Komunikaty PR

Największy polski producent kostek lodu kolejnym najemcą w MLP Pruszków II

2020-11-25  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt

Lark Promotion



mskowronek@larkpro.pl
698 612 866
www.larkpro.pl

Największy polski producent i dystrybutor kostek lodu do celów spożywczych Pure Ice Sp z o.o. wprowadzi się do kompleksu logistycznego MLP Pruszków II i otrzyma ponad 3,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowej oraz biurowej.

Do grona najemców w parku logistycznym MLP Pruszków II dołączyła Spółka Pure Ice. W ramach podpisanej umowy Spółka otrzyma ponad 3,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni, z tego na cele magazynowo-produkcyjne przeznaczonych będzie ok. 3,3 tys. mkw., zaś kolejne 250 mkw. stanowić będzie część biurowo-socjalna. Realizacja inwestycji ruszy w pierwszej połowie grudnia, a przekazanie gotowego obiektu zaplanowane jest na czerwiec 2021 r. Hala zgodnie ze standardem MLP Group zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta.

Pure Ice Sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność pod koniec 2010 roku kierując swoją ofertę przede wszystkim do największych dystrybutorów mrożonek w Polsce. Na etapie organizacji przedsiębiorstwa firma Pure Ice wyznaczyła sobie jako cel nadrzędny oferowanie klientom lodu w kostkach do celów spożywczych z zachowaniem najwyższych standardów jakości produkcji oraz zachowaniem łańcucha logistycznego. Obrana strategia spółki pozwoliła na obecność lodu w największych sieciach handlowych i osiągnięcie w krótkim czasie pozycji niekwestionowanego lidera na krajowym rynku lodu w kostkach. W 2016 roku Spółka poszerzyła asortyment i weszła na rynek europejski, równolegle kontynuując rozwój współpracy z rodzimymi klientami. Oferowany przez Pure Ice lód w kostkach wytwarzany jest z krystalicznie czystej wody uzyskiwanej w procesie wieloetapowej filtracji z zachowaniem standardu zarządzania bezpieczeństwem żywności IFS Food na poziomie wyższym, corocznie zatwierdzanym przez jednostkę certyfikującą TŰV Rheinland. Charakterystyczną cechą wyróżniającą Pure Ice jest stały rozwój oraz innowacyjność wdrażanych technologii produkcji i magazynowania. Otwartość spojrzenia na potrzeby konsumentów oraz operatorów rynku detalicznego stanowi dodatkową przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa.

- Jako profesjonaliści wysoko cenimy sobie odpowiednie podejście do klienta. Zależy nam na  elastyczności i optymalnych rozwiązaniach wszelkich aspektów. Mając do wyboru kilka lokalizacji zdecydowaliśmy się na MLP Pruszków II mając przekonanie, iż jest to początek wieloletniej współpracy, która okaże się owocna i oparta będzie na zasadach partnerskich – powiedział Andrew Markiewicz Prezes Zarządu w Pure Ice Sp. z o.o.

- Tak doskonale rozpoczęta współpraca pomiędzy naszymi spółkami z pewnością zaowocuje trwałą, wieloletnią kooperacją przynoszącą korzyści obu stronom. Dzięki naszemu elastycznemu podejściu, nasz nowy partner biznesowy otrzyma obiekt spełniający wszystkie jego wymagania i potrzeby. Zawarta transakcja jest potwierdzeniem jakości naszej oferty biznesowej oraz partnerskiego podejścia – powiedział Tomasz Pietrzak Senior Leasing Manager w MLP Group S.A.

Projekt MLP Pruszków II to centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 309 tys. mkw., z tego blisko 200 tys. mkw. jest już oddane do użytku. Dzięki elastycznemu podejściu do indywidualnych potrzeb najemców, centrum jest wstanie sprostać wymaganiom klientom z różnych branż. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.