
Do pobrania Press ( 0.13 MB )

W ciągu dziewięciu miesięcy br. Grupa Murapol podpisała 2140 umów deweloperskich i przedwstępnych, wobec 1902 w analogicznym okresie ubiegłego roku. W analizowanym czasie deweloper przekazał klientom klucze do 2480 lokali wobec 1545 w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2019 r.

SPRZEDAŻ

W okresie od stycznia do września br. Grupa Murapol podpisała 2140 umów deweloperskich i przedwstępnych, z czego 655 w trzecim kwartale br.

Największym zainteresowaniem mieszkania Murapolu cieszyły się w Krakowie i Wieliczce, a także w Katowicach, gdzie nabywców znalazło odpowiednio 402 i 359 lokali. Znaczącą liczbę umów dot. sprzedaży mieszkań Spółka podpisała także w Łodzi – 273, Poznaniu – 218 i Gdyni – 205. W Warszawie Murapol sprzedał 150 lokali, we Wrocławiu – 137, a w Tychach - 126. Po blisko 100 umów zostało podpisanych klientami w Gliwicach, Toruniu i Mikołowie.

PRZEKAZANIA

W ciągu trzech kwartałów br. Murapol przekazał klucze do 2480 lokali mieszkalnych, w tym 1391 w okresie od lipca do września.

Najwięcej mieszkań zostało wydanych klientom w Katowicach – 512, Warszawie – 432, Łodzi – 320, Krakowie i Wieliczce – 256 i Wrocławiu – 224. Ponadto klucze do swoich lokali odebrało 178 klientów w Gdyni, 172 w Tychach i 151 w Toruniu. Po blisko 100 mieszkań zostało przekazanych nabywcom w Gliwicach i Mikołowie.

- Od stycznia do września br. podpisaliśmy o ponad 12,5 proc. więcej umów deweloperskich i przedwstępnych niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. To wynik bardzo satysfakcjonujący, zwłaszcza w tak specyficznej sytuacji, jaką mamy od wczesnych miesięcy tego roku. To także potwierdzenie, że właśnie w tak trudnych warunkach nieruchomości darzone są największym zaufaniem jako ta najbardziej stabilna i opłacalna forma lokowania kapitału. Oczywiście nie bez znaczenia jest nasz model biznesowy rozproszonej geograficznie działalności, który pozwala nam docierać z ofertą do nabywców z różnych zakątków Polski,a także produkt pozycjonowany w najbardziej chłonnej części rynku mieszkaniowego, w segmencie popularnym i affordable premium. – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Dodam, że pomimo nadzwyczajnej sytuacji pandemicznej, od początku jej trwania ani przez moment nie zwolniliśmy tempa rozwoju. Wręcz przeciwnie, nie rezygnując ze stacjonarnej obsługi, dodatkowo umożliwiliśmy klientom odbywanie wideorozmów z naszymi doradcami i zdalną rezerwację lokali. Ponadto powołaliśmy program wsparcia dla naszych klientów kredytowych – BankPartnerMurapol, a w ostatnich miesiącach weszliśmy do kolejnej, 16. lokalizacji na naszej mapie działalności wprowadzając do sprzedaży premierową inwestycję w Bydgoszczy. To wszystko zaprocentowało bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi zrealizowanymi od początku tego roku – dodaje Nikodem Iskra.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości #nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi Biuro prasowe
2024-04-26 | 14:30

#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi

Link do zdjęć onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM4jc133ZQwXSEKldg?e=OhX42F   Wetransfer: https://we.tl/t-xlJ8N4rpMc    #nowehistorie w relacjach
Nieruchomości Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
2024-04-26 | 14:00

Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania

Wydłużający się czas wykańczania nieruchomości, przekroczenie założonego budżetu, rosnące ceny materiałów i stres to najczęstsze problemy, z którymi mierzyli się
Nieruchomości Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024-04-26 | 13:30

Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie

Atrakcyjność Polski dla studentów zagranicznych stale rośnie. Wysoko wykwalifikowana kadra wykładowców, stosunkowo niskie koszty utrzymania oraz bardzo konkurencyjny koszt

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.