New Work wchodzi na rynek z ofertą franczyzową
Potrzeby biznesu wyraźnie się zmieniły, a elastyczność i dodatkowe usługi, to główne kryteria, którymi klienci kierują się wybierając dziś przestrzeń do pracy. Według JLL, za sprawą Covid-19 popyt na elastyczne powierzchnie wzrośnie nawet o 300 procent. Właściciele i inwestorzy muszą zatem odpowiednio dostosować swoje oferty. W odpowiedzi na potrzeby rynku, New Work – jeden z wiodących operatorów biur typu flex w Europie Środkowo-Wschodniej – uruchamia swoją koncepcję franczyzową, obejmującą nie tylko know-how, wsparcie techniczne i dostęp do platformy typu „multi-location”, ale także cyfrowe narzędzia dostępu.
New Work jest jednym z wiodących, niezależnych dostawców elastycznych powierzchni biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Założona w 2012 roku firma ma swoje filie w trzech krajach: Polsce (Warszawa, Kraków i Łódź), na Węgrzech (Budapeszt, Budaörs) oraz w Czechach (Praga). W tych lokalizacjach obsługuje aż 16 placówek o łącznej powierzchni 43 tys. mkw. Od 2012 roku New Work trzykrotnie zwiększył wolumen zarządzanych powierzchni ze średnim wzrostem o 90 proc. rok do roku dzięki wielokrotnie nagradzanej koncepcji i autorskiej usłudze 360° Workspace Solution. New Work wspiera partnerów innowacyjną, opartą na technologii koncepcją biur i sal konferencyjnych dla korporacji, a także MŚP w wielu lokalizacjach w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszystko to na elastycznych warunkach współpracy. Od tego roku New Work oferuje swoją koncepcję franczyzy partnerom w Europie, dostarczając usługi, technologie i rozwiązania sieciowe w możliwie najwyższej jakości.
- Miniony rok był wyzwaniem dla rynku nieruchomości, w szczególności dla firm oferujących powierzchnie biurowe. Jako niezależny, nie sieciowy operator, jesteśmy dumni z tego, że ta sytuacja nas wzmocniła i zmotywowała do stworzenia jeszcze lepszych usług i rozwiązań, które są doskonale przyjmowane na rynku. Znajdujemy się w momencie, w którym jesteśmy gotowi podzielić się tą wiedzą z partnerami, którzy szukają niezawodnych możliwości biznesowych w obszarze nieruchomości komercyjnych - mówi Hubert Abt, założyciel i CEO New New Work.
Pakiet franczyzowy obejmuje nie tylko dostęp do platformy marketingowej i sprzedażowej w wielu lokalizacjach, ale także zestaw narzędzi do adaptacji przestrzeni na potrzeby elastycznych biur oraz pełne wsparcie systemowe - CRM i pomiary KPI. Ponadto, oferta franczyzy zawiera cyfrowy dostęp do biur - Office Pass Worklcoud24, dzięki któremu korporacje mogą w łatwy sposób zarządzać dostępem swoich zespołów do biur oraz aplikację New Work umożliwiającą korzystanie z wielu lokalizacji.
Chcemy, aby New Work stała się marką oferującą doskonałe powierzchnie biurowe nie tylko w największych miastach. Chociaż jest to na razie nasz główny rynek, mniejsze aglomeracje potrzebują równie dobrych usług biznesowych. Wyróżnienia za doskonałość i innowacyjność są więc zasłużone - tworzymy przyszłość biurowców, wyprzedzamy potrzeby naszych użytkowników. Franczyza to kolejny krok do stworzenia możliwości biznesowych oczekiwanych przez rynek - kontynuuje Hubert Abt.
Biura typu „flex” na zasadzie franczyzy
W tej chwili New Work oferuje partnerstwo franczyzowe na rynku polskim, czeskim i węgierskim, nie wyklucza jednak ekspansji w innych krajach. Firma gwarantuje wysoce rentowny model biznesowy franczyzy z imponującym zwrotem z inwestycji. Partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę, poza możliwością posługiwania się marką i znakami towarowymi New Work, zyskają także dostęp do wszystkich usług dodatkowych, takich jak obsługa klienta i IT oraz franczyzowej sieci wsparcia. Dzięki aplikacjom mobilnym, klienci New Work mają dostęp do wszystkich lokalizacji biurowych zarówno w Polsce jak i w Czechach i na Węgrzech.
Nowe biura i nowe rozwiązania cyfrowe
Covid-19 zmienił potrzeby najemców, jednak zapotrzebowanie na elastyczne rozwiązania wciąż rośnie. New Work rozpoczął opracowywanie narzędzi dostępu cyfrowego do biur. Firma wdrożyła aplikację New Work Offices dla klientów we wszystkich centrach na Węgrzech, w Polsce i Czechach, która umożliwia łatwą rezerwację sal konferencyjnych, zamawianie usług dodatkowych, a także pełni funkcję platformy komunikacyjnej. Funkcjonalność aplikacji obejmuje również łatwy dostęp do biur w formule dziennego dostępu tzw. daily office i stanowisk pracy - hot desk, tak by zapewnić najemcom pełną elastyczność, gdy chcą pracować z innej lokalizacji lub potrzebują dodatkowej przestrzeni do pracy. Aby sprostać wymaganiom cyfryzacji biznesu, New Work dołączył także do spin-offu Workcloud24, który opracowuje produkty cyfrowe, takie jak Office Pass oraz cyfrowy zestaw narzędzi, umożliwiający właścicielom i architektom komercjalizację powierzchni handlowej i biurowej w elastyczną przestrzeń biurową.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.