Komunikaty PR

Newbridge stawia na topowe marki. Aż 17 nowych najemców w 2022 roku!

2023-01-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Miniony rok był owocny leasingowo dla Nowych Czyżyn w Krakowie, Nowych Bielaw w Toruniu i Nowej Górnej w Łodzi. Tylko w okresie od stycznia do grudnia dział leasingu podpisał umowy na niemal 9 tys. m kw. Centra pozyskały razem aż 17 nowych najemców. Jednocześnie we wszystkich trzech obiektach prolongowano umowy łącznie z 27 markami.

– Za nami pracowity, ale także bardzo efektywny rok, najlepszy od wybuchu pandemii. Dzięki realizowanej strategii, nie tylko znacząco rozwinęliśmy ofertę centrów, wprowadzając do nich popularne marki profootfallowe, dotąd nie występujące często w formatach convenience, ale także – co kluczowe – umocniliśmy pozycję obiektów na lokalnych rynkach, tworząc nowe destynacje zakupowe dla lokalnych społeczności – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge Poland.

– Zainteresowanie wynajmem w obiektach Newbridge zarówno ze strony nowych marek, jak i wieloletnich partnerów nie słabnie. Przeprowadzone w ostatnich latach modernizacje, wyróżniający się w segmencie convenience tenant-mix, a także atrakcyjne i szerokie rynki konsumenckie, sprawiają, że centra z Krakowa, Torunia i Łodzi postrzegane są jako lokalizacje o wyróżniającym się potencjale leasingowym. To skłania do inwestycji w kolejne lokale, ale także do wieloletniej obecności – dodaje.

Widać to najlepiej na przykładzie Nowych Czyżyn w Krakowie. Tylko od stycznia do grudnia centrum handlowe pozyskało aż 8 najemców. Wśród debiutantów można znaleźć tak popularne brandy jak: Empik, 4F, Monnari, Triumph, W.Kruk, ITAKA, ale także lokalne koncepty Pongo czy Ali Baba Kebab. Jednocześnie, w 2022 r., przedłużono umowy z 10 obecnymi tu od lat markami. Na tej liście pojawiają się tak popularne brandy jak m.in. Pawo, Rossmann, 50 Style, Ziaja czy Kodano Optyk.

– Chociaż już 95% naszych klientów pozytywnie ocenia Nowe Czyżyny, zwracając uwagę m.in. na kompaktowość czy komplementarność oferty, nie ustajemy w rozwoju tenant-mixu, zwłaszcza w kluczowych dla pozycjonowania obiektu segmentach. W 2022 roku mocno skupiliśmy się na modzie, wprowadzając aż 4 marki, które dopełniły mix. Dużym wydarzeniem dla naszych klientów był także debiut Empiku, który wszedł z omnichannelowym konceptem „mini”, a także pojawienie się sklepu 4F i salonu W.Kruk, dzięki któremu oferta jubilerska obiektu stała się kompletna – mówi Karolina Nitowska.

Także w Nowych Bielawach w Toruniu wzmocniona została oferta modowa. Jesienią w 2022 roku w obiekcie zadebiutowała marka TATUUM, a Change Lingerie zdecydowało się na przedłużenie umowy najmu. Nowościami zaowocowała także rozbudowa centrum o park handlowy. W listopadzie otwarto pierwszy z dwóch zaplanowanych retail parków. W tenant-mix’ie obiektu pojawiły się sklepy: NEONET, TEDi i Komfort. W drugim, bliźniaczym retail parku, który jest obecnie w budowie, ma pojawić się m.in. Sinsay i Maxi Zoo. Łącznie w 2022 r. centrum pozyskało 7 nowych marek. Jednocześnie też dział leasingu prolongował umowy z 14 markami., w tym m.in. z: Monnari, Wojas, Orange, Kodano Optyk i Vision Express.

– W 2022 r. komercjalizacja Nowych Bielaw postępowała wielowymiarowo. Z jednej strony, pracowaliśmy nad wzbogaceniem oferty istniejącego od lat obiektu, pozyskując popularne na rynku koncepty, z drugiej strony umacnialiśmy ofertę poprzez prolongaty aktualnych umów najmu. Prowadziliśmy też intensywne prace komercjalizacyjne w dwóch nowych parkach handlowych. Naszym dużym sukcesem było to, że obie te inwestycje już w momencie ogłaszania były w 100% skomercjalizowane – mówi Karolina Nitowska.

Wskaźnik 100% wynajmu osiągnęło w 2022 roku także centrum handlowe Nowa Górna w Łodzi. Miniony rok przyniósł tu debiut dwóch lokalnych konceptów – piekarnio-cukierni Ozdowscy, a także sklepu ze zdrową i ekologiczną żywnością dla zwierząt Zwierzogród. Centrum prolongowało także umowy z 3 najemcami.

– Nowa Górna to centrum, które w 2022 roku przeszło największe zmiany. Sukcesem była 100-procentowa komercjalizacja, ale obiekt przeszedł również spektakularną metamorfozę, która objęła pasaż handlowy jak elewację. Zmiany te, a także rosnący potencjał leasingowy centrum, miały także znaczący wpływ na rozmowy z naszymi dotychczasowymi najemcami oraz dalsze plany rozwoju – dodaje Karolina Nitowska.

 

Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.