Komunikaty PR

Najemcy i klienci doceniają Galerię Katowicką

2023-08-16  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania GK ( 0.07 MB )

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował bardzo dobre wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2023 r. W okresie styczeń-czerwiec br. w tym wiodącym centrum komercyjnym w Polsce podpisano 18 umów najmu na łączną powierzchnię 3 071 mkw.

Do grona najemców Galerii Katowickiej dołączyły takie marki, jak: Eobuwie.pl i Modivo, Pink Sushi, Sweet Factory, Intimissimi Uomo, La Flore oraz Hair Shop. Na kontynuowanie swojej działalności w Galerii Katowickiej i powiększenie wynajmowanej powierzchni zdecydowały się natomiast: CCC, Nike, Strefa Rozrywki, Caseownia, Time For Wax oraz Play. Na dłużej w katowickim centrum handlowym pozostaną również Rainbow, Wojas, Salad Story, Bijou Brigitte, Pandora oraz Leopardus.

Inwestycja wchodząca w skład portfela zarządzanego przez Savills Investment Management w Polsce może pochwalić się także bardzo dobrymi wynikami dotyczącymi obrotów. Galeria Katowicka odnotowała w I połowie 2023 r. wzrost obrotów o 12% rok do roku. W stosunku do I połowy 2019 r., czyli do okresu sprzed pandemii COVID-19, wzrost ten był jeszcze wyższy i wyniósł 20%. O popularności Galerii Katowickiej wśród klientów świadczą także wyniki odwiedzalności, których wskaźnik za miesiące styczeń – czerwiec 2023 r. wzrósł o 12 % w porównaniu do tego samego okresu w 2022 r.

Ilona Szafer, Head of Asset Management, Retail, Poland w Savills IM, skomentowała

„Niezwykle nas cieszą bardzo dobre wyniki osiągane przez Galerię Katowicką. Jest to doskonały przykład miejsca, które łączy w sobie kilka komplementarnych ze sobą funkcji – m.in. handlową, rozrywkową i komunikacyjną. Miejsca, które jest chętnie odwiedzane zarówno przez mieszkańców całej Aglomeracji Śląskiej, jak i gości przybywających do Katowic. Nowe umowy, przedłużenia dotychczasowych najmów oraz ekspansje powierzchni, stanowią dla nas szczególny powód do dumy, a zarazem są najlepszym potwierdzeniem jakości i potencjału biznesowego Galerii Katowickiej. Jako Asset Manager tej wyjątkowej inwestycji staramy się stale rozwijać zakres naszej oferty i ją wzbogacać, tym samym wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najemców. Cieszymy się, że te starania są doceniane i znajdują odzwierciedlenie w wynikach biznesowych Galerii Katowickiej .”

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno komercyjnym. Powierzchnia najmu obiektu wynosi 47,609 mkw. i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych. Galeria Katowicka posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej.

Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r., a jej właścicielem jest duży fundusz instytucjonalny. Za asset management Galerii Katowickiej odpowiedzialny jest Savills IM. Za zarządzanie, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada natomiast APSYS Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój

Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.

Firma

Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność

Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.