Najemcy Globalworth wracają do biur
Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
Warszawa, 20 lipca 2021
Najemcy wracają do biurowców. Globalworth wita ich niezwykłą kampanią!
Globalworth, czołowy właściciel i zarządca nieruchomości, rozpoczyna w Polsce kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wspierać powrót swoich najemców do przestrzeni biurowych. Powracających do biur pracowników witają niezwykłe grafiki, w kreatywny sposób nawiązujące do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia. Powstanie również cykl felietonów i podcastów we współpracy z radiem TOK FM, które poruszają tematykę powrotu do biurowców.
Po niemal roku pracy zdalnej, dla większości z nas stopniowe łagodzenie obostrzeń, prowadzony program szczepień, a także coraz silniejsza chęć firm i pracowników, by wrócić do biura, znajdują odbicie w stopniowym wzroście wskaźników fizycznego obłożenia biurowców.
Kampania OFFICE RENAISSANCE, inspirowana sympatią do sztuki, którą Globalworth zawsze wspierał, wzmacnia powitalne przesłanie kierowane dziś do najemców i osób pracujących w nieruchomościach spółki lub odwiedzających je. Coraz więcej firm wraca lub ogłasza zamiar swojego powrotu do biurowców należących do Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej.
„Te ostatnie miesiące były trudne dla nas wszystkich, a tym, za czym wszyscy najbardziej tęskniliśmy, są interakcje międzyludzkie. Życie w biurze to nie tylko praca, ale także bycie częścią społeczności. Znaczenie tego odkryliśmy naprawdę dopiero wtedy, gdy zaczęliśmy pracować zdalnie. Jesteśmy szczęśliwi, że nasi najemcy wracają do biur, skłaniając się bardziej ku hybrydowemu systemowi pracy. Postanowiliśmy ich powitać kampanią OFFICE RENAISSANCE. Zainspirowani pracami Leonarda da Vinci i Michała Anioła, chcieliśmy podkreślić odrodzenie życia biurowego, ponowne odkrywanie jego oraz więzi, których tak bardzo nam brakowało” - mówi Georgiana Oltenescu, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w grupie Globalworth.
Kampania OFFICE RENAISSANCE prowadzona jest równolegle w Polsce i Rumunii, gdzie swoje nieruchomości posiada Globalworth. Jej elementem są również kampanie radiowe w obu krajach. W Polsce firma podjęła współpracę z radiem TOK FM, gdzie od 19 lipca do końca września na stronie https://audycje.tokfm.pl/audycja/435,Witaj-w-biurze będą publikowane tematyczne felietony i specjalne podcasty dotyczące tematyki pracy biurowej w czasie pandemii, które powstaną we współpracy z ekspertami Globalworth.
„Dla wielu osób powroty do biur wiążą się z wieloma emocjami. Wiele osób nie może się doczekać pracy w biurowych wnętrzach, co pokazała nasza poprzednia kampania „Tęsknię za biurem”. Obecnie, gdy coraz więcej najemców ogłasza powroty do biur, wielu pracowników zadaje sobie pytania co się w biurach zmieniło, na ile zmieni się ich praca? Między innymi na tego typu pytania będziemy starali się odpowiedzieć wspólnie z dziennikarzami TOK FM. W sekcji „Witaj w biurze” dostępnej na tokfm.pl będziemy mówić również o tym jak my sami zmieniliśmy się w czasie pracy zdalnej, a także czemu sprzyja praca w biurze, a co z kolei utrudnia nam praca z domu” - mówi Paweł Słupski, Senior PR & Manager w Globalworth Poland.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Ponieważ wiele korporacji zachęca swoich pracowników do powrotu do biur lub też wprost stawia wobec nich takie oczekiwanie, bardzo ważne jest przestrzeganie niezbędnych zasad BHP. W tym celu firma Globalworth podjęła szereg kroków dotyczących bezpieczeństwa i higieny, takich jak przemyślenie organizacji ruchu wewnątrz budynków, podjęcie działań w celu zwiększenia wydajności systemów wentylacyjnych i klimatyzacji, używanie naklejek podłogowych przypominających o konieczności zachowania bezpiecznego dystansu, informowanie pracowników i gości o zasadach obowiązujących w obiekcie (zachowanie dystansu, dezynfekcja, noszenie masek itp.), instalacja dozowników z płynem dezynfekującym, częste sprzątanie i dezynfekcja miejsc o dużym natężeniu ruchu, a także wprowadzanie rozwiązań bezdotykowych.
