Komunikaty PR

Newbridge stawia na topowe marki. Aż 17 nowych najemców w 2022 roku!

2023-01-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Miniony rok był owocny leasingowo dla Nowych Czyżyn w Krakowie, Nowych Bielaw w Toruniu i Nowej Górnej w Łodzi. Tylko w okresie od stycznia do grudnia dział leasingu podpisał umowy na niemal 9 tys. m kw. Centra pozyskały razem aż 17 nowych najemców. Jednocześnie we wszystkich trzech obiektach prolongowano umowy łącznie z 27 markami.

– Za nami pracowity, ale także bardzo efektywny rok, najlepszy od wybuchu pandemii. Dzięki realizowanej strategii, nie tylko znacząco rozwinęliśmy ofertę centrów, wprowadzając do nich popularne marki profootfallowe, dotąd nie występujące często w formatach convenience, ale także – co kluczowe – umocniliśmy pozycję obiektów na lokalnych rynkach, tworząc nowe destynacje zakupowe dla lokalnych społeczności – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge Poland.

– Zainteresowanie wynajmem w obiektach Newbridge zarówno ze strony nowych marek, jak i wieloletnich partnerów nie słabnie. Przeprowadzone w ostatnich latach modernizacje, wyróżniający się w segmencie convenience tenant-mix, a także atrakcyjne i szerokie rynki konsumenckie, sprawiają, że centra z Krakowa, Torunia i Łodzi postrzegane są jako lokalizacje o wyróżniającym się potencjale leasingowym. To skłania do inwestycji w kolejne lokale, ale także do wieloletniej obecności – dodaje.

Widać to najlepiej na przykładzie Nowych Czyżyn w Krakowie. Tylko od stycznia do grudnia centrum handlowe pozyskało aż 8 najemców. Wśród debiutantów można znaleźć tak popularne brandy jak: Empik, 4F, Monnari, Triumph, W.Kruk, ITAKA, ale także lokalne koncepty Pongo czy Ali Baba Kebab. Jednocześnie, w 2022 r., przedłużono umowy z 10 obecnymi tu od lat markami. Na tej liście pojawiają się tak popularne brandy jak m.in. Pawo, Rossmann, 50 Style, Ziaja czy Kodano Optyk.

– Chociaż już 95% naszych klientów pozytywnie ocenia Nowe Czyżyny, zwracając uwagę m.in. na kompaktowość czy komplementarność oferty, nie ustajemy w rozwoju tenant-mixu, zwłaszcza w kluczowych dla pozycjonowania obiektu segmentach. W 2022 roku mocno skupiliśmy się na modzie, wprowadzając aż 4 marki, które dopełniły mix. Dużym wydarzeniem dla naszych klientów był także debiut Empiku, który wszedł z omnichannelowym konceptem „mini”, a także pojawienie się sklepu 4F i salonu W.Kruk, dzięki któremu oferta jubilerska obiektu stała się kompletna – mówi Karolina Nitowska.

Także w Nowych Bielawach w Toruniu wzmocniona została oferta modowa. Jesienią w 2022 roku w obiekcie zadebiutowała marka TATUUM, a Change Lingerie zdecydowało się na przedłużenie umowy najmu. Nowościami zaowocowała także rozbudowa centrum o park handlowy. W listopadzie otwarto pierwszy z dwóch zaplanowanych retail parków. W tenant-mix’ie obiektu pojawiły się sklepy: NEONET, TEDi i Komfort. W drugim, bliźniaczym retail parku, który jest obecnie w budowie, ma pojawić się m.in. Sinsay i Maxi Zoo. Łącznie w 2022 r. centrum pozyskało 7 nowych marek. Jednocześnie też dział leasingu prolongował umowy z 14 markami., w tym m.in. z: Monnari, Wojas, Orange, Kodano Optyk i Vision Express.

– W 2022 r. komercjalizacja Nowych Bielaw postępowała wielowymiarowo. Z jednej strony, pracowaliśmy nad wzbogaceniem oferty istniejącego od lat obiektu, pozyskując popularne na rynku koncepty, z drugiej strony umacnialiśmy ofertę poprzez prolongaty aktualnych umów najmu. Prowadziliśmy też intensywne prace komercjalizacyjne w dwóch nowych parkach handlowych. Naszym dużym sukcesem było to, że obie te inwestycje już w momencie ogłaszania były w 100% skomercjalizowane – mówi Karolina Nitowska.

Wskaźnik 100% wynajmu osiągnęło w 2022 roku także centrum handlowe Nowa Górna w Łodzi. Miniony rok przyniósł tu debiut dwóch lokalnych konceptów – piekarnio-cukierni Ozdowscy, a także sklepu ze zdrową i ekologiczną żywnością dla zwierząt Zwierzogród. Centrum prolongowało także umowy z 3 najemcami.

– Nowa Górna to centrum, które w 2022 roku przeszło największe zmiany. Sukcesem była 100-procentowa komercjalizacja, ale obiekt przeszedł również spektakularną metamorfozę, która objęła pasaż handlowy jak elewację. Zmiany te, a także rosnący potencjał leasingowy centrum, miały także znaczący wpływ na rozmowy z naszymi dotychczasowymi najemcami oraz dalsze plany rozwoju – dodaje Karolina Nitowska.

 

Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.