Komunikaty PR

New Work wchodzi na rynek z ofertą franczyzową

2021-02-19  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania link ( 0.11 MB )

Potrzeby biznesu wyraźnie się zmieniły, a elastyczność i dodatkowe usługi, to główne kryteria, którymi klienci kierują się wybierając dziś przestrzeń do pracy. Według JLL, za sprawą Covid-19 popyt na elastyczne powierzchnie wzrośnie nawet o 300 procent. Właściciele i inwestorzy muszą zatem odpowiednio dostosować swoje oferty. W odpowiedzi na potrzeby rynku, New Work – jeden z wiodących operatorów biur typu flex w Europie Środkowo-Wschodniej – uruchamia swoją koncepcję franczyzową, obejmującą nie tylko know-how, wsparcie techniczne i dostęp do platformy typu „multi-location”, ale także cyfrowe narzędzia dostępu.

 

New Work jest jednym z wiodących, niezależnych dostawców elastycznych powierzchni biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Założona w 2012 roku firma ma swoje filie w trzech krajach: Polsce (Warszawa, Kraków i Łódź), na Węgrzech (Budapeszt, Budaörs) oraz w Czechach (Praga). W tych lokalizacjach obsługuje aż 16 placówek o łącznej powierzchni 43 tys. mkw. Od 2012 roku New Work trzykrotnie zwiększył wolumen zarządzanych powierzchni ze średnim wzrostem o 90 proc. rok do roku dzięki wielokrotnie nagradzanej koncepcji i autorskiej usłudze 360° Workspace Solution. New Work wspiera partnerów innowacyjną, opartą na technologii koncepcją biur i sal konferencyjnych dla korporacji, a także MŚP w wielu lokalizacjach w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszystko to na elastycznych warunkach współpracy. Od tego roku New Work oferuje swoją koncepcję franczyzy partnerom w Europie, dostarczając usługi, technologie i rozwiązania sieciowe w możliwie najwyższej jakości.

- Miniony rok był wyzwaniem dla rynku nieruchomości, w szczególności dla firm oferujących powierzchnie biurowe. Jako niezależny, nie sieciowy operator, jesteśmy dumni z tego, że ta sytuacja nas wzmocniła i zmotywowała do stworzenia jeszcze lepszych usług i rozwiązań, które są doskonale przyjmowane na rynku. Znajdujemy się w momencie, w którym jesteśmy gotowi podzielić się tą wiedzą z partnerami, którzy szukają niezawodnych możliwości biznesowych w obszarze nieruchomości komercyjnych - mówi Hubert Abt, założyciel i CEO New New Work.

Pakiet franczyzowy obejmuje nie tylko dostęp do platformy marketingowej i sprzedażowej w wielu lokalizacjach, ale także zestaw narzędzi do adaptacji przestrzeni na potrzeby elastycznych biur oraz pełne wsparcie systemowe - CRM i pomiary KPI. Ponadto, oferta franczyzy zawiera cyfrowy dostęp do biur - Office Pass Worklcoud24, dzięki któremu korporacje mogą w łatwy sposób zarządzać dostępem swoich zespołów do biur oraz aplikację New Work umożliwiającą korzystanie z wielu lokalizacji.

Chcemy, aby New Work stała się marką oferującą doskonałe powierzchnie biurowe nie tylko w największych miastach. Chociaż jest to na razie nasz główny rynek, mniejsze aglomeracje potrzebują równie dobrych usług biznesowych. Wyróżnienia za doskonałość i innowacyjność są więc zasłużone - tworzymy przyszłość biurowców, wyprzedzamy potrzeby naszych użytkowników. Franczyza to kolejny krok do stworzenia możliwości biznesowych oczekiwanych przez rynek - kontynuuje Hubert Abt.

Biura typu „flex” na zasadzie franczyzy

W tej chwili New Work oferuje partnerstwo franczyzowe na rynku polskim, czeskim i węgierskim, nie wyklucza jednak ekspansji w innych krajach. Firma gwarantuje wysoce rentowny model biznesowy franczyzy z imponującym zwrotem z inwestycji. Partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę, poza możliwością posługiwania się marką i znakami towarowymi New Work, zyskają także dostęp do wszystkich usług dodatkowych, takich jak obsługa klienta i IT oraz franczyzowej sieci wsparcia. Dzięki aplikacjom mobilnym, klienci New Work mają dostęp do wszystkich lokalizacji biurowych zarówno w Polsce jak i w Czechach i na Węgrzech.

Nowe biura i nowe rozwiązania cyfrowe

Covid-19 zmienił potrzeby najemców, jednak zapotrzebowanie na elastyczne rozwiązania wciąż rośnie. New Work rozpoczął opracowywanie narzędzi dostępu cyfrowego do biur. Firma wdrożyła aplikację New Work Offices dla klientów we wszystkich centrach na Węgrzech, w Polsce i Czechach, która umożliwia łatwą rezerwację sal konferencyjnych, zamawianie usług dodatkowych, a także pełni funkcję platformy komunikacyjnej. Funkcjonalność aplikacji obejmuje również łatwy dostęp do biur w formule dziennego dostępu tzw. daily office i stanowisk pracy - hot desk, tak by zapewnić najemcom pełną elastyczność, gdy chcą pracować z innej lokalizacji lub potrzebują dodatkowej przestrzeni do pracy. Aby sprostać wymaganiom cyfryzacji biznesu, New Work dołączył także do spin-offu Workcloud24, który opracowuje produkty cyfrowe, takie jak Office Pass oraz cyfrowy zestaw narzędzi, umożliwiający właścicielom i architektom komercjalizację powierzchni handlowej i biurowej w elastyczną przestrzeń biurową.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.