Nietypowe drzwi otwarte w Warszawie. Aż 9 inwestycji naraz
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
2 dni, 4 dzielnice, 9 inwestycji, ponad 300 różnorodnych mieszkań do wyboru. Oprócz tego porady doradców, architektów i możliwość obejrzenia makiet wirtualnych. W najbliższy piątek i sobotę nadarza się niepowtarzalna okazja do zapoznania się z wszystkimi inwestycjami renomowanego dewelopera.
Po okresie wzmożonej pracy zdalnej wracają wydarzenia w stacjonarnych biurach deweloperów. W Warszawie zbliża się wyjątkowa okazja do zapoznania się z kilkoma inwestycjami mieszkaniowymi w ciągu dwóch dni. 24 i 25 lipca deweloper Bouygues Immobilier Polska organizuje dni otwarte wszystkich budynków, w których obecnie można kupić mieszkania. To razem ponad 300 funkcjonalnych i ustawnych lokali do wyboru w 9 inwestycjach: Vitalité, Forêt, Lumea, Villa de Charme, Grochowska 230, ORSO, Wileńska Express, Essentiel i Alinea.
Dni otwarte zorganizowane zostaną w piątek i sobotę we wszystkich czterech biurach sprzedaży dewelopera: ul. Armii Ludowej 14 (inwestycje Grochowska 230, ORSO, Wileńska Express), ul. Rayskiego 11 (Lumea, Villa de Charme), ul. Marywilska 69 (Forêt, Essentiel i Alinea) oraz ul. Syta 173 (Vitalité).
Trendy, osiedla, mieszkania
Dni otwarte to doskonała szansa na zapoznanie się z aktualnymi trendami panującymi na lokalnym rynku mieszkaniowym, na przegląd osiedli w różnych częściach Warszawy (Białołęka, Bemowo, Praga Południe, Wilanów), aż wreszcie na wybór wymarzonego mieszkania. – Z okazji tego wydarzenia przygotowaliśmy atrakcyjne oferty specjalne. Ceny zaczynają się już od 242 800 zł. Zaplanowano także darmowe porady architektoniczne Deer Design.
Warto odwiedzić biura nie tylko, żeby skorzystać z promocji i zasięgnąć eksperckiej porady w kwestii wyboru najbardziej odpowiedniego mieszkania i jego wykończenia. W trakcie wizyty można ponadto poznać wszystkie szczegóły projektu. Jednym z nowoczesnych sposobów ku temu jest obejrzenie precyzyjnych makiet wirtualnych.
– Wprowadziliśmy je w biurach sprzedaży kompleksowo dla wszystkich projektów jako jeden z pierwszych deweloperów w Polsce – informuje Cezary Grabowski.
Liczy się doświadczenie
W dzisiejszych czasach doświadczenie związane z zakupem mieszkania ma być przyjemnością i wspaniałym wspomnieniem. Klienci oczekują, aby deweloper dbał o jakość obsługi w całym procesie sprzedażowym – od momentu nawiązania kontaktu z naszym pracownikiem, przez wybór mieszkania, aż po zakończenie okresu rękojmi.
– Cyklicznie analizujemy rezultaty naszych działań i identyfikujemy obszary, które wymagają udoskonalenia. Korzystamy z profesjonalnego wsparcia w tworzeniu strategii customer experience, czego efektem jest lojalność zadowolonych klientów. Dbałość o nich to jeden z filarów naszej strategii – zapewnia Cezary Grabowski.
Szczegółowe informacje na temat dni otwartych oraz mieszkań (liczba lokali w promocyjnej cenie 242 800 zł jest ograniczona) przekazuje call-center Bouygues Immobilier. Numer na bezpłatną infolinię to: 800 123 123. Pod tym numerem należy umówić spotkanie w biurze sprzedaży w ramach dni otwartych, można to również zrobić przez internet pod tym linkiem.
Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 45 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6100 mieszkań.
Więcej informacji: http://www.bi-polska.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.