Mury Nautic Park rosną, a inwestorzy rezerwują apartamenty
Zgodnie z harmonogramem trwa budowa prestiżowego apartamentowca Nautic Park, wznoszonego w nadmorskiej lokalizacji. Elegancki budynek powstaje nad brzegiem Bałtyku (widok dostępny z niemalże wszystkich apartamentów) przy ulicy Słowiańskiej 21 w Darłowie. Tuż obok znajdują się sosnowe zagajniki, plaża, marina z zapleczem i klimatyczne restauracje. W pobliżu – stara dzielnica rybacka, port, latarnia morska, deptak, promenada oraz liczne ścieżki piesze i rowerowe. To właśnie w tej urokliwej okolicy zaczęły się piąć mury Nautic Park. – Budowa postępuje zgodnie z założonym harmonogramem. Zakończyliśmy prace ziemne i wszystkie działania związane z podziemną halą garażową. Aktualnie trwa szalowanie, zbrojenie i betonowanie belek w stropie nad parterem. Tutaj prace są już wykonane w blisko 30%, zaś strop parteru w 40%. Jeszcze chwila i inwestorzy, którzy zakupili lokal na parterze, będą mogli wyjrzeć przez własne okna i zobaczyć Bałtyk – informuje Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment. Oddanie komfortowego apartamentu Nautic Park nastąpi w IV kwartale 2021 roku.
Nautic Park to projekt, w którym zostanie zaaranżowanych 68 apartamentów o zróżnicowanym metrażu. Ze względu na duże zainteresowanie inwestycją, w sprzedaży obecnie znajdują się apartamenty o powierzchni od 45 mkw do 98 mkw. Każdy z nich będzie posiadał ogródek, taras lub balkon. Bałtyk będzie można podziwiać z większości apartamentów. Lokale zostaną przygotowane pod klucz w jednym z dwóch wariantów kolorystycznych – Piasek lub Morze. Dodatkowymi udogodnieniami są strefa relaksu, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe. Deweloper zadbał też by bryła budynku idealnie wkomponowała się w tożsamość miasta i otoczenia.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.