O GLOBALWORTH
Globalworth jest giełdową spółką nieruchomościową działającą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną na alternatywnym rynku inwestycyjnym (AIM) – subrynku głównego parkietu Giełdy Papierów Wartościowych w Londynie. Firma jest czołowym inwestorem sektora biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki wiodącej pozycji zarówno w Rumunii, jak i w Polsce. Globalworth inwestuje w wysokiej jakości nieruchomości biurowe i parki logistyczne w pierwszorzędnych lokalizacjach, dzięki czemu uzyskuje przychody z wynajmu powierzchni renomowanym najemcom z całego świata. Firma buduje nieruchomości, nabywa je, a także bezpośrednio nimi zarządza. Globalworth, kierowany przez 200 specjalistów na Cyprze, Guernsey, w Rumunii i Polsce, posiada portfel aktywów o wartości 3 mld euro (według stanu na 31 grudnia 2020 roku). Około 92,5 proc. portfela to nieruchomości generujące przychody z wynajmu, głównie biurowe, wynajęte szerokiej gamie około 650 międzynarodowych i krajowych firm. W Rumunii spółka posiada nieruchomości w Bukareszcie, Timișoarze, Konstancy i Pitești. Z kolei w Polsce działa w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi i we Wrocławiu. Więcej informacji na stronie www.globalworth.com oraz w kanałach Facebook, Instagram i LinkedIn.
Michał Nitychoruk
Krakowski rynek nieruchomości odżywa
EXPERT LINE: nowość w ofercie Termet
Blisko 90 mieszkań na osiedlu Victorii Dom Neo Nova Ochota
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Polskie samorządy chcą wdrażać rozwiązania z użyciem sztucznej inteligencji. Wyzwaniem jest brak świadomości, jak zacząć i gdzie można ją zastosować
Robotyzacja i sztuczna inteligencja w biznesie zapoczątkowały już nowy etap rewolucji technologicznej, która nie ominie też sektora publicznego i samorządowego. Jej wdrożenie w urzędach może przynieść duże korzyści m.in. w postaci skrócenia czasu obsługi mieszkańców i odciążenia pracowników administracji, którzy będą w stanie poświęcić więcej czasu na bardziej wymagające zadania. Samorządy są mocno zainteresowane takimi rozwiązaniami, ale barierą wciąż pozostaje m.in. brak świadomości i wiedzy, jak rozpocząć proces ich wdrażania. – Drugą barierą jest strach przed tym, czy roboty zastąpią pracowników, którzy zostaną zwolnieni – podkreśla Tomasz Tybor, dyrektor ds. inteligentnej automatyzacji w Betacom.
Konsument
Organizacje społeczne przestrzegają przed wycofywaniem się z Zielonego Ładu. Koszty poniesie i rolnictwo, i całe społeczeństwo
W ubiegłym tygodniu 140 organizacji społecznych z całej Europy, również z Polski, wystosowało apel do unijnych instytucji przestrzegający przed skutkami odchodzenia od Zielonego Ładu. W ostatnich miesiącach Komisja Europejska zaczęła łagodzić niektóre wymogi, do czego przyczyniły się protesty rolników w krajach członkowskich. – Zielony Ład to nie tylko jest kwestia rolnictwa, ale sprawa nas wszystkich – przekonują ekolodzy. W ich opinii, jeśli nie zostaną podjęte konkretne działania, koszty zaniechań i zmiany klimatu zapłacą wszyscy – zarówno rolnicy, jak i społeczeństwo.
Transport
Polska walczy o utrzymanie pozycji hubu logistycznego w Europie. Będzie to możliwe dzięki inwestycjom w infrastrukturę transportową
Polska stała się już hubem logistyczno-transportowym w środkowej części Europy. Mamy też dominującą pozycję w tranzycie Wschód – Zachód. Aby utrzymać tę pozycję, konieczne są jednak kolejne inwestycje. Będzie miało to kluczowe znaczenie już po zakończeniu wojny w Ukrainie. Zamknięcie tego etapu wojny i odbudowy Ukrainy, przy dofinansowaniu infrastruktury w Polsce, to duża szansa, aby nasz transport mógł faktycznie się stać pewnym ogniwem łączącym Zachód z Ukrainą – ocenia Przemysław Sekieta, dyrektor Działu Handlowego w Grupie SKAT.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.