Napollo nie zwalnia tempa
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Napollo otworzył N-Park w Piotrkowie Trybunalskim. Nowy obiekt jest 10. parkiem handlowym tej marki w Polsce.
8 000 mkw. skomercjalizowanej powierzchni i 12 sklepów znanych marek. Napollo przyspiesza z ekspansją i realizuje ambitny cel, który zakłada otwarcia 5-6 parków handlowych w każdym roku. W 2023 roku pierwszym nowym N-Parkiem jest ten w Piotrkowie Trybunalskim. Wybudowany został przy ul. Sulejowskiej, niedaleko obwodnicy wschodniej i przy markecie budowlanym OBI. Oficjalne otwarcie obyło się 31 maja.
Wśród najemców znalazły się popularne marki wchodzące w tenant-mix N-Parków takie jak Hebe, Action, Dealz, Jysk, KiK, RTV Euro AGD, Sinsay, Tedi, kaes, Maxi Zoo i Stokrotka. Na terenie inwestycji znajduje się także paczkomat oraz parking na blisko 250 samochodów, a w budowie jest również restauracja drive thru.
– W N-Parkach stawiamy na wygodę i lokalność, a nasze parki stanowią alternatywę dla rozbudowanych centrów handlowych znajdujących się w centrach miast – mówi Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO. Dodaje także: – Dzięki dogodnemu położeniu N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim jest on dostępny nie tylko dla mieszkańców miasta, ale także okolicznych miejscowości. Ta lokalizacja odpowiada naszej strategii, która zakłada, że strefa oddziaływania naszych obiektów obejmuje od 15 do 30 tys. osób korzystających z oferty codziennych zakupów po drodze do domu lub pracy – podkreśla Krzysztof Elsner.
Na terenie N-Parku znajdują się także stacje do ładowania pojazdów elektrycznych połączone z 55-calowymi wyświetlaczami pozwalające na szybkie doładowania samochodów podczas zakupów.
Obiekt w Piotrkowie Trybunalskim jest jednym z pierwszych parków handlowych Napollo na terenie Polski, gdzie klienci mogą korzystać z bezpłatnych stacji do ładowania jednośladów oraz stacji serwisowych dla rowerów umożliwiające drobne naprawy czy napompowanie kół.
Nowy N-Park posiada również prestiżową certyfikację BREEAM. Jest wyposażony w pompy ciepła, a na dachu znajdują się panele fotowoltaiczne, które służą do oświetlania parkingu.
Uroczyste otwarcie
Oficjalne otwarcie nowego N-Parku odbyło się 31 maja. Od godz. 9.00 uruchomiono sklepy, a o godz. 11.00 rozpoczęła się część oficjalna. W planie było m.in. przecięcie wstęgi, przemarsz wizytówki Piotrkowa, czyli Miejskiej Orkiestry Dętej działającej w mieście od 40 lat i występ duetu smyczkowego Red Heels. Podczas drugiej części uroczystości na scenie pojawili się uczniowie Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia w Piotrkowie Trybunalskim oraz dzieci i młodzież z grup wokalnych Miejskiego Ośrodka Kultury. – Lokalność to ważny aspekt naszej działalności, dlatego podczas uroczystego otwarcia mieszkańcy Piotrkowa Trybunalskiego zaprezentowali swoje talenty i wspólnie z nami zainaugurowali nasz nowy park handlowy – mówi Krzysztof Elsner.
Kolejny N-Park na mapie Polski
Park handlowy w Piotrkowie Trybunalskim to kolejny N-Park na mapie Polski. Ostatni uruchomiono w Gnieźnie w listopadzie ubiegłego roku. Napollo ma w planach 5-6 otwarć rocznie, a na lata 2023-2024 zapowiada inwestycje o łącznej powierzchni blisko 60 tys. mkw. Nowe parki handlowe powstaną w Olkuszu, Tarnobrzegu, Ozorkowie, Sochaczewie, Białogardzie, Magdalence, Nowym Tomyślu i Gołkowie.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.