Komunikaty PR

Największy polski producent kostek lodu kolejnym najemcą w MLP Pruszków II

2020-11-25  |  10:10

Największy polski producent i dystrybutor kostek lodu do celów spożywczych Pure Ice Sp z o.o. wprowadzi się do kompleksu logistycznego MLP Pruszków II i otrzyma ponad 3,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowej oraz biurowej.

Do grona najemców w parku logistycznym MLP Pruszków II dołączyła Spółka Pure Ice. W ramach podpisanej umowy Spółka otrzyma ponad 3,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni, z tego na cele magazynowo-produkcyjne przeznaczonych będzie ok. 3,3 tys. mkw., zaś kolejne 250 mkw. stanowić będzie część biurowo-socjalna. Realizacja inwestycji ruszy w pierwszej połowie grudnia, a przekazanie gotowego obiektu zaplanowane jest na czerwiec 2021 r. Hala zgodnie ze standardem MLP Group zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta.

Pure Ice Sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność pod koniec 2010 roku kierując swoją ofertę przede wszystkim do największych dystrybutorów mrożonek w Polsce. Na etapie organizacji przedsiębiorstwa firma Pure Ice wyznaczyła sobie jako cel nadrzędny oferowanie klientom lodu w kostkach do celów spożywczych z zachowaniem najwyższych standardów jakości produkcji oraz zachowaniem łańcucha logistycznego. Obrana strategia spółki pozwoliła na obecność lodu w największych sieciach handlowych i osiągnięcie w krótkim czasie pozycji niekwestionowanego lidera na krajowym rynku lodu w kostkach. W 2016 roku Spółka poszerzyła asortyment i weszła na rynek europejski, równolegle kontynuując rozwój współpracy z rodzimymi klientami. Oferowany przez Pure Ice lód w kostkach wytwarzany jest z krystalicznie czystej wody uzyskiwanej w procesie wieloetapowej filtracji z zachowaniem standardu zarządzania bezpieczeństwem żywności IFS Food na poziomie wyższym, corocznie zatwierdzanym przez jednostkę certyfikującą TŰV Rheinland. Charakterystyczną cechą wyróżniającą Pure Ice jest stały rozwój oraz innowacyjność wdrażanych technologii produkcji i magazynowania. Otwartość spojrzenia na potrzeby konsumentów oraz operatorów rynku detalicznego stanowi dodatkową przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa.

- Jako profesjonaliści wysoko cenimy sobie odpowiednie podejście do klienta. Zależy nam na  elastyczności i optymalnych rozwiązaniach wszelkich aspektów. Mając do wyboru kilka lokalizacji zdecydowaliśmy się na MLP Pruszków II mając przekonanie, iż jest to początek wieloletniej współpracy, która okaże się owocna i oparta będzie na zasadach partnerskich – powiedział Andrew Markiewicz Prezes Zarządu w Pure Ice Sp. z o.o.

- Tak doskonale rozpoczęta współpraca pomiędzy naszymi spółkami z pewnością zaowocuje trwałą, wieloletnią kooperacją przynoszącą korzyści obu stronom. Dzięki naszemu elastycznemu podejściu, nasz nowy partner biznesowy otrzyma obiekt spełniający wszystkie jego wymagania i potrzeby. Zawarta transakcja jest potwierdzeniem jakości naszej oferty biznesowej oraz partnerskiego podejścia – powiedział Tomasz Pietrzak Senior Leasing Manager w MLP Group S.A.

Projekt MLP Pruszków II to centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 309 tys. mkw., z tego blisko 200 tys. mkw. jest już oddane do użytku. Dzięki elastycznemu podejściu do indywidualnych potrzeb najemców, centrum jest wstanie sprostać wymaganiom klientom z różnych branż. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.