Nietypowe drzwi otwarte w Warszawie. Aż 9 inwestycji naraz
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
2 dni, 4 dzielnice, 9 inwestycji, ponad 300 różnorodnych mieszkań do wyboru. Oprócz tego porady doradców, architektów i możliwość obejrzenia makiet wirtualnych. W najbliższy piątek i sobotę nadarza się niepowtarzalna okazja do zapoznania się z wszystkimi inwestycjami renomowanego dewelopera.
Po okresie wzmożonej pracy zdalnej wracają wydarzenia w stacjonarnych biurach deweloperów. W Warszawie zbliża się wyjątkowa okazja do zapoznania się z kilkoma inwestycjami mieszkaniowymi w ciągu dwóch dni. 24 i 25 lipca deweloper Bouygues Immobilier Polska organizuje dni otwarte wszystkich budynków, w których obecnie można kupić mieszkania. To razem ponad 300 funkcjonalnych i ustawnych lokali do wyboru w 9 inwestycjach: Vitalité, Forêt, Lumea, Villa de Charme, Grochowska 230, ORSO, Wileńska Express, Essentiel i Alinea.
Dni otwarte zorganizowane zostaną w piątek i sobotę we wszystkich czterech biurach sprzedaży dewelopera: ul. Armii Ludowej 14 (inwestycje Grochowska 230, ORSO, Wileńska Express), ul. Rayskiego 11 (Lumea, Villa de Charme), ul. Marywilska 69 (Forêt, Essentiel i Alinea) oraz ul. Syta 173 (Vitalité).
Trendy, osiedla, mieszkania
Dni otwarte to doskonała szansa na zapoznanie się z aktualnymi trendami panującymi na lokalnym rynku mieszkaniowym, na przegląd osiedli w różnych częściach Warszawy (Białołęka, Bemowo, Praga Południe, Wilanów), aż wreszcie na wybór wymarzonego mieszkania. – Z okazji tego wydarzenia przygotowaliśmy atrakcyjne oferty specjalne. Ceny zaczynają się już od 242 800 zł. Zaplanowano także darmowe porady architektoniczne Deer Design.
Warto odwiedzić biura nie tylko, żeby skorzystać z promocji i zasięgnąć eksperckiej porady w kwestii wyboru najbardziej odpowiedniego mieszkania i jego wykończenia. W trakcie wizyty można ponadto poznać wszystkie szczegóły projektu. Jednym z nowoczesnych sposobów ku temu jest obejrzenie precyzyjnych makiet wirtualnych.
– Wprowadziliśmy je w biurach sprzedaży kompleksowo dla wszystkich projektów jako jeden z pierwszych deweloperów w Polsce – informuje Cezary Grabowski.
Liczy się doświadczenie
W dzisiejszych czasach doświadczenie związane z zakupem mieszkania ma być przyjemnością i wspaniałym wspomnieniem. Klienci oczekują, aby deweloper dbał o jakość obsługi w całym procesie sprzedażowym – od momentu nawiązania kontaktu z naszym pracownikiem, przez wybór mieszkania, aż po zakończenie okresu rękojmi.
– Cyklicznie analizujemy rezultaty naszych działań i identyfikujemy obszary, które wymagają udoskonalenia. Korzystamy z profesjonalnego wsparcia w tworzeniu strategii customer experience, czego efektem jest lojalność zadowolonych klientów. Dbałość o nich to jeden z filarów naszej strategii – zapewnia Cezary Grabowski.
Szczegółowe informacje na temat dni otwartych oraz mieszkań (liczba lokali w promocyjnej cenie 242 800 zł jest ograniczona) przekazuje call-center Bouygues Immobilier. Numer na bezpłatną infolinię to: 800 123 123. Pod tym numerem należy umówić spotkanie w biurze sprzedaży w ramach dni otwartych, można to również zrobić przez internet pod tym linkiem.
Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 45 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6100 mieszkań.
Więcej informacji: http://www.bi-polska.pl/
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.